|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
recensie en uitreksel zijn wel 2 verschillende dingen |
|
o sorry, op de page staat een verwijzing naar een recensie, niets gezegd. |
|
LOL...ik zocht op recensie en keek niet eens op de pagina zelf maar plakte de link..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
|
|
quote:mot ik verdomme alsnog zoeken O ghoullie: je moest de groeten van Zengerink hebben FREEZE |
|
Iemand een idee wat Sol-Gel synthesis is? |
|
quote: lol. ga is ff in het OS boek van tanenbaum kijken, daar staat wel aardig in beschreven hoe je device drivers voor je keyboard kan maken "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Nja beetje te laat; maar gelukkig hoefde ik ze "niet helemaal" from scratch te schrijven Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Gelukkig niet nee, het lijkt me overigens ook een behoorlijk kut werkje. Traps, interupts, mutex, al die shit waar je rekening mee moet houden "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
School Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
Nja wat wij uiteindelijk moesten doen was een raamwerk invullen voor een driver voor een kastje met 8 ledjes en een schakelaartje. Goed; niet zo spannend dus. Maar het is zowiezo niet mijn lieveling onderwerp, die low-level shit. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hahaha newbie. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Niet zo spannend nee, gelukkig leren wij ook alleen de theorien erachter. Moet er niet aan denken om DD te programmeren. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Geen idee, maar google weet het wel: SOL-GEL TECHNOLOGY The sol-gel process is a versatile solution process for making ceramic and glass materials. In general, the sol-gel process involves the transition of a system from a liquid "sol" (mostly colloidal) into a solid "gel" phase. Applying the sol-gel process, it is possible to fabricate ceramic or glass materials in a wide variety of forms: ultra-fine or spherical shaped powders, thin film coatings, ceramic fibers, microporous inorganic membranes, monolithic ceramics and glasses, or extremely porous aerogel materials. An overview of the sol-gel process is presented in a simple graphic work below. enz. http://www.chemat.com/html/solgel.html "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
4. Een cijfermatige weergave van de economische ontwikkeling van ‘rijke’ en ‘arme’ landen in de afgelopen halve eeuw. Je moet aan de hand van dit cijfermateriaal proberen een antwoord te geven op de vraag hoe de verdeling van de economische welvaart in de wereld zich in deze periode heeft ontwikkeld. Ik zit al ruim een uur te zoeken naar een manier hoe ik dit redellijk kort en bondig kan doen, maar ik kan niet op de goede manier komen en weet ook neit waar ik zoiets kan vinden op internet Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site |
|
Hier zitten vast wel mensen die weten waar het volgende teken voor staat (in het rode vierkant): Het lijkt een beetje op een plat euroteken en het is bij ons op school nog nooit behandeld, maar het staat wel in enkele oude examens. Ik zou dus toch wel graag weten wat het voorstelt voordat ik het komende dinsdag plotsklaps voor mijn neus heb liggen. |
|
quote: Betekent "is een element van" bij verzamelingen. Op het plaatje staat bijvoorbeeld dat a een element is van de verzameling R \\ { 0 }, oftewel alle reële getallen behalve 0 (oftewel a is een reëel getal, maar niet nul). Je kan het ook tegenkomen bij opsommingen, zoals a is een element van {1,2,3,...}, of bij intervallen, zoals a is een element van [1, 7]. [Dit bericht is gewijzigd door altx op 20-05-2004 21:45] Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Loop eens bij een bibliotheek naar binnen en vraag het daar... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Lomp gezegd een soort uitgebreid =teken dus? |
|
quote: Ja. Het verschil zit erin dat bij een = teken de betreffende grootheid (a in dit geval) maar 1 waarde kan hebben en bij het genoemde teken meer dan 1. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Okee, dat is duidelijk, bedankt! |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
nog even eentje, wat is de afgeleide van e^.5+3t |
|
quote:Eh hmmm... hoe zat dat ook alweer met de afgeleide van e Dat wordt dan toch 0.5 * e^.5 + 3, of is het nu echt te lang geleden voor mij? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |