|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja dus, stage wat heeft het voor zin (als je in zo'n bedrijf zit dan) |
|
Niets! Ik vind stage lopen alleen zinvol als je echt mag meewerken in een bedrijf ipv opgezadeld te worden met de kutklusjes. Don't blush when I rip you open |
|
Precies, en dat bedrijf had nog te lef om te zeggen WIJ BESCHOUWEN STAGIARES ALS EEN ECHTE COLLEGA jaja me reet . |
|
Betaalden ze jou wel? Don't blush when I rip you open |
|
Ik moet morgen op stage, 10 weken sns bank Arnhem in pak Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Oei wat mannen altijd pech dat netjes betekend dat je in pak moet lopen. Mijn vorige stage moest ik ook netjes, maar als vrouw ben je daar toch vrijer in als man. Don't blush when I rip you open |
|
Nee, ze hadden me een presentje beloofd toen ik weg ging. Nooit gekregen heb ook meerdere malen gebeld, ze zouden me terugbellen dat is nooit gebeurd toen heb ik nog een keer gebeld toen zeiden ze dat die vrouw die het storten van lonen regeld op vakantie was en als ze terugkwam zou contact me me opnemen en ook dat is nooit gebeurt tja toen dacht ik . |
|
wat een kutbedrijf zeg! Ik heb 1 stage gelopen waar ik niet betaald werd, maar ik kreeg tenminste nog een kadootje op me laatste dag. Don't blush when I rip you open |
|
zeker een kutbedrijf! Tarq automatisering . Ik vind eigenlijk vreemd dat me aangenomen hebben als stagiare omdat ik bij het gesprek heb gezegd dat ik nog niet zoveel weet en daarom hier ervaring wil opdoen. |
|
Misschien kan je het op school melden, hoe zij met je omgegaan zijn. Dood aan dat bedrijf Don't blush when I rip you open |
|
Tja heb ik ook gedaan, niet veel reactie van school. Ik heb wel gehoord van een klasgenoot die daar stage liep dat ze geen stagiares meer aannemen op de beheer afdeling. |
|
Weet iemand waarom de temperatuur met hoogte afneemt, ook in bergachtige gebieden? [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 17-12-2002 19:59] |
|
quote: dat had toch iets met de atmosfeer te maken dacht ik Metal heerst |
|
quote: Omdat warme lucht stijgt? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Kan niet want die verdamt weer en wordt regen dus door regen komt die weer naar beneden daar kan het niet aan liggen [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 17-12-2002 20:00] Metal heerst |
|
quote:Aha, warme lucht die verdampt |
|
quote: Lucht die verdampt door regen? Wat heb jij geslikt, kerol? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Neej lees ff overnieuw had het fout gezegd laat ook maar dacht dat het zoiet was [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 17-12-2002 20:02] Metal heerst |
|
zei toch al heb koppijn dus men hersenen werken niet meer zo goed vandaag Metal heerst |
|
Hmmz, ik heb Iskariot's vraag ook niet helemaal goed gelezen, geloof ik. Nog een poging; de lucht word ieler, dus minder luchtdruk waardoor de temperatuur afneemt ofzo... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Als Jenje nou eens kwam, die studeert meteologie geloof ik |
|
ongeveer wat Heiden zegt denk ik midner lucht moleculen, minder druk, minder beweging, minder warmte, ja he Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Warmte is een maat voor kinetische energie per molecuul, dus het aantal moleculen maakt volgens mij niks uit. [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 17-12-2002 20:17] |
|
quote: Ok, ik haak af. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |