|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik over 2 weken 2 examens So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Niet op het ZM-forum hangen, maar studeren... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Yep, dat klopt, en ook nog eens examentraining op school. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
haaha laatste jaar school, als goed is half april ofzo afgelopen!! |
|
da's vroeg, mijn laatste examens zijn in juni. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
als iek mn best doe half april herexamens enzo zijn in mei geloof ik maar daar heb k weinig belang bij, veels te laat |
|
quote: managing information systems toevallig? |
|
quote: Ik heb ergens in de 2e ooit nog eens een jaartje latijn gedaan maar dat heb ik weer laten vallen. Over het algemeen interesseer ik me wel in de mythologie dus ik zal wel eens wat opzoeken hier over quote: Het nut van de dictatuur dat is wel iets dat me aanspreekt, ik zal het wel eens aan mijn leraar voorstellen. En bedankt voor het aanbod van dat essay, maar ik maak het liever zelf. |
|
Ik heb dit jaar Latijn en Grieks (dankzij mijn moeder...) en morgen begint een proefwerkweek....Jaja ik ga al leren..... Do or do not. There is no try. |
|
HAHAHAHAHAHA moest je van je moeder latijn en grieks in je pakket nemen? Waar is je grote bek dan? |
|
quote: neeuh, dat klinkt nog wel enigzins interessant; ons boek heet Management. En het is Amerikaans ... en het heeft een hoog Amazing Discoveries gehalte. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
alsk aan iets totaal NIET wil denken isset wel SCHOOl " De kermis ketting van Bruno Santanera op sterven na dood" |
|
quote:Aaargh! *sprokkelt hout* *bouwt kampvuur* *pakt boek* *gooit boek op vuur* Ik wil niets meer van die belachelijke boeken weten! Die dingen gaan vaak eindeloos door op compleet achterhaalde concepten, terwijl ze zich zouden moeten realiseren dat het hele gebeuren rond informatiesystemen in deze wereld nog altijd zeer dynamisch is. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
En ze zijn veels te duur. (gelukkig hoef ik ze alleen aar te verkopen en niet te kopen ) |
|
trouwens nog een goede tip voor mensen die vaak te laat komen op school, loop met je te laat kaart in de hand de les in, dan denken sommige leraren mooi die heeft zich gemeld en dan kunnen ze weleens het niet controleren, heerscht best wel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
zijn er hier mensen die goed zijn in scheikunde en die mij uit kunnen leggen wat oxidatie getallen zijn en hoe je kunt zien welke het zijn. bij waterstofperoxide en bij een sulfaation bijvoorbeeld. ik snap er echt nix van. |
|
*snik* helemaal niemand die mij kan helpen? |
|
spijt me ik heb maar heel kort scheikunde gehad..... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Zijn er hier heel toevallig mensen die beschikken over een samenvatting van Hoofdstuk 6 uit het oersaaie boek "Een geschiedenis van God" van Karen Armstrong.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
'k moet een eindverslag (evaluatie) schrijven voor geneesmiddelenkennis, maar kheb geen enkele inspiratie helaas........... So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
en ik moet een bestek schrijven maar er gaat van alles mis. had bijna klaar maar nu kan k bestand niet meer openen. iemand die GwwBestek goed kent? krijg fout 8. een andere gebruiker heeft het origineel geopend. er is geen andere gebruiker |
|
quote: Sorry, ik heb samenvattingen van hoofdstuk 1 t/m 15, maar toevallig niet van hoofdstuk 6 Zenial |
|
Iemand zo lief me hiermee te helpen? (kheb morgen een examen) Scheikundevraagje: Is lipofiel hetzelfde als hydrofoob, en is hydrofiel hezelfde als lipofoob? (mocht dat woord bestaan) Of mag je dat zo niet stellen? Zo ja, waarom, zo nee, waarom? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Haha 70% van opleiding Automatisering op mijn school staan op veel vakken onvoldoende. Ik maar voor 2 . |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |