|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
argh ik heb hulp nodig, zover ik hulp kan krijgen want mij lijkt het onmogelijk om dit uit te voeren met de informatie die ik heb. Wie van jullie die in de it wereld zit is er bekent met SDM? zoals definitiestudies enzovoort... |
|
quote: ik heb een ergere gehad hoor... "je kan kiezen, stoppen met spijbelen of je kan een andere school zoeken" dat was dus voorlopig het einde van mn school cariere My madness, my sadness |
|
quote:Zeg het eens... (leuk.. SDM fase 1 t/m 6.. Bij ons laatste project goed voor dik 400 A4-tjes.. ) |
|
quote: Zijn een paar rekenregels voor logaritmes, daar moet je alles mee kunnen doen... log (a^p) = p * log(a) enzo. Dat soort meuk... Log is een 10-logaritme, en het natuurlijke logaritme is in feite een e-log (e = 2,71nogwattes). Toch? Dat had je toch al wel door? |
|
quote:he he ... wat ben ik blij dat ik dat niet hoefde door te ploegen. En vervolgens ga je het bedrijfsleven in en dan gebruiken ze RUP . |
|
quote:Gebruiken ze dat echt Nou ja toch nog iets nuttigs in die opleiding van mij |
|
quote: 2.718281828.... Voor meer documentatie over logaritmen, probeer eens http://www.wisfaq.nl/frame.htm?url=http://www.wisfaq.nl/overzicht.asp?categorie=Logaritmen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Jah dat snap ik wel, maar ermee rekenen gaat in sommige gevallen erg moeilijk, afgeleide e e.d. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Zeker, bij mij op de zaak iig wel. Ik kan alleen een beetje UML. Maar dat moet ik ook maar weer eens goed doorlezen. |
|
Oh ja, die meuk differentieren... hoe was dat ook weer, afgeleide van log(x) was toch 1/|x|? Ja, dat was hem idd... en ln(x) is hetzelfde als log (e)/log(x) (of andersom, log(x)/log(e) dus) en dan kan je ook zo daarvan de afgeleide eruit halen. Yeps . |
|
quote: ok, effe de rekenregels op vlak van afgeleiden van logaritmische functies en de integralen ervan (e^x)'=e^x (die is toch gemakkelijk) (log a van x)'=1/(x*ln a) (ln(x))'=1/x (ln|x|)'=1/x (| staat voor absolute waarde) dan integralen: gewoon het omgekeerde van de afgeleiden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Tja me probleem is ik moet de administratieve organisatie in schema (systeemstroomschema's) zetten. Cursusadministratie Cursistenadiminstratie Pers. Admin Financ. Admin en blablabla Maar ik heb in me opdrachten geen handelingen die ze doen op de administratie? [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 30-10-2002 22:04] |
|
quote:Aanstaande maandag, 11.10 uur, lokaal E004. Kom je ook tentamen maken? Anders heb ik wel een paar spreadsheetjes voor je.. quote:Ow.. dat schiet ook lekker op dan... Wat ik nog wel van SDW weet dat er binnen de diverse fases de nodige specificaties liggen. Je gaat een gebruikersanalyse maken, technische analyse, kostenraming, gedetailleerde tijdplanning die je keer op keer moet kunnen verantwoorden en daarnaast je vorderingen in het project kunnen tonen... Succes ermee. |
|
school is grappig...lekker nix doen (op ZM zitten) achter een pc |
|
quote: En met zn 2-en is dat heel gezellig Life is Just The Road To HELL, Welcome To Dying. |
|
quote: jah ik weet het maar om ff ontopic te blijven en niet te slowchatten... onze school KAN heel erg lastig zijn... |
|
Nou ik heb het gemaakt en ingeleverd, kwam er gewoon op neer dat je moet verzinnen..pfff.... |
|
quote: lol, 2e fase wiskunde is nogal gay. Als ik zie wat ze allemaal NIET weten dan wel had je beter de oude methode nog kunnen hebben. Vooral die achterlijke grafische rekenmachines verblinden je inzicht in het vak "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Pff, je moest eens weten, ik heb vijf jaar lang chemiepracticum voor eerstejaars begeleid, die werden ook elk jaar dommer en wisten minder... fucking leegloop op die scholen. |
|
eheh. chemie ja. Daar was ik nogal "ongeinteresseerd" voor in mijn vwo dagen. Waar ik bijzonder trots op ben is het feit dat ik en een andere gozere het laagste cijfer ooit voor het openonderzoek hadden tevens de enige groep ooit met een onvoldoende. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Nou, ik doelde meer op de wiskundige vaardigheden van de heer- en dameschappen eerstejaars. Maar goed, dat soort 'trotse' studenten heb ik ook wel gehad ja. Suit yourself natuurlijk -- zolang je maar bij mij voor elke proef een voldoende krijgt, anders mag je het tentamen niet maken, haaaa haaaaa . |
|
lol. ik haat scheikunde btw, weet ook niet waarom ik het ooit gekozen heb. Enniewee ik doe dus geen scheikunde maar informatica, vandaar mijn opmerking over wiskunde "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Tja bij chemie komt nu eenmaal wat wiskunde kijken. Vaak hadden ze geen wiskunde B gedaan (wat de FUCK doe je dan bij een technische studie, maar goed) en als ze het wel hadden gedaan mocht ik nog uitleggen wat differentiëren was. Dat is, bij latere lichtingen. |
|
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah wiskunde :s scheikunde roelt wel |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |