|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
whaaaaaa!! inderdaad help SCHOOL jesus man, me broer heeft dan proefwerkweek en heeft 4 proefwerke, ik heb gewoon les, enk heb er 6(!) dat is tog best ziekelijk (btw kzit op de middelbare school, 4e ) |
|
Aarrrrgghh!! Wat is het kut wanneer je een afstudeerproject doet dat 1 deel is van de 6 (6-jarig onderzoek, wij zijn het derde jaar dat het onderzoek wordt gedaan). De rotzooi van een ander opruimen! Wat een tyfuszooi hebben die dozen voor ons er van gemaakt.. Onafgemaakte stukken, argh! Hoe durf je dat in te leveren als afstudeerscriptie! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hmmm, gewoon doodschoppen. |
|
LOL ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Pfff, daar ben je lekker mee zeg Succes ermee Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
In mijn reader staat "conditio sine qua non", betekent dat "daar staat tegenover"? |
|
Nee; da's een voorwaarde waar aan voldaan moet worden. Ik hou van school. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Nee het betekent: Hou maar op, je haalt het toch niet ... |
|
'Kids, you tried your best and you failed miserably. The lesson is, never try.' |
|
Als er iemand zich geroepen voelt, ik heb ook een vraagje: de BL-SS, wat was dat? Ik heb hier een bron die zegt dat het de Beschermende Leben SS was, maar kan iemand dat bevestigen of ontkennen? En mij een gepubliceerde bron aanreiken als het zo even kan? [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Dankjewel. quote: Haha, jij bent echtwel grappig, Jenje. |
|
Edit: Ik weet het al. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-10-2004 18:29] |
|
hmm, ik kom er net achter dat mijn zakwoordenboek der geneeskunde (+ 900 bladzijden) ook niet helemaal compleet is. Ik kom er wel uit hoor, daar niet van, maar toch raar. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Gevonden. Maar niet danzij jullie, sletjes. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-10-2004 14:03] |
|
de stelling (kegeltjes/staafjes) bij vraag 10 is in ieder geval juist. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Dankjewel, dat dacht ik al. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 30-10-2004 20:33] |
|
Schop. Kom op schatjes, nog maar tien. |
|
Ik heb alle meerkeuze vragen in mijn economie boek al af. Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan |
|
ik heb vrijdag een tentamen van een EKM, en ik moet ernog aan beginnen! laat maar, ik ga voor de herkansing schoppen aas in je hol klootzak! |
|
quote: Dank! Hm, er begint schot te komen in het 'opruimen'. De hele lay-out is nu aangepast, al het verzamelde materiaal geordend en geplaatst onder de juiste subkopjes/onderwerp.. Nu nog een opzet maken voor ons eigen onderzoek, daarna al het materiaal samenvoegen en onderverdelen en zorgplannen opstellen. Pffff... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Voor mij geen HELP! SCHOOL!!! meer. Ik heb nu 2 maanden een baan en vrijdag is mijn diploma-uitreiking. Dan ben ik echt officieel student af... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik ben blij dat ik al 13 jaar van school af ben. Van links naar rechts |
|
ik vier dit jaar mn 10-jarig jubileum In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |