|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Berichtje aan The Wounded Immortal: Die gast die ook eens bij ons thuis was komt ook af, maar wel pas tegen de vrijdagavond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Okee dit wordt een heel avontuur! Aangezien een zeker iemand die met mij mee gaat nog al problemen heeft met op tijd zijn, en dit is nogal heeeeel vroeg opstaan......dit kan leuk worden!! Nou ZM ik bel je die ochtend wel om te vragen in welke coupé je zit. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
, waarom schuiven ze dat kutweer iedere keer een dag op. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:bijna goed, symphony x wordt vervangen door edguy, krijg ik juist in mijn mailbox |
|
quote:der is toch nog een plaats vrij in de tent hé |
|
Edguy... |
|
quote:is een waardige vervanger |
|
Geef mij toch maar Symphony X hehehe is jammer dat ze worden vervangen hehe........ |
|
Zolang dit er maar een beetje beter gaat uitzien...: Volgende dagen Woensdag wordt het niet beter. Het wordt een zwaar bewolkte tot betrokken dag met de zon als grote afwezige. Periodes met regen, buien, lage maxima en veel wind zijn alweer de hoofdingrediënten. Donderdag wordt het alvast beter, zonder te refereren naar de zomer. Bij een afwisseling van wolkenvelden en zonnige periodes blijft het, op een enkele lokale bui na, droog. Het kwik klimt naar een iets hoger niveau en bereikt 19 tot 21 graden. De wind doet het kalmer aan. Vrijdag wordt de bewolking opnieuw dominanter en de opklaringen minder breed. Ook de buienkans wordt groter, al komen er ook langdurige droge periodes voor. Het kwik bereikt maximaal 19 tot 20 graden bij een matige westnoordwestenwind. En volgens het KMI: Vooruitzichten voor donderdag tot zondag Donderdag in de loop van de dag vrij mooi. Vrijdag eerst mooi, later toenemende bewolking en 's avonds regen. Zaterdag wisselvallig met enkele buien. Zondag wordt het vrij mooi. Normale temperaturen voor de tijd van het jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-07-2002 12:11] |
|
Wat ben ik blij dat ik geen last heb van de regen! Vind het eerlijk gezegt wel lekker! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ivm tentjesgedoe vind ik het net iets minder leuk... |
|
In de tent regent het toch niet? Of bij jou wel [Dit bericht is gewijzigd door Shadowlands op 02-07-2002 12:21] SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Als het veel regent, regent het wel binnen in de tent ja, en verders vind ik modderlaarzen ook niet zo tof om mee in de tent te kruipen. |
|
quote: Da's sjit!! Mijn tent is in dat opzicht geweldig, geen last van regen, en ook niet van modderlaarzen in de tent, ik kan ze rustig uitdoen in mijn mini voortent en dan rustig met droge voeten de tent in lopen. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Jij kan zelfs LOPEN in je tent??? |
|
Het wordt 21°C en het gaat niet regenen. Da's mijn mening over het weer. En tijdens Immortal gaat het even sneeuwen. [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 02-07-2002 13:15] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
jeuh ik heb mijn kaartje in bezit hahahahah nothing can stop me now, behalve die ns dan nou dan ga ik wel lopen |
|
quote: Nou als je dat lopen kunt noemen weet ik niet? maar wel á lá klokkenluider naar binne lopen SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Jezus, ik moet kruipen, en dan nog... |
|
....Zaterdag wisselvallig met enkele buien...... ((((((JANK)))))) |
|
damn, en ik maar hopen op mooi weer |
|
Menschen het is maar regen!!!! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Wat zijn jullie toch aan het eieren over het weer joh! Een beetje regen kan ook geen kwaad, zolang het maar niet zo koud wordt en het een stuk minder waait dan vandaag (het stormt hier in SpikeCity bekant al de hele dag!). Trouwens, ik heb gehoord dat er ook Vlamingen naar Graspop toe komen. Is dat waar? Dan mogen er van mij veel Vlaamse Meiskes komen, want dat accent waar ze mee praten vind ik eigenlijk best wel opwindend om te horen Dan maakt dat weer ook niet meer uit. Bring The People Together |
|
Het komt dichter, en dichter, en dichter en dichter en dichter,..... Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |