|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weet iemand nog een Franse nieuws site? Ik zoek nog wat leuk artikelen voor mijn leesdossier. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
MERCI MERCI! |
|
pas de quoi KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
www.lefigaro.fr, die zijn over het algemeen iets simpeler, zei mijn docent Frans altijd. |
|
quote: kijk jij pakt het slim aan |
|
Het is slimmer om een artikel te pakken waarvan je aan de titel al ziet waar het over gaat en dan zelf een verhaaltje lullen over dat nieuwsfeit. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Natuurlijk is dat niet slimmer ... het wordt ook nagekeken hoor. this user is dead |
|
dinsdag ruzie schoppen op de school (en ex-school)van mijn zusje klootzakken daaro |
|
quote: Nou, als je een frans artikel vindt over bv. de aanslag op het wtc in ny, hoef je dat artikel niet te lezen om er iets zinnigs over te zeggen. Deze aanpak heeft mij altijd veel tijd bespaard! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Dan had je zeker Frans1, want ik heb Frans dus voor mijn eindexamen. Ik pak een paar moeilijke artikels en een paar simpele (de nieuwsberichten dus) In idd geval SQT bedankt. [Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 15-10-2003 23:25] |
|
quote: Ik zie meestal aan de titel waar een nieuwsartikel over gaat.... Als er zeg maar een kop staat van: '30 Doden bij busongeluk in China' denk ik niet dat het over het jaarljkse wedstrijdje flierljeppen in Herenveen gaat. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 16-10-2003 0:38] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote: Klinkt serieus, wat is er aan het handje? En mag ik ook meedoen? Oh sorry, ik verstond toch echt dat je serieus genómen wou worden... |
|
Ik moet vandaag een werkstuk/biografie van Edison maken... Heeft er iemand site-suggesties? Ik ben al heel wat afgeweest maar ik moet toch meer over die man weten... k*tschool! *Edit: spelfoutjes* [Dit bericht is gewijzigd door einsatzcommando op 23-10-2003 19:18] Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
|
|
JoeHOE!!! Eindelijk iets beters dan een christelijke site die Edison de hemel in prijst door zijn "Daden voor de Heer" ofzoiets... Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Iemand een idee wat een 'orthogonal projection operator' is? |
|
quote: Dat is dat grietje bij de tandards dat de lamp in je mond richt. You've got a lot of guts. Let's see what they look like! |
|
quote: Iets wiskundigs met vectoren.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:orthogonal projection noun (Engineering) the method used in engineering drawing of projecting views of the object being described, such as plan, elevation, side view, etc., at right angles to each other |
|
tyfus! zit je in de 6e, moet je nog frans woordjes leren |
|
Ik wou dat ik nog op school zat.... Suck my piss |
|
ik heb binnenkort mondeling van geschiedenis... iemand nog ideeen voor een onderwerp? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |