|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik kreeg net het mailtje! Schitterend! Hypocrisy weer.... fuk zeg ze moeten ook wat kutbands boeken anders heb ik geen tijd om de metal market te bezoeken Ik, Wil Schuurman |
|
hmm het had wat mij betreft beter gekund |
|
Het is een goed gevarieerd programma, alhoewel er wel vrij gothic/doom staat, en nog zeer weinig death metal... Ik, Wil Schuurman |
|
ik mis idd de brutere muziek. Maar cc is een meestrelijke zet natuurlijk. Maar ik kan nog wel een hoop andere death metal bands bedenken die het goed zouden doen. |
|
Yes, Arch Enemy Bazzio Attacks!!! |
|
woohoo ik heb me kaartje |
|
Zijn er al kaartjes te koop? oh... Ik, Wil Schuurman |
|
blijkbaar he |
|
Der zijn al kaarten te verkrijgen van 2april. Goed programma, maar voor mij mogen ze immortal laten headline in de blacktent |
|
Dat word my dying bride ben ik bang voor Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vrees het ook. Dan maar en kijkje nemen in de andere tent. Of direct een goed plaatsje veroveren voor slayer. |
|
DV8 en Calibre. En nu beginnen de Hollanders en Belgen ook al tegen elkaar op da gastenboek |
|
Hallow, Zijn hier meiden uit omgeving Arnhem Nijmegen die naar Graspop gaan? Wil je dan pls even mailen naar tarja_17@hotmail.com Heel veel Liefs Steph |
|
Lijkt me weer een uitstekend programma, alleen op vrijdag moet er nog wel wat bruuts geboekt worden. Voor de rest weer een heel lekker afwisselend programma. Dacht dat in mei de nieuwe Vader uitkomt (Revelations), lijkt me goed als ze dan effe de Festivalletjes spelen, niet? Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: Goed idee inderdaad! |
|
Add to your list: - for Friday: Anathema, Xeah, EVERGREY (next to Rage, Doro, Kreator, Saxon, Skarhead, In Extremo, Less Than Jake, After Forever and Agnostic Front) - for Saturday: BRUCE DICKINSON, Symphony X, Calibre, Deviate, Integrity and Dismember (next to Halford, Machine Head, Slayer, Arch Enemy, Hypocrisy, Tristania, Cannibal Corpse, Immortal, My Dying Bride, Dri, The Vandals and Slapshot). Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hmm die Zaterdag ziet er erg goed uit ... |
|
quote: Hm, zou ik dan toch last van metaalmoeheid krijgen? NEE, want ik ga zaterdag CENTURIAN zien!!! Maar ik vind dit wel een verzameling saaie bands bij elkaar zeg, wat is er aan de hand met metal tegenwoordig. Sorry, ff een metalbluesmoment. |
|
Hmmmz. Kwil wel gaan, maar dan moet ik wel mensen vinden om mee te gaan... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
dat heeft echt niks met metaalmoeheid te maken. het is echt wel een klotezooi. elk jaar dezelfde bands. er bracht nauwelijks éé van die bands iets interessants uit de laatste jaren. het enige wat mij enigszins interesseert is SLAYER, maar dan ook enkel omdat zij altijd een retestrak set spelen met een massief deel aan oude songs. het is al jaren dat Graspop datzelfde ééntonige en éénvormige festival is. dat gelt trouwens voor het overgrote deel aan festivals. graspop is te veel gelieerd aan mindview denk ik - zeker wat betreft visie. wat kan dan anders gezegd worden dan...geeeeeeeeuw... (www.noise-magazine.com) |
|
Ik vind het wel een leuk lijsje.... Ik, Wil Schuurman |
|
quote: kom met ons mee |
|
Bruce Dismember Alleen nou nog wat betere bands voor de vrijdag. Alleen Kreator en Saxon is leuk. Beetje mager, Vader moet gewoon komen! Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
'k vind 't zelf zeker 'n interessante affiche geworden... Vrijdag lekker bangen RAGE , DORO , SAXON live steeds heel sterk ! Symphony X kan 'k eindelijk ook 's live aanschouwen !!! Hellyeahh De Zjos zag dat het goed was... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |