|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:O dat hoeft niet hoor, een gesprek op internet is wat dat betreft erg onduidelijk, dat vind ik tenminste. Wat ik wel blijf vinden is dat je er wel zeker wat mee bedoelde, dat is ook niet gek natuurlijk. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ben je net door Fusion bekeerd ofzo? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
En dan wel pissed zijn omdat niet iedereen in zijn theorietje wilde geloven, jaja. mooi, man. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:welnee, ik ben herboren. Fuck the world and fuck you |
|
Dan heb ik medelijden met de vrouw waar je opnieuw bent uitgekomen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Had t gisteren ook al gelezen ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
Belachelijk gezeik van de pro-religie/anti-religie mensen... Net of je opeens wel gelijkt hebt als Einstein aan je kant staat. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 14-05-2008 10:49] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: ze het is ook wel een erg klassieke vraag die jij nu aan het stellen bent. En een klassiek antwoord is daarop dat god almachtig is maar wel aan logica onderhevig is. Maargoed dan houd god zich dus ook aan natuurwetjes enzo en wordt het wel een beetje een vaag verhaal als hij andere natuurwetten wel kan maken en breken... bovendien is een god wel logisch dan quote: Je hebt daar een punt van Fusion totaal gemist, ze houd niet van de georganiseerde religie en wilt dus niet veel met dat christelijke verleden te maken hebben. Jah alleen liefde vind ik ook een wereldbeeld uit balans, ik geloof ook dat je een beetje haat en afkeer moet kunnen hebben zolang dat maar niet langdurig is... quote: dat vind ik ook altijd een mooie vraag sommige zeggen satan sommige de mens. veel andere mooie oplossingen ben ik niet tegen gekomen nog. Maar ik vind dat ze het nog best goed doet door niet de oogkleppen op te zetten en te verweren tegen bijvoorbeeld evolutietheorie en andere theorien, ze zegt gewoon dat ze daar nog niet een heel duidelijk beeld van heeft. En zich erg daarin verdiepen zal niet snel met een oplossing komen, want ook voor de atheistische kant zijn er ook vraagstukken waar we (voorlopig) nog niet uit zijn en waar wij ook maar aannames in maken. Daarnaast blijft ze een stuk rustiger in een discussie en probeert de meeste vragen wel te beantwoorden. Terwijl de veel overschieten op op de man spelen of de discussie opgeven en conclusies trekken blijft zij vrij open minded doorgaan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
OK, dit topic moet duidelijk hernaamd worden naar Christendom IV: Fusion Appreciation Topic Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Haha niemand weet of het een hij of zij is, en Fusion wil het niet zeggen . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Best stijlvol Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: is worship niet beter? nee dat gaat me te ver, maar ik hoop dat je inziet dat ze beter discussierd dan de gemiddelde/vooringenomen zetemmer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zoiets had ik zelf allang gezegd, vandaar vind ik hernaming ook daadwerkelijk terecht Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: waarom denk je dat ze Fusion heet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Is dat zo? Ik las toch echt het volgende: quote: quote: Niet alleen ontwijkend, ook niet erg netjes... quote: Ik doelde niet zozeer op keiharde bijbelkennis, alswel nadenken over de vragen die een geloof met zich meebrengt. quote: Waarom antwoord je hem dan niet? quote: Ik kan mij niet herinneren agressieve taal gebezigd te hebben. Misschien refereer je naar het feit dat ik je egoistisch vindt als je onder bepaalde voorwaarden zendelingswerk gaat uitvoeren. Dit moet je niet zien als scheldwoord, maar als een bepaald gedrag zoals beschreven in de gedragsbiologie. Ik ken niet direct een negatieve waarde aan egoisme. Als we het trouwens toch over agressieve taal hebben, jij komt ook niet bepaald ongeschonden uit de discussie: quote: Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dat wordt neuken, Mental! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Eerst trouwen natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Onzin, de (ex)metalfanners onder ons weten donders goed wie Fusion is... |
|
quote: Laat ons niet langer in spanning.. |
|
Hij is een kloon van mij! PWN! |
|
Zat ik met 'lelijk' heel goed iig |
|
Zijn hersenen zo gevormd dat we religieuze ervaringen waarnemen als soort hallucinatie, of zijn hersenen een antenne voor god? http://video.google.nl/videoplay?docid=7991385426492181792&hl=nl super gave docu over hersenactiviteit bij religieuze ervaringen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 21-05-2008 1:40] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |