|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 09-09-2004 17:01] |
|
ik moet voor school een werkstuk maken over chloor. in dat werkstuk moet ik o.a. een methode noemen die in het lab wordt gebruikt om chloor in bijvoorbeeld water aan te tonen... nu heb ik alles al langsgezocht, maar kan echt niks vinden. iemand een idee? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Staat toch gewoon in je binas? tabel 45. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: ja dat wel, maar ik moet de methode hebben om chloor aan te tonen. en die kan ik nergens vinden. dus heeft iemand een vaprotabellen boek (ik weet dat daar wel iets in staat over chloor) of weet iemand de methode? we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote: Mja, en ik bedenk me net, dat als er al iets neerslaat, het net zo goed kan betekenen dat er een heel andere stof in het water zit. Laat maar, stom van me. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
kheb net al besloten dat ik het werkstuk wel later in lever... pfff kutding ghe ghe maar toch bedankt! [Dit bericht is gewijzigd door cerridwen op 23-09-2004 19:23] we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
Dit is wel een handig topic |
|
volgens mij had rasputin toch gelijk, maar om een bepaalde stof aan te tonen heb je wel een schema nodig en als je dat volgt kom je uiteindelijk bij die stof uit. ehmm... O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
in mijn boek staat een tabel over de oplosbaarheid in water... maar ik moet weten welke methode wordt gebruikt om aan te tonen dat er chloor in het water zit (dus bijvoorbeeld filtreren, indampen of weet ik veel...) we light on a candle on an earth we've made into a hell and pretend were in heaven |
|
quote:Maar als het chloor-ionen zijn dan kun je toch gewoon die oplosbaarheids-tabel gebruiken in combinatie met een proces van eliminatie van mogelijkheden? Zo van... als ik dit er bij kiep en ik krijg neerslag is het dit, dit, chloor of dat. En als ik dat er bij kiep dan is het dit of chloor. En als.. etc. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Juist Twan Zomoet tabel 40 of 45 van de binas |
|
quote: Bel Greenpeace, die hadden vorig jaar een heel Greenpeace-magazine over de gevaren van chloor, en hoe er inmiddels in de mens van nu X maal meer chloor zit dan vroeger (etcetc). Ik neem aan dat ze om dit te kunnen berichten ook weten hoe de aanwezigheid van chloor kan worden aangetoond. Hatsjikidee! |
|
quote: dat is wat ik ook bedoelde te zeggen en Rasputin evenzo. O'er the surging flood of sea my spirit flies... |
|
Oke, misschien een heel stom topic, maar ik moet een werkstuk maken over sektes. Daarbij moet ik een intervieuw met iemand van bijv. een sekte of iemand die er mee te maken heeft (gehad). Aangezien het niet op iemands voorhoofd staat of ze bij een sekte zitten of niet, is het voor ons moeilijk aan iemand in contact te komen. Het intervieuw kan gewoon over MSN. Kan iemand mij verder helpen? Zoja, stuur dan even een mailtje naar me. (adres in profiel) Subtiel kamerolifantje |
|
Zat possessedpacman nit bij een satanische sekte? |
|
Stigma! In Punthorst zit een sekte. De Terabint (oid). I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
hmm misschien heb ik een oplossing.. ik heb een chloor allergie... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
wie differentieert voor mij: x / (3x^2+1)^2 |
|
Afstudeerproject: Onderzoek naar zelfredzaamheid en autonomie van Longstay-bewoners binnen de TBS. Deelonderzoek: Sociaal Netwerk. *Diepe zucht* Wie heeft informatie voor mij? (In het kader van literatuur-vooronderzoek). ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:Hmm, dat is te lang geleden. Waar differentieert 1/x ook alweer heen, want dat weet ik niet meer. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: 1/x = x^-1 oftewel het differentieert naar: -1x^0 oftewel -1 toch? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nee, dan zou het 0 zijn, immers -1 maal 0 = 0 x^-1 --> -1x^-2 Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: goede poging bijna goed: 1/x = x^-1 oftewel het differentieert naar: -1x^-2 the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
ah nouja was alweer te laat the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |