IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Christendom IV Vorige pagina | Volgende pagina
altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 17-08-2008 22:29 by altx Profiel van altx

quote:
Op 17 augustus 2008 22:12 schreef XXL het volgende:
(...)
Mary weet niet precies waar het misgegaan is met Katy. "Katy is zeer gelovig opgevoed. (...)


Verder commentaar overbodig.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 17-08-2008 22:31 by MeisjeMetal Profiel van MeisjeMetalhttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Dat zal je moeder over je zeggen als je net een grote hit heb gemaakt internationaal ^^

Liefdevol.


Bier, Metal en Bloemetjes!


Nix
Usericon van Nix
Posted 17-08-2008 22:48 by Nix Profiel van Nix

quote:
Op 17 augustus 2008 22:12 schreef XXL het volgende:
Ouders Katy Perry niet blij met 'I kissed a girl'
Uitgegeven: 17 augustus 2008 15:34
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2008 16:12

AMSTERDAM - De ouders van Katy Perry zijn helemaal niet trots op het succes dat hun dochter boekt met het nummer 'I kissed a girl'. "Ik haat het liedje", laat moeder Mary Hudson weten in The Daily Mail. "Het promoot homoseksualiteit en de boodschap is beschamend en afschuwwekkend."

De ouders van Katy Hudson, zoals de 23-jarige zangeres echt heet, zijn allebei zeer gelovig en hebben hun leven gewijd aan het geloof.

Ze hebben Katy laten weten dat ze niet gecharmeerd zijn van haar songteksten. "Ze weet hoe ik me voel", zegt Mary. "We zijn een open gezin en Katy weet hoe teleurgesteld haar vader en ik zijn."

Zonde

"De boodschap over homoseksualiteit die Katy naar buiten brengt, staat in de bijbel duidelijk beschreven als een zonde", stelt Mary. Toch leidt het nummer niet tot een gezinsbreuk. "De bijbel promoot begrip en vergiffenis ook, en dat houd ik mezelf maar voor."

Mary weet niet precies waar het misgegaan is met Katy. "Katy is zeer gelovig opgevoed. Ze was een speciaal kind, hield van zingen en had een stem als een engeltje", vertelt haar moeder. "Daarom is dit allemaal ook zo teleurstellend en treurig."

Gestopt

Katy erkent de onenigheden met haar ouders, maar bekommert zich er niet echt om. "Toen ik 21 werd ben ik gestopt om me daar druk om te maken", zegt de zangeres in het Britse dagblad.

Katy Perry boekt veel succes met haar nummer 'I kissed a girl'. In Nederland siert ze de nummer 1-positie.
(c) Novum







Dan zullen ze haar gehele album wel een zonde vinden.


Katy Perry


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 17-08-2008 22:54 by BerserkerWoman Profiel van BerserkerWomanhttp://zathuracs.tumblr.com

Ach ja dan weet ze in elk geval dat ze al haar centjes zelf mag houden


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 17-08-2008 23:37 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 16 augustus 2008 18:04 schreef ElitE het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/212311/bba8fbca/wie_er_ook_dood_moet.html

Ja, die hoek levert ook creationisten met een dubieuze Ph.D. titel op zoals Kent Hovind. ^^
Ik wil em nog wel eens helemaal kijken. Volgens mij wordt het een tergende zit.

Grappige is ook dat tijdens de canonvorming van het nieuwe testament zogenaamde 'evangeliën' zijn weggelaten omdat de inhoud van dezelfde strekking was als onze D.I.Y. theologe aan de kinderen exegeert. Misschien is dat een betere contextvorming voor de inhoud van de bijbel. Het is niet alleen maar schrappen wat de toenmalige Kerk niet beviel, het was bittere noodzaak.

@Katy Perry bericht. Ik hoop dat sommige mensen nooit mijn Torture Till Death demo van Drowned In Torment tegenkomen

[Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 17-08-2008 23:41]



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2008 17:45 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 17 augustus 2008 22:12 schreef XXL het volgende:
Ouders Katy Perry niet blij met 'I kissed a girl'
Uitgegeven: 17 augustus 2008 15:34
Laatst gewijzigd: 17 augustus 2008 16:12

AMSTERDAM - De ouders van Katy Perry zijn helemaal niet trots op het succes dat hun dochter boekt met het nummer 'I kissed a girl'. "Ik haat het liedje", laat moeder Mary Hudson weten in The Daily Mail. "Het promoot homoseksualiteit en de boodschap is beschamend en afschuwwekkend."

De ouders van Katy Hudson, zoals de 23-jarige zangeres echt heet, zijn allebei zeer gelovig en hebben hun leven gewijd aan het geloof.

Ze hebben Katy laten weten dat ze niet gecharmeerd zijn van haar songteksten. "Ze weet hoe ik me voel", zegt Mary. "We zijn een open gezin en Katy weet hoe teleurgesteld haar vader en ik zijn."

Zonde

"De boodschap over homoseksualiteit die Katy naar buiten brengt, staat in de bijbel duidelijk beschreven als een zonde", stelt Mary. Toch leidt het nummer niet tot een gezinsbreuk. "De bijbel promoot begrip en vergiffenis ook, en dat houd ik mezelf maar voor."

Mary weet niet precies waar het misgegaan is met Katy. "Katy is zeer gelovig opgevoed. Ze was een speciaal kind, hield van zingen en had een stem als een engeltje", vertelt haar moeder. "Daarom is dit allemaal ook zo teleurstellend en treurig."

Gestopt

Katy erkent de onenigheden met haar ouders, maar bekommert zich er niet echt om. "Toen ik 21 werd ben ik gestopt om me daar druk om te maken", zegt de zangeres in het Britse dagblad.

Katy Perry boekt veel succes met haar nummer 'I kissed a girl'. In Nederland siert ze de nummer 1-positie.
(c) Novum






Het is juist misgegaan doordat ze zeer gelovig is opgevoed. Doet me denken aan het gevalletje Charlotte Church.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2008 17:47 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Volgende stap is een cover van "Highest Power"


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-08-2008 18:12 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Of hell awaits.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 18-08-2008 18:19 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Hmmm, mn pa's kant van de familie is Katholiek, mn moeders kant zo heidens als de pest. Bij pa zitten er zelfs een paar bij de Pinkster gemeente. Rare lui zijn dat. Die hebben zelfs eens een keer een kwartier voor me zitten bidden. Waar ik zelf niet bij was maar mn ouders wel. Dat ik het licht weer mocht vinden enzo.
Nu heb ik zelf niks tegen het geloof, mijn ouders doen er zelf niks mee en laten mij helemaal vrij. Dat er 'iets' is ben ik van overtuigd. Maar dat dit persé het Christendom is? Neuh, niet bepaald.
Vind het zelf niet gek dat kinderen afwijken van hun streng gelovige ouders. Iets met afzetten enzo.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2008 18:31 by Schaep Profiel van Schaep

Toch zie ik ook regelmatig dat mensen die streng gelovig worden opgevoed zich eerst afzetten tegen het geloof, maar later toch ook zelf streng gelovig worden.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-08-2008 18:35 by Lionheart Profiel van Lionheart

De cirkel is weer rond.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-08-2008 18:36 by Schaep Profiel van Schaep



Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 18-08-2008 20:18 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 18 augustus 2008 18:19 schreef Mottighaerd het volgende:
Hmmm, mn pa's kant van de familie is Katholiek, mn moeders kant zo heidens als de pest. Bij pa zitten er zelfs een paar bij de Pinkster gemeente. Rare lui zijn dat. Die hebben zelfs eens een keer een kwartier voor me zitten bidden. Waar ik zelf niet bij was maar mn ouders wel. Dat ik het licht weer mocht vinden enzo.
Nu heb ik zelf niks tegen het geloof, mijn ouders doen er zelf niks mee en laten mij helemaal vrij. Dat er 'iets' is ben ik van overtuigd. Maar dat dit persé het Christendom is? Neuh, niet bepaald.
Vind het zelf niet gek dat kinderen afwijken van hun streng gelovige ouders. Iets met afzetten enzo.


Ohnee, het ietsisme. Daar word ik nou moe van.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 18-08-2008 20:25 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 18 augustus 2008 20:18 schreef Jolijn het volgende:
Ohnee, het ietsisme. Daar word ik nou moe van.


+1, slappe hap.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 18-08-2008 20:28 by Snaack Profiel van Snaack

quote:
Op 16 augustus 2008 18:04 schreef ElitE het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/212311/bba8fbca/wie_er_ook_dood_moet.html


Mafketels. Bah.


WMP
Usericon van WMP
Posted 19-08-2008 0:10 by WMP Profiel van WMP

quote:
Amerikanen vertrouwen meer op God dan op arts

AMSTERDAM - Onderzoek heeft aangetoond dat ruim de helft van alle Amerikanen gelooft dat God patiënten kan genezen die door artsen waren opgegeven. Het onderzoek werd maandag gepubliceerd.
Inertia Stock

Volgens het onderzoek, dat te lezen is in het blad Archives of Surgery, denkt 57 van alle Amerikanen dat God een familielid zou kunnen redden, ook als artsen beweren dat verdere behandeling geen zin heeft.

Ook toont het onderzoek aan dat eenvijfde van alle artsen en ander medisch personeel gelooft dat God terminaal zieken en dodelijk gewonden kan genezen.

Onderzoek

Het onderzoek bestond uit een vragenlijst die aan duizend willekeurig gekozen Amerikanen en aan 774 mensen met een medisch beroep werd voorgelegd.

Mensen werd gevraagd zich voor te stellen dat een familielid dodelijk ziek of gewond was. Vervolgens werd gevraagd of, naar de mening van de ondervraagde, God het onvermijdelijke zou kunnen voorkomen.

Volgens de onderzoekers zijn de uitslagen van belang voor een goed begrip tussen arts en patiënt. Artsen hebben vaak te maken met familieleden die willen dat de behandeling van hun naaste wordt voortgezet, ook als dat medisch niet langer zinvol is.

Bron: Nu.nl



Als God het dus zo goed kan, is behandelen zinloos, want God ís de behandeling. En als blijkt dat het niet schijnt te werken, wordt de arts aangeklaagd.



[Dit bericht is gewijzigd door WMP op 19-08-2008 0:10]


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-08-2008 0:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl


Voor de beste spetterseks moet je Christen zijn

Wat is dat Jezus, een cumshot.jpg

‘Ons brood smaakt het beste’ aldus de bakker. ‘Wij verkopen de beste kwaliteit vlees’, zo zegt de keurslager. ‘Wij kunnen niet achterblijven en hebben daarom de beste seks’ predikt de theoloog. Het kon niet uitblijven: Zieltjes winnen met de zwakte van het vlees. Vrij vertaald zegt dit de Duitse theoloog Andreas Bochmann in een artikel dat deze week verschijnt in een Duits tijdschrift.

Volgens de heilige Andreas kennen christelijke relaties een hogere mate van intimiteit, omdat de partners ook samen bidden. Logischerwijs mogen we er van uitgaan dat Bochmann hiermee doelt op het hele familiepakket inclusief de kinderen. Tevens zouden Christenen hun seks kunnen relativeren, aangezien het niet het belangrijkste in hun leven is.

Waarmee Bochman tussen neus een prevelende lippen door stelt dat dit bij niet-gelovigen wel zo is. De theoloog vat samen door te stellen dat: "een regelmatig seksleven met een vaste partner, gekoppeld aan een toegewijd geloofsleven zorgt voor de meeste tevredenheid over het eigen seksleven, dat blijkt telkens weer"

We mogen hopen dat dominee Bram de Kievit (terug van eigenlijk nooit weggeweest) zich weet te houden aan dit dogma van Andreas Bochman. Waarbij met een regelmatig seksleven met een vaste partner er niet op een minder jarig kind wordt gedoeld. Waarbij seks voor het huwelijk, met of zonder bloedband, niet is toegestaan en anticonceptie uit den boze is. Mocht er onverhoopt een vroegrijp meisje worden bezwangerd dan is abortus vanzelfsprekend uit den boze.

Seksuoloog Rik van Lunsen noemt de stelling van de theoloog dan ook terecht onzin. Er geen enkel rechtstreeks verband tussen religie en seksueel geluk, aldus de deskundige:

"Mensen die gelukkig zijn, zijn in het algemeen blijer met hun seksleven dan ongelukkige mensen. Maar christenen zijn niet gelukkiger dan niet-christenen, ook seksueel gezien niet." Je geloof kan een positieve factor zijn, maar ook een negatieve. Er zijn maar al te veel mensen die om religieuze redenen nooit de kans hebben gekregen zich seksueel te ontwikkelen. Mijn spreekkamer zit er vol mee."

http://www.endandit.nl/entertainment/media/22088591/seksleven-gelovigen-goddelijk



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Ligeia.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Usericon van Ligeia.
Posted 24-08-2008 13:00 by Ligeia. Profiel van Ligeia.http://sites.google.com/zwarteketterij

Hehe, Rik van Lunsen zegt het nogal mooi.

Nou vind ik het wel een beetje hypocriet, sinds het lijkt alsof ze mensen juist met seks proberen te "lokken", terwijl dat juist in een bepaalde mate een taboe zou zijn. Hm.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-09-2008 18:09 by spectre Profiel van spectre



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 20-09-2008 13:34 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

ik ben zelf beetje streng opgevoed. MAar niet echt van je moet dit en je moet dat, en ik zit nog bij het geloof. Het is idd zo als mensen streng opgevoed worden dat ze eerder de 'verkeerde' kant op gaan. Maar sorry hoor ik vind dat nummer zo belachelijk kut, zit geen muziek in onzinnige bullshit tekst.

Walgelijk haha



Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 20-09-2008 14:27 by Lionheart Profiel van Lionheart

Heb je nog een stoel vrij dan? Wil ook wel bij het geloof gaan zitten.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 20-09-2008 14:51 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Jezus rijdt in een ford focus station en staat nu vlak voor mijn deur zieltjes te winnen.
Heeft er zelfs een caravan en tent bij.

Nee, heb niet gedronken en geblowd vandaag.


Een kleine snol zit zo vol.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 20-09-2008 20:19 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 20 september 2008 13:34 schreef ProgTon het volgende:
ik ben zelf beetje streng opgevoed. MAar niet echt van je moet dit en je moet dat, en ik zit nog bij het geloof. Het is idd zo als mensen streng opgevoed worden dat ze eerder de 'verkeerde' kant op gaan. Maar sorry hoor ik vind dat nummer zo belachelijk kut, zit geen muziek in onzinnige bullshit tekst.

Walgelijk haha


Het valt me op dat progmetal vrijwel altijd het favoriete subgenre is van christenen die naar metal luisteren.


ProgTon
when love is lost only hell will remain
Usericon van ProgTon
Posted 26-09-2008 11:46 by ProgTon Profiel van ProgTonhttp://www.myspace.com/progton

Nou Schaep hieronder de bands die ik vaak luister van A tot Z

Antestor, Admonish, As i lay dying, Amaseffer, Airbourne, Alter Bridge, Amaran's Plight, Amon Amarth, Becoming The Archetype, Blind Guardian, Catamenia, Crimson Moonlight, Deep Purple, Dalriada (aanrader), Depeche Mode, Demon Hunter, Demons and Wizards, Deuteronomium, Disamornia Mundi, Dream Theater, Dragonforce, Edenbridge, Eluveitie, Ensiferum, Essence of Sorrow, Epica, Fairyland, Falconer, Freedom Call, Frosthadr, Gamma Ray, guns & roses, Hammerfall, Haste the day, Hilastherion, holy blood, Iced Earth, Ill nino, Immortal Souls, Impending Doom, Iron Maiden, Judas Priest, Kalmah, Katakonia, Kayak, Killswitch Engage, Kroda, Krokus, Manegarm, Metallica, Mercenary, Miseration, Mortal Treason, Mortification,Nightingale, Nightwish, Novembers Doom, Nile, Opeth, Oratorio, Pennywise, Pyramaze, Pathosray, Queen, REM, Rhapsody (of fire), Riverside, Rob Rock, Sacrificium, Sacred Warrior, Sanctifica, Savatage, Savage Circus, Scar Symmetry, Scorpions, Seether, Seventh Avenue Shadow Gallery, Sirenia (old), Slechtvalk, soilwork, Soul Embraced, Stam1na, Still Remains, Stormwarrior, Svartsot, Sympathy, Symphony X, Testament, The Abcence, The Alan Persons Project, The Answer, The Beatles, The devil wears prada, the showdown, therion, threshold, thurisasz, turisas, trivium, tyr, ultimatum, underoath, vanguard, viikaete, voyager, vaakevandring, war of ages, whitesnake, , wizard, wintersun, wuthering heights

wat myspaces:

www.myspace.com/admonishblackmetal
www.myspace.com/antestorband (mijn favo black metalxd)
www.myspace.com/sanctificametal
www.myspace.com/frosthardr
www.myspace.com/amaransplight
www.myspace.com/krodaua
www.myspace.com/dalriadaband
www.myspace.com/morgenroede
www.myspace.com/seventhavenue12345
www.myspace.com/risingoratorio

kzou zeggen laat eens horen wat je er van vindt xd

[Dit bericht is gewijzigd door ProgTon op 26-09-2008 11:57]



SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 26-09-2008 11:49 by SkinPeeleR Profiel van SkinPeeleRhttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

En nu in Nederlands?


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen