|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:party on wayne, party on garth |
|
quote: Ik weet dat er een groep vanuit Dordrecht vertrekt met de trein, maar die komen nie van dit Forum.... Pain is my Power |
|
quote:jammer hé |
|
quote: Ze houden nie van de muziek waar ik van houdt, dus in dat opzicht vind ik het jammer ja.... Maar van dit forum ken ik eigenlijk ook niemand.... Pain is my Power |
|
quote: je leert ze na een tijdje wel kenne hoor. |
|
Haha nou de helft doet zich in 't echt anders voor dan hier Ik, Wil Schuurman |
|
Ik hoop inderdaad dat het me hier zal bevallen en dat ik een aantal zijn gaan kennen na een tijdje.... Eindelijk eens wat mensen die van wat harder houden.... En dat mensen zich op een forum anders voor doen dan in het echt, dat heb je bijna overal wel.... Pain is my Power |
|
quote: hey nanta, welkom! trouwens, zoals ik op het forum ben, ben ik ook in het echt. en ik ga binnenkort de wereld veroveren! |
|
Zoals de film zeker.... Of heb je je nick daar nie van?? Pain is my Power |
|
quote:Vind ik wel normaal, hier ben je wie je wil zijn |
|
quote: Hoezo? Ga jij dan niet met me worstelen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Ik probeer altijd mezelf te zijn Dus vrees niet |
|
naar het schijnt speelt slayer misschien niet? dat zou wel vreselijk tegenvallen dan, hopelijk is dit een gerucht dat niet waar is [Dit bericht is gewijzigd door Mordheim op 15-06-2002 16:23] "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote:Waar heb je dat gehoord, en waarom zouden ze niet spelen? slayer rules |
|
verscheidene gigs van slayer zijn al geannuleerd en graspoguestbook staat weer vol geruchten, maar nog niks officieel dus... "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
Vorige keer hadden ze op het gastboek ook gelijk. Dus er zit een kans in de dream theater tot headliner gebombardeerd word |
|
quote: WAAAAT??? Nu ja, ik heb hetzelfde ook al gehoord over Immortal. |
|
Waaaat? Geen Immortal? Geen Slayer?? Wil iemand 2 tickets overkopen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:he en ons worstelwedstijdje dan |
|
kheb ook al gehoord, als slayer zou afzeggen dat motorhead de vervanger zou zijn |
|
quote:Ik vroeg me al af waar ze bleven dit jaar! |
|
tegenwoordig ga ik al bijna niet meer voor de groepen maar wel voor de sfeer: alle groepen zijn al ne keer of 100 geweest en ze blijven dezelfde set spelen, zelfs groepen van vorig jaar spelen weeral dit jaar, de inspiratie is ver te zoeken bij de organisatie want de eurotekens glinsteren in hun oogskes, ach ja zolang het maar goe weer is en er veel mensen zijn waar ge tegen kunt lullen ist voor mij al geslaagd "The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will." |
|
quote: Voor Waldrock hebben ze wel al afgezegd, hopelijk voor Graspop nie.... Pain is my Power |
|
gelukkig heb ik slayer al op ozzfest gezien, maarre ik ga blijkbaar ook naar graspop naar het schijnt, ole! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |