IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Help! SCHOOL!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 11-03-2002 20:13 by Errorx Profiel van Errorxhttp://www.madmacs.nl

Had kruislinks vermenigvuldigen niet iets met voortplanting te doen of kijk ik nu in het verkeerde boek


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-03-2002 20:15 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

Haha! Oh ja, ook zoiets, ik krijg nu pas (5 VWO) het hoofdstuk Voortplanting bij bio...hmm, eerst praktijk, dan pas theorie....hoorde dat niet andersom?


I spy with my little and verrry evil eye.....


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 11-03-2002 20:15 by Lord Morgoth Profiel van Lord Morgoth

Dat was kruisbestuiving, kerel...


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 11-03-2002 20:19 by Errorx Profiel van Errorxhttp://www.madmacs.nl

tja dat onderwerp stijgt snel naar je hoofd he en dan vergeet je ini de hitte van de strijd wel eens de preciese kermen ehhh.... termen.


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


FAiTH
S†igMa†a
Usericon van FAiTH
Posted 11-03-2002 20:56 by FAiTH Profiel van FAiTHhttp://Darknessje.50megs.com/

hoe kan je daar nou een fuck van begrijpen


... As Darkness Calls My Name ....


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 11-03-2002 21:04 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

quote:
Op 11 maart 2002 20:19 schreef Errorx het volgende:
tja dat onderwerp stijgt snel naar je hoofd he en dan vergeet je ini de hitte van de strijd wel eens de preciese kermen ehhh.... termen.


'hitte van de strijd'...lol..de woordkeuze alleen al


MuayThaigerrr!!


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-03-2002 21:08 by Sjaan Profiel van Sjaanhttp://www.wastelands.tk

Ksnap het nu ietsie meer, iig bedankt bint en kimmie!


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 11-03-2002 21:52 by Master Of Disharmony Profiel van Master Of Disharmony

Hmmm... moderne en bovendien zeer abstracte wiskunde.
Ik ga voor de problemen met Frans I.
Doe je na klas 3 zo erg je best om alle Frans te laten vallen, krijg je dit voortvloeisel van de tweede fase.
Afschaffen met alle franse docenten erbij.
IK WORDT ECHT DOODZIEK VAN DIE KUTTAAL!!!
En van de lerares ook overigens, die verwacht nl. dat iedereen enthausiast is en braaf zijn huiswerk doet, terwijl ze alleen de leerlingen heeft die een hekel aan het vak hebben.

En mogen we nog 10 HD's maken op de koop toe!
FRANS!


SQT
Usericon van SQT
Posted 11-03-2002 21:54 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

hmm Aerodis als je nog hulp nodig hebt met je hoofdstuk 1, das echt doodsimpel ik heb hetzelfde boek, vraag maar raak


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-03-2002 22:05 by WickedKimmie Profiel van WickedKimmie

haha, we hebben allemaal hetzelfde boek! woei!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 11-03-2002 22:08 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 11 maart 2002 19:59 schreef Bintmeister het volgende:
Kruislings verminigvuldigen gebuik je omhet delen met breuken makkelijker te maken. Om even een simpel rekenvoorbeeldje te geven:

5 = 1/2 * a
5 = a/2

nix aan het handje, toch

5/1 = a/2

nou kan je de regel a/b=c/d => a*d=b*c toepassen

5 * 2 = 1 * a

dus:
a = 10

eigenlijk is de regel :
ja mag beide kanten van het '=' teken met hetzelfde constante delen of vermedigvuldigen mits deze constate niet '0' is .
5= 1/2 * a dan deel je beide kanten door een 1/2 en dan krijg je a=10 .
je mag ook beide kanten met hetzelfde getal constante getal vermenigvuldigen in dit geval is '2' handig dan krijg je ook 10 .
btw je mag ook beide kanten met een zelfde getal optellen etc .
de reden hiervan is dat er dan 'wiskundig' niks verandert aan de vergelijking maar je hebt het wel handiger voor jezelf opgeschreven .



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-03-2002 2:07 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

lol, ik nam aan dat hij dat wel wist en dat het alleen om de term 'kuislings vermenigvuldigen' ging...


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2002 8:10 by FireFox Profiel van FireFox

ik zoek even iemand die voor mij onder mijn naam mn 4 modules wiskunde gaat herkansen (en die er beter in is dan ik uiteraard) *lol*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 12-03-2002 8:23 by Vinay Profiel van Vinayhttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 12 maart 2002 2:07 schreef Bintmeister het volgende:
lol, ik nam aan dat hij dat wel wist en dat het alleen om de term 'kuislings vermenigvuldigen' ging...

kruislings vermenigvuldigen mocht niet van mijn wislunde leraar .
hij zei dat je dan misschien door nul kan delen . maar er is nog een reden ,als je de oorspronkelijke regels toepast ga je steeds terug naar de basis ,en ben je bewust wat je aan het doen bent .voor het inzicht.



Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 12-03-2002 9:17 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

quote:
Op 11 maart 2002 21:52 schreef Master Of Disharmony het volgende:

Ik ga voor de problemen met Frans I.
Doe je na klas 3 zo erg je best om alle Frans te laten vallen, krijg je dit voortvloeisel van de tweede fase.
Afschaffen met alle franse docenten erbij.
IK WORDT ECHT DOODZIEK VAN DIE KUTTAAL!!!


FRANS!



over gefrustreerd gesproken..

beetje rustiger zou ook wel kunne hoor

Als je hulp nodig hebt kan ik die wel geven, m'n moeder is francaise, dus ik snap alles wel. (natuurlijk is het dan wel fijn als je een 'beetje' normaal doet)


MuayThaigerrr!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2002 9:20 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 12 maart 2002 9:17 schreef Angela Mortis het volgende:
over gefrustreerd gesproken..

beetje rustiger zou ook wel kunne hoor

Als je hulp nodig hebt kan ik die wel geven, m'n moeder is francaise, dus ik snap alles wel. (natuurlijk is het dan wel fijn als je een 'beetje' normaal doet)

hm sja ik heb ook franse familie, maar op een bepaald punt is Frans toch net zo moeilijk voor mij als voor anderen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 12-03-2002 9:25 by Angela Mortis Profiel van Angela Mortis

ik snap wel dat frans voor velen moeilijk is hoor, maar ik krijg zo veel gezeik over frans naar m'n hoofd geslingerd(vaak nog verdomde grof ook), dat het soms wat veel wordt. Zo ook bij die post net.
Maar iig ben ik bereid iedereen te helpen hoor


MuayThaigerrr!!


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2002 10:14 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 12 maart 2002 9:25 schreef Angela Mortis het volgende:
ik snap wel dat frans voor velen moeilijk is hoor, maar ik krijg zo veel gezeik over frans naar m'n hoofd geslingerd(vaak nog verdomde grof ook), dat het soms wat veel wordt. Zo ook bij die post net.
Maar iig ben ik bereid iedereen te helpen hoor


hahaha k snapt ook wel


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-03-2002 10:52 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 maart 2002 9:25 schreef Angela Mortis het volgende:
ik snap wel dat frans voor velen moeilijk is hoor, maar ik krijg zo veel gezeik over frans naar m'n hoofd geslingerd(vaak nog verdomde grof ook), dat het soms wat veel wordt. Zo ook bij die post net.
Maar iig ben ik bereid iedereen te helpen hoor



Haha mijn franse juf was trost op me, omdat ik een 7,9 voor een franse tekst had gehaald en later ook nog eens een 7,1 voor franse woordjes en zinnen! Het leuke is dat ik absoluut geen frans kan en mijn laatste tekst waarschijnlijk ook enorm verneukt heb. Het blijft een rottaal..

[Dit bericht is gewijzigd door SQT op 12-03-2002 10:55]


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 12-03-2002 11:42 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

Ik heb een keer mijn Wiskunde leraar staan uitlachen, en gevraagd of hij zelf nog wel wist wat hij aan formules op het bord had gezet.

Ik had beter m'n mond kunnen houden


Wiegen Meister !


SQT
Usericon van SQT
Posted 12-03-2002 11:43 by SQT Profiel van SQThttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 12 maart 2002 11:42 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik heb een keer mijn Wiskunde leraar staan uitlachen, en gevraagd of hij zelf nog wel wist wat hij aan formules op het bord had gezet.

Ik had beter m'n mond kunnen houden


je maakt me nu nieuwsgierig vertel wat heb je moeten doen, die formules zelf zeshonderd keer overschrijven?


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 12-03-2002 11:45 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 12 maart 2002 11:42 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik heb een keer mijn Wiskunde leraar staan uitlachen, en gevraagd of hij zelf nog wel wist wat hij aan formules op het bord had gezet.

Ik had beter m'n mond kunnen houden

lol ja gelijk vriendjes met de beste man natuurlijk *grin*


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 12-03-2002 12:19 by Shadow_Smile Profiel van Shadow_Smile

quote:
Op 12 maart 2002 11:45 schreef FireFox het volgende:
lol ja gelijk vriendjes met de beste man natuurlijk *grin*


Hoe raad je het, 't was een HELL van een school jaar met die vent


Wiegen Meister !


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 12-03-2002 13:18 by Bintmeister Profiel van Bintmeister

quote:
Op 12 maart 2002 11:42 schreef Shadow_Smile het volgende:
Ik heb een keer mijn Wiskunde leraar staan uitlachen, en gevraagd of hij zelf nog wel wist wat hij aan formules op het bord had gezet.

Ik had beter m'n mond kunnen houden


HA

mijn wiskunde leraar begon op een gegeven moment zo'n beetje tegen mij te schelden omdat ik geen ene fuck deed voor zijn vak en na mijn schoolonderzoeken een 4 stond ofzo.... Bij de diploma uitreiking heb ik hem even hartelijk uitgelachen omdat ik zelfs genoemd stond in een of ander boekje over de spreiding van de examencijfers van dat jaar (ok, ik stond vermeld als een leerling uit rotterdam). Ik had namelijk het op 2 na hoogste cijfer van nederland voor mn eindexamen (een 9,2)

Toch lullig dat die vnet een paar maanden geleden overleden is aan een hartaanval (hij kon zich altijd ZZOOOO opwinden...) tijdens het oefenen voor de marathon waar hij altijd aan meedoet.....


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 12-03-2002 16:01 by winters rage Profiel van winters rage

op mn diploma uitreiking werdt door me nederlands leraar nog al uitgebreidt verteld dat ik nogal een slaapkop ben de eerste uren
halve zaal lag plat van de lach, sta je daar...
(heb gelukkig geen last meer van vakken als natuurkunde duits frans en wiskunde )


My madness, my sadness


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen