|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
wat dan? wat dan? wat dan? heeft er trouwens iemand een nederlandse samenvatting van Shakespeares King Lear.. zoniet doe ik het wel met een engelse .. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
|
|
quote: hele goede vraag. Kmoet nog beginnen |
|
Veearts...heeft ook niks te maken met het feit dat ik een boerendochter ben . Lol, maar goed, veearts dus. Ik ben de enige in mijn klas die al weet wat hij wil gaan doen. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Veeartsen zijn toch van die mensen die hun arm zo ver mogelijk achterin een koe stoppen en dan zeggen dat het dier gezond is? "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Zoiets ja... "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Ok, voor school heb ik een opdracht gekregen waar ik een computer moet samenstellen voor twee mensen. Ze moeten foto's inladen en versturen via email, en ze maken digitale presentaties. En hier zit voor mij het probleem. Bij elke component moet ik een korte motivatie geven waarom ik voor deze component gekozen hebt. Bijvoorbeeld : Geforce 2 mx 400 64 mb : Snelle kaart, zowel geschikt voor 3d-spellen en applicaties als gewone programma's. Ik zit erg te twijfelen of ik het zo wel goed doe. |
|
Gooi het op het "Tijd is geld" principe. Lul daar wat omheen en je zit goed. ik bedoel snelle grafische kaart bespaart tijd (dus geld ) en frustratie, en dat zorgt voor een hogere produktiviteit blah etc. gewoon slap lullen, dat werkt goed. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ja, dat was ik ook al aan het doen. Maar ik kan me herinneren dat de meester zei, ik let er ook op welke monitor en grafische kaart je gekozen hebt en of die met elkaar samen kunnen werken!! dus ben bang dat ik heel in-depth motivaties moet geven. Weer een voorbeeld : Sony 17 inch CRT scherm Gekozen voor grote scherm vanwege de betere overzicht op je werk. CRT wegens de goede kleurverloop voor de foto's. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 17-04-2002 15:06] |
|
Als iemand een site weet met info over staatinsinrichting, economie (in jip en janneke taal) en binnenlandse en buitenlandse politiek, termen uit de sport en andere alegemene kennis -onderwerpen, wil ie het dan hier plaatsen? bvd (handig topic, dit!) BROODJE POEP! |
|
Wat handig is om te weten is je budget, en de geschatte tijd dat de werknemer/persoon achter het beeldscherm zit. Als het bijv langer dan 4 uur per dag is, moet je ergonomisch verantwoord denken. Misschien kan je wat informatie vinden op het internet, of wat onderzoeken hierover. Denk aan RSI en kijk naar de frenquentie van je beeldscherm, met een lage frequentie 8 uur per dag achter je beeldscherm is KUT! en slecht voor de produktiviteit etc. blah bla. [Dit bericht is gewijzigd door Azagthoth op 17-04-2002 15:23] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
www.parlement.nl best makkelijk geschreven |
|
mijn boekverslag over Shakespeares King Lear is afgekeurd. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Gecondoleerd BROODJE POEP! |
|
Weet iemand hoe je in het Engels het adres van jezelf en het adres van de geadresseerde moet opstellen? thanks! |
|
quote: Hoezo Had je mij om hulp moeten vragen, ik ben Shakespeare verslaaft! (nee hoor ik heb het niet hoog in m'n bol ) SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
To Be or Not To Be. ik ben ook schudspeer verslaafd en een briefaanhef in het engels ook nog aub [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 01-05-2002 15:02] |
|
Voor dat werkstuk over die computers samenstellen heb ik een 7 gekregen, niet helemaal wat ik verwachte maar het is een voldoende . |
|
HELP! |
|
Ron Schalker Charlieparkerrode 15 2717 GE Zoetermeer The Netherlands 12 May (maanden altijd met een hoofdletter), 2002 Elizabeth Regina Hotel 71a Leonard Street United Kingdom Bristol(plaats naam) 851 4LH Dear Sir or Madam, ik hoop dat je hier wat aan hebt |
|
danku danku |
|
Graag gedaan |
|
Alleen: May 12, 2002 (lijkt me beter) Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
die brief heb ik nu al af hoor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |