|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gaat zeker heersen joh |
|
ik ga ook!!!! |
|
Mooi zo |
|
vanmiddag eerst nog even rammsteinen |
|
is er een soort meeting of zo? afgesproken? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Wij komen met een aantal auto's vol met kiezige buffels uit de BBQ samen aan. Je zal ons wel zien/horen/ruiken aan het campingveld hé. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
u herkent mij aan mn zwarte maatpak, en de rooie roos in mn borstzak Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Joah mij herkende aan een kutkop en een sodom petje Ik, Wil Schuurman |
|
u herkent mij niet |
|
quote:SODOM PETJE!! ... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
KUT KOP |
|
Children of Bodom longsleeve, longsleeve van Waldrock vorig jaar of T-shirt van Waldrock dit jaar.... En een zwarte of donkerblauwe lange broek met kisten eronder.... Pain is my Power |
|
quote: Je zal vast de enige zijn Ik, Wil Schuurman |
|
quote: jou herken ik inmiddels in een groep van 10000 man met al jou foto's. |
|
quote: Hé Beli! Nele gaat mee! |
|
ela ela alle single chix eerst laten keuren door mij! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Sorry, dat is mijn job! |
|
ututut niet van, maar allez kwil een geste doen gij moogt alle zaïrese vrouwmensen keuren Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
whahaha ik hoef enkel dat lekkere wijf van arch enemy te keuren Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja gezietdavanier! Laten we het anders doen: gij keurt ze overdag en ik neem dan de nacht wel. |
|
deal nix mis mee, integendeel, kannek snachts naar Saxon gaan zien ;p Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Lekker richtig biff kwijlen *kuch*... Zijn er nog mensen die mee gaan BBQ-en met 'ons' kamp ? hoemeer hoe beter neem vooral veel worsten mee... Ik, Wil Schuurman |
|
het schij(n)t dat er maten van ons een BBQ mee hebben.....dus....als we alles nu eens samen gooien hebben we een mega BBQ Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
dat is inderdaad wel een zeer goed idee.... !! Misschien wel leuk om een ZM-BBQ te houden ofzo ? Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |