|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: toch zeggen mensen die gymnasium doen nooit dat ze VWO doen . maar ik kan iig aanraden wanneer je op de univeristeit een project gaat doen, dit niet met een onwijze nerd moet doen. want die lopen alleen maar te zeuren (aaaaaaaaaaaaaaargh) en een manier om hoge cijfers te halen, antwoorden opschrijven alsof de leraar een randdebiel is, als je het niet duidelijk opschrijft ( 1 woord vergeet) hups 2 punten eraf, bastards |
|
[edit]scheef gelezen[/edit] [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 21-01-2003 18:10] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: het kwartje is reeds gevallen lees ik [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 21-01-2003 18:11] |
|
quote:IK WAS ER NIET MEE BEGONNEN Aerodis is dit keer gay! Vraagje, hoeveel bytes zijn er nodig om een plaatje van 300 bij 600 pixels op te slaan als we 16 kleuren gebruiken? |
|
VWO(atheneum) - Aerodis - Wladimir - Rasputin VWO (gymnasium) - Wickedkimmie I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
miss smarty pants . het ubertrueste is nog wel hema miep zijn, daar heb je niet eens een opleiding voor nodig |
|
quote: ow joh, ik ben zo slim (*ahum* 4,4 voor scheikunde tentamen *ahum*) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:ON-TOPIC!! |
|
quote: Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:Daarvoor ben ik afgewezen |
|
quote:Kom bij Shell werken!! Veel lammer. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
doet der iemand nog mavo? kank ook ff helpe en volgs mij ist et domste om docent te worden... je weet hoe die eindigen mensen adieu I am the 1%. |
|
quote:WAT ben jij?! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
uh tja... een stoomfiets... zoals in stoomboot maar dan anders I am the 1%. |
|
quote:Het is wel weer duidelijk dat je mavo hebt, want je hebt er geen flauw benul van. Veel succes met je stoomfiets. |
|
quote: Lees even terug wat ik quote en verbeter. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Weet iemand wat de stelling van Gauss is? Het gaat over oppervlak integralen enzo... |
|
quote: *loopt stage op een mok-school* Nou, het is wel duidelijk dat jouw leraar Nederlands helemaal geen indruk gemaakt heeft... "I'll try being nicer if you'll try being smarter. " |
|
Ik weet wat een gauss curve is en verder was die stelling van Gauss geen substelling vazn de stelling van Rolle? of omgekeerd... iets met els je twee punten in een on-onderbroken kromme verbind dan bestaat er een punt op dat stukje curve waarde rico van de raaklijn gelijk is aan die van de rechte door die twee punten lang geleden allemaal, post dit maar eens in het wiskunde topic Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
ik heb vandaag meer gedaan in twee weken |
|
quote:Eej, dat lijkt me een goed idee, in het dictaat hier gebruiken ze de stelling van Gauss om een oppervlakte integraal om te schrijven naar een volume integraal, dus ik denk dat het een andere stelling is waar jij het over hebt. |
|
ik begrijp niks van die nederlandse termen ,ik doe economie- moderne talen true disco chick |
|
quote: Te veel Gauss geluisterd? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |