|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Eej, die is ver beneden de gordel |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
On topic "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: |
|
quote:Der Traum vom Fliegen ist verwirklicht, Herr Goethe. van Peter Jakob Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ja ik zag ergens nog een verhaal staan van Goethe over verleiding van de duivel en dat soort onzin. Dat lijkt mij niks. |
|
quote:Nee, dat boek gaat over Goethe de gedichtenschrijver van 150 jaar geleden of zo, die in deze tijd terecht komt en met een of andere kerel uit deze tijd op onderzoek uit gaat. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: http://www.derspiegel.de |
|
Ik ga aan de universiteit van leiden in de meivakantie een snelcursus scheikunde doen. Dan word je in 3 dagen bekogeld met dat vak en dan ben je klaar voor je eindexamen...en das wel nodig voor scheikunde bij mij... voor meer info (ze hebben ook veel andere vakken): http://www.leidenuniv.nl/ics/herkans/examencursus/main.htm [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 11-02-2003 19:51] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
voor duitse artikelen gebruik ik altijd www.zeit.de "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Ik deed het altijd met vertalingen |
|
Hahaha, ik weet ALLES van Duitse literatuur . Eh, nee dus. Ik heb Die Leiden des Jungen Werthers van Goethe gelezen, en Das Parfum van Patrick Susskind (wie niet...), en wat boeken van Hermann Hesse (die is wel gaaf... Narziss und Goldmund!). Ik wil nog altijd Heinrich Heine een keer lezen. Ah, en vermijd Bertolt Brecht, bah. |
|
Maar je hebt het toch onthouden. En nu kan ik altijd aan jou vragen als me verslag nog niet goed genoeg is hehe. Bedankt. |
|
Oja en lees geen toneel stuk dat gaat over een gek die denkt dat ie Einstein is in een gekkenhuis. Hij ziet er veradelijk dun uit, maar ik heb er nog steeds nachtmerries van die ongelovelijke saaiheid [Dit bericht is gewijzigd door Iskariot op 11-02-2003 23:13] |
|
Faust! Geweldig boek! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
... [Dit bericht is gewijzigd door B6R6A6M op 14-02-2003 13:44] |
|
quote: Das Parfum! Daar is trouwens ook een heel goede nederlandse vertaling van. En het lijden van de jonge Werther is er ook zo een. Verders is Katz und Maus ook erg goed te doen. edit: Ik zie net dat ik totaal niet origineel was dus hier een kleine toevoeging. - Der Vorleser, van Bernard Schlink. ongeveer 150 kleine pagina's -Die weisse Rose, Ingrid Scholl 94! kleine pagina's [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 14-02-2003 17:45] |
|
Hans Helmutt Kirst - Wir nannten ihn Galgenstrick Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Weet er iemand een boeiend onderwerp voor een spreekbeurt.. 't moet een betoog worden van 10 tot 15 minuten voor een ongelooflijk vervelende lerares nederlands.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Pinguins |
|
Help! Ik zit op school en ik verveel me de tiefus.. |
|
quote: De True Black Metal scene in nederland Zenial |
|
quote: Dat is de bedoeling ook :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Vertel een verhaal over hoe het steeds meer en meer gewoon is dat leraren bedreigt en mishandelt worden en verbnouw het zo dat het de schuld van haar is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |