|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja dat klopt en en zal er genoeg zijn |
|
mag eerst vandaag naar Gent sporen, mijn broer heeft kleren van mij perongeluk meegenomen, ik heb dus nu maar 1 zwart hemd liggen die draagbaar is, mijn broer heeft er drie liggen van mij Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
JAWAUUUWAAAAAARRRRR!!!! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ben al aan het inpakken |
|
quote: heb ik nooit veel werk mee, ik zou wel aanraden dat je in je rugzak eerst een zak stopt en daarin al je kleren, cd's, gitaren, wekkerradio, tennisraket, oven, strandstoel, voetbal,... steekt, want het zal regenen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: daar heb ik idd op op rekent, de regen, dat zit helemaal goed, heb ook afdekfolie voor mijn tentje, ik weet nog niet of mijn tentje wel waterdicht is, ach ja dan moet ik maar een mooi mensje zover krijgen dat hij/zij zijn bedje wil delen |
|
quote: onze tent zal al vol zitten Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
binnen de twintig uur zijn wij al onder weg naar Dessel Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
mijn regen jas ia niet zo trui ende evil, maar volgens mij kan ik hem beter wel meenemen, vandaag zou het zonnig en droog en twintig graden in belgie zijn trouwens, misschien dan toch mooi weer??? hier in nijmegen is het nu ook af en toe best wel oke **lees net op teletekst zaterdag warmer en meer zon in belgie ** [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-07-2002 13:39] |
|
Mensen .. heb lol .. Doe geen dingen die ik ook niet zou doen Vaderlijk advies van de eeuwige puber |
|
quote: We zullen je raad opvolgen heer Jenje Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:ik weet al 1 iets de eerste die kotst in mijn tent krijgt slagen. en de 2de ook natuurlijk |
|
Update vanuit Dessel.. De Ocenanen zijn het terrein al gaan verkennen en melden dat het er enorm drassig en slijkerig is.. Kombats dus niet vergeten lieverds.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: kotsen doe ik wel ergens anders, net naast de tent Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ik doe gewoon niet kotsen |
|
quote:of in de tent ernaast, om toch nog droog te staan he. Alhoewel op en concert mag je niet droogstaan |
|
quote: Dit wordt dus mudfight!!!!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Gelieve geen modder naar het podium te gooien aangezien ik tussen het podium en de moddergooiers zal staan... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote:bedoel je hiermee dat je je modder een beetje voor het podium moet gooien. k, kzal dan vooral gooien naar mensen met een fototoestel |
|
quote: Boodschap: Goed mikken dus Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: |
|
Awwwwww nee, geen modder naar Sharteel! Maar naar vieze hitsige mannetjes, die niet weten wat ROT OP! betekend!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Tip: Sharteel is die blonde |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |