|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:En je moeder is nog maagd zeker [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 30-06-2009 22:42] |
|
Bevrucht door een duif toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dat staat toch alleen maar op papier, dus dan is het niet waar. Geef mij btw maar richard richard als jezus, dan valt er tenminste nog wat te lachen. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 30-06-2009 23:02] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
alleen maar papier nog wel, oké nou dat papier is voor mij wat waard misschien niet voor jou maar daar kan ik ook niks aan doen |
|
De waarde van uw papier kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
@ProgTon: Voor jou is dat papier wat waard, voor een ander dat papiersnippertje. En voor weer anderen is het allebei waardevol danwel waardeloos. Maar wel slap van je om nu verontwaardigd te reageren op iemand die het over "slechts" papier heeft (en nog wel op grappende toon ook!), terwijl je zelf denigrerend doet over (wat jij niet meer noemt dan) een papiersnippertje quote: Maar van mij mag je geloven in een virgin birth en een god die omnipresent en alwetend is en ook nog eens tijd heeft alle gebeden aan te horen. [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 01-07-2009 0:56] |
|
quote:Heel leuk, maar als je steeds met zulke kudt posts komt loop dan niet steeds te gillen dat die homofiele hippie god van jou bestaat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
God. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
verdomme. |
|
quote:Die is briljant |
|
in ieder geval fijn dat ik ook mijn mening mag houden. Dat geldt andersom natuurlijk ook zo. Hoe komen sommigen toch aan zon haat aan het geloof, aan religie kan ik begrijpen want dat veroorzaakt veel oorlog, maar een persoonlijk geloof? |
|
je kan zulke reacties toch ook verwachten met standpunten over abortus oid. nu gata geloof over een grote verzameling van die standpunten dus is het even wat heviger. Al is het oppassen geblazen want elke christen kan weer een ander standpunt hebben over bepaalde dingen. Daarnaast kan jij je misschien irriteren(daarnaast kun je het ook nog wel respecteren) aan mensen die niet in god geloven. Maar andersom is zeker ook het geval. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dank u voor deze uitleg, O bastianus [Dit bericht is gewijzigd door Mottighaerd op 01-07-2009 11:51] Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Nee, dat kan niet. Iets kan hem irriteren, maar hij kan niet zich aan iets irriteren. Ergeren, dat zou wel kunnen. Ik zou me overigens ook nog voor kunnen stellen dat hij zichzelf irriteert, maar da's weer een ander verhaal. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Mensen op een Internetforum vervelen met halfdoordachte 'theologische' opvattingen is iets anders dan 'persoonlijk geloof'. Knul, je post de gehele tijd absolutistische posts ipv dat je post 'ik denk...' of 'mijn mening is...' en als je daar dan een reactie op krijgt die jou niet zint ga je huilen: "Heb respect voor mijn mening, dat heb ik voor die van jullie", terwijl jouw posts van geen respect voor andersdenkenden getuigen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
@Bastianus: Tien plagen: 1.Water verandert in bloed - dam (Exodus 7:14-25) 2.Kikkers - tsefardea (8:1-15) 3.Luizen - kiniem (8:16-19) 4.Steekvliegen - arov (8:20-32) 5.Veepest - dewer (9:1-7) 6.Zweren - schin (9:8-12) 7.Hagel - barad (9:13-35) 8.Sprinkhanen - arbe (10:4 - 10:5) 9.Duisternis - chosheg (10:21-29) 10.Dood van eerstgeborenen - makat bechorot (11:10 en 12:29-30) Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
volgens mij heb je er gewoon net 3 bij verzonnen... No meat is sweater |
|
|
|
quote: Hoezo, er zijn tien plagen hoor. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja, Infaustus! nu ophouden met plagen hoor! Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Denk dat je dat laatste beter om kunt draaien, er wordt altijd gelijk gezeurt over geloof. En dit is een topic die gaat over het geloof, en dan vertel ik mijn persoonlijke mening daarover en wordt mijn mening aangevallen. Ik vind het triest dat mensen altijd zo kinderachtig reageren op geloofszaken. Voor jou is het geloof misschien wel kut, maar voor mij niet laten we het daar maar op houden dan Maar denk dat het beter is als ik dit soort discussies ergens anders doe, of hebben jullie nog een suggestie De 10 plagen kloppen wel btw. [Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 01-07-2009 23:24] |
|
Op een metalforum, waar het grootste gedeelte van de lezers/posters (fanatiek) atheïst is, kun je vrij veel negatieve reacties verwachten. Maar post vooral door, ik vind het hoogst amusant hoe mensen zoveel tijd en moeite steken in al 2.000 jaar achterhaald bijgeloof. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Interpunctie. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |