|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Katholieken zijn de gaafste Christenen. |
|
Da's zoiets als zeggen dat nazi's de gaafste evil underlings zijn Of valt die eer te beurt aan de stormtroopers? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 23-05-2009 18:51] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: JB? |
|
Dat.. óf de Buddy Christ.. is er een verschil ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Het kerkbezoek in de Nederlandse katholieke kerken zal de komende tien jaar met ongeveer een derde dalen. Van de 300.000 mensen die nu nog regelmatig naar de kerk gaan, zijn er in 2020 naar schatting nog 200.000 over. Dat zegt directeur Ton Bernts van het instituut voor beleidsonderzoek naar religie en levensbeschouwing Kaski in De Limburger. Hij baseert zich op cijfers van zijn instituut, gekoppeld aan prognoses van het Sociaal en Cultureel Planbureau. Nog veel, 200.000. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 29-05-2009 14:49] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hmm, ik ruik herbestemming van enkele panden. Lijkt me eigenlijk wel gaaf om in een verbouwde kerk te wonen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
.. en dan nog voortdurende christelijke waarden opdringen zeg .. 200.000 op de 16.000.000 inwoners ... 1 op de 80 inwoners ... |
|
Actief praktiseren he? Er zijn er ook bakken die voornamelijk binnenshuis belijden of alleen met kerst naar de mis gaan. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Dat halve werk telt niet mee |
|
Hehe, let's agree on disagreeing here Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Maar goed, zijn niet kerkgaande christenen wel echte christenen? |
|
Naar mijn beschaafde mening wel. Maar of de 'echte' christenen dat zelf ook zo zien weet ik niet. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Echte Christenen gaan niet naar de kerk. |
|
Het gaat alleen over katholieken, hè! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Nee man, over de Norbertijnen! Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Is een metalhead die niet naar concerten gaat dan ook geen echte metalhead? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Want metal is gelijk aan christendom? |
|
quote: quote: |
|
quote: Is een metalhead die zich metalhead noemt ook een echte metalhead? |
|
metalheads zijn de mensen waarvan het bord voor de kop van metaal is. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 31-05-2009 23:41] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
2de reactie: Wat zijn die amerikanen toch af en toe debiel! Valt me nóg mee dat zich daar geen vrouwelijke besnijdenissen voorkomen en als het wel zo is, dan zou het me niets verbazen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehe das een fake site, wees gerust |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |