|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Klassieker. |
|
Hehe, ik vind het wel een leuk boek. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat een hysterisch gedoe, gewoonweg zielig. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Gewoon een christenterroristentrainingskamp ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 16-08-2008 19:06] |
|
Wat een ziek filmpje, wat een rotvolk Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
|
|
Daar heb ik inderdaad over gehoord ja.. Wat een stelletje, kan me er echt boos over maken. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Oh god ja Jesuscamp! Ik heb ooit een keer de hele docu gezien, echt ziek! |
|
Ja ikke ook xD Er is toevallig ook ergens een documentaire die over het zieke in Jesus Camp gaat. Daar ken ik het eigenlijk van..! Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Serieus? |
|
sterf christenhond sterf iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik maak betere grappen. Ja serieus. Volgens mij stond het in delen op youtube. Zal ik eens kijken.. ? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Klopt hoor, lees mijn reactie. Er zijn zelfs DVD's van. Die lui zijn echt gek in het hoofd, al die kinderen worden keihard gehersenspoeld en worden feitelijk bang gemaakt voor niet in god geloven. Echt vreselijk. |
|
Precies! Het kan toch nooit goed zijn dat een religie gebaseerd is op angst wat je er bij kinderen inbrengt :S Sickens me. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Gelukkig gaat dat wijf binnen nu en een paar jaar dood aan de gecombineerde gevolgen van een te hoge cholesterolspiegel, ontwikkeld door te veel en te slecht te eten, en een te hoge bloeddruk, opgebouwd door zich te veel op te winden. Gok ik. |
|
|
|
Laten we het hopen Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: quote: volgens mij geld dat ook voor dit filmpje, hopelijk Damn die eet wel voor 'the bright side' Goh dat doet me denken aan een liedje! AAAAAAAAAAAAAAAAALWAYS LOOK ON THE BRIIIIGHT SIDE OF LIFE tudutudutudutuduuu |
|
quote: En vervolgens zal zij weer één van die 72 maagden zijn die wachten op de volgende moslimzelfmoordbommert. Mooi gesloten cirkeltje. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 17-08-2008 19:05] |
|
Trouwens, kennen jullie Pat Condell al? Zoek zijn filmpjes maar eens op bij Youtube, ik vind hem briljant. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Ouders Katy Perry niet blij met 'I kissed a girl' Uitgegeven: 17 augustus 2008 15:34 Laatst gewijzigd: 17 augustus 2008 16:12 AMSTERDAM - De ouders van Katy Perry zijn helemaal niet trots op het succes dat hun dochter boekt met het nummer 'I kissed a girl'. "Ik haat het liedje", laat moeder Mary Hudson weten in The Daily Mail. "Het promoot homoseksualiteit en de boodschap is beschamend en afschuwwekkend." De ouders van Katy Hudson, zoals de 23-jarige zangeres echt heet, zijn allebei zeer gelovig en hebben hun leven gewijd aan het geloof. Ze hebben Katy laten weten dat ze niet gecharmeerd zijn van haar songteksten. "Ze weet hoe ik me voel", zegt Mary. "We zijn een open gezin en Katy weet hoe teleurgesteld haar vader en ik zijn." Zonde "De boodschap over homoseksualiteit die Katy naar buiten brengt, staat in de bijbel duidelijk beschreven als een zonde", stelt Mary. Toch leidt het nummer niet tot een gezinsbreuk. "De bijbel promoot begrip en vergiffenis ook, en dat houd ik mezelf maar voor." Mary weet niet precies waar het misgegaan is met Katy. "Katy is zeer gelovig opgevoed. Ze was een speciaal kind, hield van zingen en had een stem als een engeltje", vertelt haar moeder. "Daarom is dit allemaal ook zo teleurstellend en treurig." Gestopt Katy erkent de onenigheden met haar ouders, maar bekommert zich er niet echt om. "Toen ik 21 werd ben ik gestopt om me daar druk om te maken", zegt de zangeres in het Britse dagblad. Katy Perry boekt veel succes met haar nummer 'I kissed a girl'. In Nederland siert ze de nummer 1-positie. (c) Novum Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Whahaha Wat een volk ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |