|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kheb al gezien dat er mannen zijn die in gent opstappen |
|
okj, hier effe de uren van de trein die we zouden nemen: OOSTENDE trein naar Kortrijk van 9:12 Aankomst in Brugge om 9:26 uitstappen en naar ander perron lopen, wandelen, strompelen, sluipen, vliegen, dartelen, marcheren, stromen,.. Op den trein naar Tongeren springen van 9:33 en in Gent er best afjumpen, of afvallen, of buitenvliegen door ontevreden conducteur,... dan in Gent den trein naar Antwerpen nemen om BRUGGE V:09:12 A:09:26 00:14 05/07/2002 809 [IC] KORTRIJK BRUGGE GENT SINT PIETERS V:09:33 A:09:53 00:20 05/07/2002 1509 [IC] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ja wounded, dat vind ik nu het fijne eraan.. Ik zal veel mensen herkennen, maar niemand kent mij, dus... Als er iemand in je nek springt, ben ik het Jullie komen wel allemaal vroeg zeg.. Ik kom zaterdag, ergens in de vroege namiddag ofzo. ps: Ik zal in het zwart gekleed zijn. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
okj, hier effe de uren van de trein die we zouden nemen: OOSTENDE trein naar Kortrijk van 9:12 Aankomst in Brugge om 9:26 uitstappen en naar ander perron lopen, wandelen, strompelen, sluipen, vliegen, dartelen, marcheren, stromen,.. Op den trein naar Tongeren springen van 9:33 en in Gent er best afjumpen, of afvallen, of buitenvliegen door ontevreden conducteur,... dan in Gent den trein naar Antwerpen nemen om 10:05, daar kunnen we dan ook direct eens afspreken Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De Antwerpenaren gaan met den auto.. Maar bedankt om aan ons te denken... Van Antwerpen moeten jullie dan nog de trein naar Mol nemen.. En daar staan de busjes jullie op te wachten... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Had ik gedaan daarom de smiley's!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
'k woon amper 'n 10km van 't festival, dus... maar we gaan natuurlijk wel met de tent met 'n hele hoop, kunnen we lekker proeven van de festival- en campingsfeer en wie weet : |
|
isch hebbe besloten om per vwatuur nr ginder te karren en der kan der wel nog een of twee mee. ma ge moet wel heavy metal bestendig zijn, heel! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Is dat niet een kleine omweg voor jouw? |
|
Ik weet wat jij van plan bent te doen beli, maar volgens mij is het makkelijker om de trein te nemen van OOSTENDE ANTWERPEN BERCHEM V:08:49 A:10:17 01:28 06/07/2002 1808 [IC] ANTWERPEN CENTRAAL ANTWERPEN BERCHEM MOL V:10:23 A:11:06 00:43 06/07/2002 3210 [IR] NEERPELT Dus verterken om 8u49 om in 5 minuten over te stappen in berchem en om 11u06 aan te komen in mol, de bus nemen, als er al rijden, en we zijn 1 van de eersten op de camping. |
|
quote: van waar vertrek je ? In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Misschien is het een idee om met alle nederlanders (of zoveel mogelijk) van ZM samen naar belgie te reizen ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Maar hoe ga je mij herkennen, tenzij je beli kent, want ik ga samen met hem. En er zal nog een braziliaan meezijn ook, maar dei zit niet op ZM |
|
Oja, Beli herken ik direct! (Laat hem de hele tijd hard lachen, dan herken ik hem het gemakkelijkst) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: e jet ghoord beli, tis tegen jouw e |
|
mijn werk op Graspop gaat niet door |
|
quote:Wat ging je normaal doen? |
|
quote: ik kan er niet teveel over uitwijden helaas....maar bedenkt iets heel erg leuks en dan nog leuker!! en dan nog veel geld verdienen ook ....... ooowordt weer ziek als ik er aan denk |
|
je speelt bij integrity? en word vervangen door subzero? |
|
Ik heb een vraagje, gaat er nog iemand vanuit Amsen omstreke naar Graspop met een OV?? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: ....nee dat zijn inderdaad de betere baantjes .....bijna goed |
|
quote: volgens mij zijn wij de enige 2 uit amsterdam |
|
quote: De enige 3! (lily gaat ook) Zou namelijk handig zijn iemand met een OV, konde we goedkoper mee reizen.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Hoeveel westvlamingen gaan er eigelijk |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |