|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hmz, ik twijfel nog. Ff kijke of ik iemand mee kan krijgen. |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun -------------------------------------------------------------------------------- |
|
Goderverdomme kan niet wachten om erheen te gaan |
|
pfff zoveel mensen al.. Ik ga geen plaats meer hebben.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Kgeloof dat er 15 000 man op de weide kan. |
|
quote: en vorig jaar was zowat 10 % van die weide ondergepist |
|
1500 man hadden dus natte voeten |
|
quote: Eh jaah.. Vorig jaar stond er iemand (natuuuurlijk een Hollander ) te pissen vlak naast mij, in 't midden van de wei.. Ik kreeg het pas door toen er een beekje voor m'n voeten stroomde. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
wij gaan ook vergeef me, heb dislectie |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote:1499 ik had waterdichte combats aan. |
|
quote: Dat begrijp ik best, maar dan moet er dus nie gevraagd worden of dit iedereen is.... Pain is my Power |
|
Snagger Asherah Azzie Beli Mawr Humanator IronGlory Hieronymus Bazzio Davy ZwaarMetaal Twone kreator mislyd Shredhead Triple-Dan Joep 777 Mies Suzanne Paul The Wounded Immortal Undertaker Darkscar Heiden Morbid Death Fallen_Angel Mordheim Sharteel Zjosuah H-K morrigan Lady Rose Lord Morgoth RajackAr Iron Maiden SHadowlands Lily MJA Attila_De_Hun Mortanius Nantaquoud Pain is my Power |
|
Damn ik kan het bier al bijna ruiken, gelukig is het bijna vakantie |
|
quote: Mirandarijntje |
|
kan nog gezellig worden zie ik ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
quote:omdat moonspel komt zeker |
|
quote: Kan best iemand van onze groep geweest zijn. Ze hebben hier ook zo'n neigingen |
|
Typisch.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Moonspell is cool!! En Fernando is een best aarige kerel! Heb ooit een biertje met em gedronken in The Rock Line in Portugal (maar toen had ik niet door wie het was, pas later werd ik daar attent op gemaakt! ). SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Zeg waar spreken we nu eigenlijk af en om wat uur??? Dat is iedereen weer niet mis he!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Ik weet nog niet presies hoe laat ik gaar aankom, moet het nog ff overleggen met wat mensen die ook met ons mee gaan, maar zodra ik het weet mail ik je anders wel. En dit keer wel je telefoon opladen hé? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |