|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
edit: lama [Dit bericht is gewijzigd door Fusion op 23-06-2008 11:02] When your people matter, menstrual health matters |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ja leuk, van mij part staat er een christelijke Rompeprop in die hut van je, dan ga ik nog niet. Against God and Government |
|
quote: LOL! Dat hele wijn/hosti gedoe trouwens nooit begrepen. Die priester drinkt als een vampier het bloed van jezus voor de ogen van het gepeupel en vervolgens gaat iedereen als een kannibaal los op zijn vlees. Waar komt de drang vandaan je eigen messias op te eten? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Niet alleen belangrijk is dat de tekenen van brood en wijn, lichaam en bloed van Christus worden: ook de deelnemers worden veranderd. Door de eucharistie worden de deelnemende gelovigen verenigd met de Heer en worden zó tot Volk Gods. Het gaat dus om vereniging met de Heer, om later, in het gewone leven de Heer uit te dragen. Men ontvangt dus het Lichaam van Christus (de hostie) om Zijn lichaam (kerk) te worden. Tja. |
|
Maar nog steeds terug te voeren op kannibalisme Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
als het goede rode is heb ik niet echt een probleem, alleen die hostie moet nodig een stukje stokbrood worden, dan ben ik met wat grotere porties wel in de kerk te vinden met pasen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
De katholieken zijn over het algemeen ook wel meer van het bloed van Christus dan van Zijn vlees. quote: Zo is het ook. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 24-06-2008 12:50] |
|
Katholieken heb ik de minste nare ervaringen mee, die gaan over het algemeen alleen naar de kerk voor het rouwen en trouwen. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 24-06-2008 13:03] Against God and Government |
|
Veelgehoord "Iedere katholiek geeft er zijn eigen, persoonlijke uitleg aan de eucharistie" => ze weten zelf ook niet hoe ze hier mee om moeten gaan. Wel gaaf dat de ware mythologie gewoon in de kerk plaatsvindt: een bijna 2000 jaar oud bizar occult ritueel, en dat bij u in de buurt en op tv! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dat, en ze geloven niet omdat ze bang zijn voor de hel, maar omdat ze God tof vinden. |
|
Nou, je moet het wel erg bont maken wil je in de hel komen. De katholieke kerk verdedigt zelfs kinderverkrachters, ik bedoel, wat moet je dan doen om in ongenade te vallen. Mastruberen? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Masturberen? |
|
Masterberen. EDIT: ik bedoel natuurlijk mast-beren [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-06-2008 13:41] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
|
|
quote: En Maria. Altijd maar weer die Maria. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook weer mooi: Sekshuizen kijken uit naar Wereldjongerendagen Uitgegeven: 1 juli 2008 10:13 Laatst gewijzigd: 1 juli 2008 10:17 SYDNEY - De sekshuizen in Sydney verwachten goede zaken te doen tijdens de Wereldjongerendagen die op 15 juli in de Australische stad beginnen. Elke keer als er in Sydney een groot evenement is, moeten de bordelen volgens ingewijden extra personeel aannemen. Aan de Wereldjongerendagen nemen naar verwachting 225.000 rooms-katholieke jongeren deel. Uit Nederland reizen ongeveer zevenhonderd jongeren naar de Australische stad. Hoofdgast is paus Benedictus XVI, die zal voorgaan in de afsluitende eucharistieviering. "Wij zullen veel toeristen en pelgrims ontvangen", zegt een woordvoerster van het bordeel Bondi Junction in Sydney. |
|
geile Christjes signature |
|
Allemaal Maria Magadelena's denken ze zeker; hoe vromer ze zich voordoen, hoe hypocrieter ze blijken... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Waarom doen die jongeren het niet gewoon met elkaar? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Dat zou incest betekenen, wat ze zijn één grote familie. |
|
er zitten veel Christenen in teelt signature |
|
Edit: Laat maar! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 03-07-2008 2:52] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |