|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ehm... Success, zou ik zeggen... |
|
Biertje |
|
quote: Eentje maar? zo kan ie wel weer |
|
Ja, anders geldt dat als smiley misbruik. |
|
LOL weten we dat ook weer Is weer eens wat anders dan drankmisbruik zo kan ie wel weer |
|
Heeft iemamd weleens gehad dat je voor het eerst in de klas komt en vanaf dat moment gewoon niet weet wie er allemaal bij je in de klas zit? |
|
Elk jaar.. Vorig jaar in het 3e kwartaal moest ik zelfs nog aan iemand vragen of ze bij me in de klas zat zo kan ie wel weer |
|
quote:Dat had ik vorig jaar. Zwaar irri. |
|
Dan moet je misschien wat vaker contact met je medeklasgenoten hebben. Dan weet je tenminste hoe ze heten. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vandaag mijn eerste september-maandag gehad zonder school sinds minstens 18 jaar.. (6 jaar havo, 4 jaar HBO, 8 jaar basisonderwijs) |
|
Vandaag weer naar school geweest Om te werken |
|
Ja maar ja, je kan moeilijk zeggen: He wie ben jij ook alweer? |
|
quote: Is je geheugen zo slecht dan? Ik kan nog de meeste namen van mijn klasgenoten op de basisschool voor de geest halen (sommige spreek ik nog). KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ik weet van allemaal hoe ze heten, en heb met een zooi ook contact. Maar dan weet ik alleen nooit zeker of ze nou wel of niet bij mij in de klas zitten. Komt ook door al die clusters enzo zo kan ie wel weer |
|
Dat snap ik dan niet. Ik zat op een school met kleine klassen (max 15 man) dus misschien was het makkelijker maar ik zag altijd toch wel wie bij mij tijdens de les in de zaal zat...... Zal wel weer aan mij liggen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik geloof dat ik op het moment van 6 van de 60 studiegenoten hun naam weet.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote:tegenwoordig wel |
|
Minder zuipen en blowen dan! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
joepie nieuw rooster, nu heb ik 6 tussenuren "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Sterker: ik heb 4 uur les per week |
|
quote: Nou begint goed, doet me denken aan me vorige school. Vandaag enorm saaie presentaties over opleidingen gehad. dood |
|
quote: in die volgorde? |
|
Deze weke mijn eerste week BETAALD naar school heerst best wel |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |