IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Help! SCHOOL!!! Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-02-2003 22:12 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dwaallicht leraar ik zie al dwaze kindertjes rondrennen "OVENS OVENS OVVVEEENNNNSSSS"


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 25-02-2003 22:12 by wladimir Profiel van wladimir

Dwaallicht wil precies hetzelfde als ik.
hoe is het mogelijk

[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 25-02-2003 22:13]


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-02-2003 22:12 by Chantalie Profiel van Chantalie

Da's dan wel iets heel anders.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-02-2003 22:13 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Maar goed, uitleggen (c.q. 'het beter weten' ) gaat me goed af -- en echt, niets geeft zoveel voldoening als blonde studentes met grote ogen die slikken wat je spu... ehm, zegt ^H^H^H^H^H^H^H^H OK dit heeft niemand gezien .

Nee, OK, iemand iets laten snappen (en ervoor betaald krijgen ook) is gaaf.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-02-2003 22:14 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 25 februari 2003 22:12 schreef Chantalie het volgende:
Da's dan wel iets heel anders.

Oh yeah. Maar ja, het is dan ook weer typisch mij om daar op m'n 24e achter te komen .


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-02-2003 22:15 by Chantalie Profiel van Chantalie

Beter laat dan nooit toch.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 25-02-2003 22:16 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 25 februari 2003 22:14 schreef Dwaallicht het volgende:
Oh yeah. Maar ja, het is dan ook weer typisch mij om daar op m'n 24e achter te komen .

liever op je 24ste dan op je 42ste. Tijd zat nog, toch? Zeker als je weet dat er mensen zijn die nooit worden wat ze eigenlijk willen worden. Mij lijkt het ook wel leuk om les te geven trouwens, maar inderdaad niet op de middelbare school. Zeker niet dankzij de tweede fase, ik zou graag nog enige eigen inbreng willen hebben, daar is in de tweede fase weinig ruimte voor, alles staat vast.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-02-2003 22:16 by TNightmare (Speciaal lid) Profiel van TNightmare

Iemand iets laten snappen geeft voldoening . Ik heb een broertje op 4 havo die natuurkunde, scheikunde en wiskunde doet andI'm helping him as a typ .


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-02-2003 22:21 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

Tja, beter nu dan op m'n 42e ja. Jammer van die 6 'wasted years' though, al heb ik daarin vooral veel over mezelf geleerd. Nou, dat was echt een eye-opener .

Maar goed, ik heb een Doel, en een Middel, en da's gaaf . Eerst eens een jaarcontract en dan een vast contract krijgen als databaselamer bij deze verzekeraar, en dan ga ik weer lekker in deeltijd studeren .

Maar eh, zijn er nog mensen met wiskundeproblemen?


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 25-02-2003 22:25 by Gunman Profiel van Gunman

quote:
Op 25 februari 2003 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Tja, beter nu dan op m'n 42e ja. Jammer van die 6 'wasted years' though, al heb ik daarin vooral veel over mezelf geleerd. Nou, dat was echt een eye-opener .


Je zegt het eigenlijk zelf, maar 'wasted' is studeren nooit, toch niet als je de studies met succes afmaakt. Ik ben zelf ook al eens "herbegonnen" (totaal dus ook 6 jaar) en jezelf op nieuw terrein inzake studies begeven kan alleen maar boeiend zijn.


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-02-2003 22:31 by Iskariot Profiel van Iskariot

Lesgeven komt wel wat maar bij kijken als alleen die vervelende etters wat willen bijbrengen


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-02-2003 22:32 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 25 februari 2003 22:31 schreef Iskariot het volgende:
Lesgeven komt wel wat maar bij kijken als alleen die vervelende etters wat willen bijbrengen

Wat weet jij daarvan?

Maar je hebt ook gelijk, tuurlijk. Daarom twijfel ik ook om op een middelbare school te beginnen. Er is fucking veel frustratie-tolerantie, doorzettingsvermogen, didactisch inzicht etc. voor nodig. Lesgeven = theater.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 25-02-2003 22:34 by Iskariot Profiel van Iskariot

quote:
Op 25 februari 2003 22:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat weet jij daarvan?



Mn moeder is lerares op een middelbare school, en kinderen op die leeftijd zijn echt VETTE etters
Wat ook jammer is dat "de school" een soort bedrijf is geworden, dwz dat "de school" zoveel mogelijk leerlingen (=geld) binnen te krijgen en dan soms liever een leraar een reprimande willen geven als een een leerling

[Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 25-02-2003 22:37]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 25-02-2003 22:37 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 25 februari 2003 22:34 schreef Iskariot het volgende:
Mn moeder is lerares op een middelbare school, en kinderen op die leeftijd zijn echt VETTE etters

Ik vind wel dat je als leraar een boeiend verhaal moet houden. Dus ook echt BOEIEND. Iets met je stof doen; bezield zijn, etc.

En tegen vette etters moet je heeeeel duidelijk zijn, en een bijdehante PLEURISLIJER zijn (gaat me redelijk goed af ). Maar goed, tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren. Het is nog helemaal niet zo makkelijk -- maar, het moet kunnen.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 25-02-2003 22:37 by Chantalie Profiel van Chantalie

quote:
Op 25 februari 2003 22:32 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat weet jij daarvan?

Maar je hebt ook gelijk, tuurlijk. Daarom twijfel ik ook om op een middelbare school te beginnen. Er is fucking veel frustratie-tolerantie, doorzettingsvermogen, didactisch inzicht etc. voor nodig. Lesgeven = theater.


Misschien is het MBO/HBO dan wel een optie?


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 25-02-2003 22:37 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 25 februari 2003 22:34 schreef Iskariot het volgende:
Mn moeder is lerares op een middelbare school, en kinderen op die leeftijd zijn echt VETTE etters


Laatst een docu op tv gezien over het VMBO, ik had echt medelijden met die leraren. Die proberen er echt wat van te maken, maar dat was duidelijk vechten tegen de bierkaai.


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 26-02-2003 8:11 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 25 februari 2003 22:37 schreef JaneDoe het volgende:
Laatst een docu op tv gezien over het VMBO, ik had echt medelijden met die leraren. Die proberen er echt wat van te maken, maar dat was duidelijk vechten tegen de bierkaai.

Ja de vriend van een vriendin van mij is ook leraar (geschiedenis) op het VMBO. Behalve dat het uitermate moeilijk is om uitgelegd te krijgen wat een koude oorlog is, zijn de meisjes daar een missie begonnen: krijg de docent zoveer dat hij je "aanraakt" /ingaat op "versierpogingen". Erg vervelend want stel dat hij er dus een even aanraakt (om weg te sturen what ever) dan is het moord en brand en is hij zijn baan kwijt.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-02-2003 8:21 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

Gatver, wat vreselijk!

Jammer dat die docu een herhaling was. Maar ik vond het schokkend dat het niveau van die leerlingen zó laag is.

Niet iedereen kan studeren, maar bij die leerlingen zat echt niets bij! Geen ambitie, vreselijk taalgebruik en totaal geen interese.

Ik stel voor dat we een VMBO-lerarenBescherming oprichten


Don't blush when I rip you open


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 26-02-2003 8:29 by Dwaallicht Profiel van Dwaallicht

quote:
Op 26 februari 2003 8:11 schreef ghoulliette het volgende:
Ja de vriend van een vriendin van mij is ook leraar (geschiedenis) op het VMBO. Behalve dat het uitermate moeilijk is om uitgelegd te krijgen wat een koude oorlog is, zijn de meisjes daar een missie begonnen: krijg de docent zoveer dat hij je "aanraakt" /ingaat op "versierpogingen". Erg vervelend want stel dat hij er dus een even aanraakt (om weg te sturen what ever) dan is het moord en brand en is hij zijn baan kwijt.

Ja, dat is ook zoiets. Dankzij de beeldcultuur op TV wordt het allemaal maar normaal gevonden en als docent moet je met al die flirterij, bambi-blikken en niets verhullende topjes om kunnen gaan. Die meisjes hebben geen idee wat voor vervelende spelletjes ze spelen.


campske666
Usericon van campske666
Posted 26-02-2003 8:50 by campske666 Profiel van campske666

quote:
Op 26 februari 2003 8:29 schreef Dwaallicht het volgende:
Ja, dat is ook zoiets. Dankzij de beeldcultuur op TV wordt het allemaal maar normaal gevonden en als docent moet je met al die flirterij, bambi-blikken en niets verhullende topjes om kunnen gaan. Die meisjes hebben geen idee wat voor vervelende spelletjes ze spelen.


Gewoon verkrachten met die handel, dan gaat de verleidings-zin zo over. trust me.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 26-02-2003 8:59 by JaneDoe Profiel van JaneDoehttp://www.scanyourmind.com

Je moet ze gewoon met hun eigen gedrag confronteren, die pubers verwachten dat een leraar niets zegt omdat het een gevoelig onderwerp is. Staan ze gelijk flink voor schut


Don't blush when I rip you open


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-02-2003 9:01 by wladimir Profiel van wladimir

ha, mijn moeder was ook een docent op een middelbare vbo/mbo school in Zoetermeer.
Daar werd echt je huid volgescholden.

Nu werkt ze in Leiden en daar hebben de kinders nog wat meer niveau,
maar het is wel moeilijk om dat soort kinderen iets bij te brengen.
Die vinden het ietsie pietsie huiswerk dat hun krijgen al veel.

Lijkt mij ook gaver om op een universiteit les te geven.


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 26-02-2003 9:21 by DarknessThere Profiel van DarknessThere

of lagere school. Dat leek mij vroeger echt wel leuk, omdat je dan nog echt respect krijgt van de kinderen (spreek hier over 6 tot 10 jaar of zo). Middelbaar onderwijs... ik zou het persoonlijk niet uithouden. Maar kom, ben programmeur geworden en geen onderwijzer...


---Spike---
Use the Force, dude.
Usericon van ---Spike---
Posted 26-02-2003 10:56 by ---Spike--- Profiel van ---Spike---http://www.pyter.tk

Bepaalde kinderen maken het de leraren op de middelbare school wel heel moeilijk maken Ze hebben wel lef om eraan te beginnen.....

[Dit bericht is gewijzigd door ---Spike--- op 26-02-2003 10:59]


Do or do not. There is no try.


infidelis
Usericon van infidelis
Posted 26-02-2003 11:24 by infidelis Profiel van infidelishttp://www.clanwalnoot.tk

quote:
Op 25 februari 2003 22:21 schreef Dwaallicht het volgende:
Maar eh, zijn er nog mensen met wiskundeproblemen?


ik begin zo weer aan mijn huiswerk, heb geduld


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen