|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Of dokter Jupiler... |
|
quote: Tenzij je zelf je dokter meebrengt! |
|
quote:en nu zijn we terug bij af dat je op de camping je eigen drank mee hebt maar het zou wel eens duvel kunnen worden ook |
|
quote: Dien eikel op het GMM guestbook natuurlijk, sorry voor de verwarring Graspop gaat erg heerschen, maar ze moeten ook 's sterke drank verkopen op 't festival terrein. Whiskey + cola = Jam Jam Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: whiskey zonder coca is nog meer mjam mjam |
|
Heb toch liever BIER !!! LOL |
|
Mixen en Mietjes begint met een reden allebei met een M Wees een man, drink bier |
|
quote: 2 dagen Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: |
|
quote:Bier hier |
|
Daarom staat de B van bier ook voor BETER |
|
quote: Of Beer ! wat zowel bier int engels is als dat mooie grote STOERE beest ! Mwuahahaha |
|
LOL |
|
Zo, nu wil ik toch wel ff weer een update van wie er allemaal meegaan,hehehehe Ikzelf ga nu ook, heb gisteren met de post t kaartje gekregen Ik ga alleen de zaterdag maar een paar bekende van mij ( de "gang" van Roermond ) die gaan al op vrijdag maar ik ben blij dat ik een kaartje heb want t is weer een te gek en een heel gevarieerd programma !!! |
|
quote: Snagger Asherah Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth Astublieft! Als je me wil bedanken moe je maar een trakteren op graspop! |
|
is dat al, dat kan toch niet |
|
quote: Nee, dat kan niet, ze hebben me vergeten Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Snagger Asherah Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth mortanius |
|
quote:beter? |
|
quote: ROFL !!!! hier heb je alvast Cheers !!! |
|
quote: Mij ook al, terwijl ik er toch 2 dagen te vinden ben.... Pain is my Power |
|
De bedoeling van die lijsten is dat je je eigen naam er zelf bijzet! |
|
Sjeumig wat een drukte... als we nou eens afspreken dat ik van iedereen die naar graspop gaat (van ZM) een biertje krijg Ik, Wil Schuurman |
|
Snagger Asherah Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |