|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Update: Gelukt. |
|
Ik moet voor ontwikkeling van een nieuw multimediaal product (opdracht van een project) weten wat kinderen van 6 tot 12 jaar interesseert.. Ik heb dus echt geen flauw idee, weet iemand hier dat toevallig?! Beetje een lastige doelgroep voor mij vandaar.. |
|
skoebiedoe? |
|
quote: Educatieve cd-rom/pc-prog? |
|
Ik heb nu al iets van 4 tussenuren! Damn ik moet dus gewoon 4 uur gaan wachten tot de hoorcolleges beginnen, balen! Maar dat zijn de nadelen als je voor op schema loopt.. dood |
|
ik heb 20 uurtjes in de week en zit op maandag van 8 tot 1, dinsdag van 10 tot 4, woensdag van 9 tot 4, donderdag van 8 tot 1, vrijdag van 9 tot 2 5 + 6 + 7 + 5 + 5 = 28 is 8 tussenuren mooie berekening he mja ik moet zo naar wiskunde Beter 1 vogel in de hand Dan je lul in de brand! |
|
Ik heb maar 16 uurtjes in de week en dan 1 maal per 2 weken heb ik 28 uurtjes (lesuren van 50 min) en donderdags en vrijdags (1 x in de 2 weken) vrij, maar mijn vrije tijd moet ik wel besteden aan school |
|
quote: Springuren zijn toch fantastisch! Zalig een terrasje doen of aan de toog gaan hangen. Ik kan alleen maar hopen dat ik dit jaar ook weer van negen tot tien en van drie tot vijf les ga hebben... Zalig nietsdoen daartussenin. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik ben liever gewoon om 13:00u uit. Is toch vreselijk? Zit je lekker op 't terras of iets dergelijks, moet je je gaan haasten omdat je weer terug naar school moet. Vind ik persoonlijk minder aangenaam... A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
quote: In mijn tijd gebruikten we de springuren om te studeren Terrasjes doe je door de vrijdag namiddag lessen te brossen... |
|
Campske heeft gelijk. |
|
quote: Stating the obvious.... |
|
Ik had het over dit specifieke geval. |
|
Dan had je 't toch beter moeten regelen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: No you didn't |
|
yes he díd! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 04-09-2004 0:15] |
|
Weet hier iemand toevallig wat sensitizing concepts oftewel attenderende begrippen zijn? dood |
|
"Het kan een lijstje zijn met wat de Amerikaanse socioloog Herbert Blumer attenderende begrippen heeft genoemd: begrippen die de aandacht vestigen op maatschappelijke probleemgebieden." Simpelweg zoeken F*ck hippies |
|
Ik heb vandaag met natuurkunde geleerd dat de pis van Julius Ceasar zich zodanig gemengt heeft met het andere water op aarde dat in iedere liter water zich moleculen bevinden die door hem zijn uitgepist. Dat betekend dat gezien de mens uit heel wat liters water bestaat we veel moleculen in ons hebben die ooit door Ceasar zijn uitgepist. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ja? En? Ik denk dat je meer koeiestrontmoleculen in je hebt dat urine moleculen van Caesar |
|
Ik ben elke donderdag en bijna elke vrijdag lekker vrij van school. Dus ik zou vandaag opzick mooi kunnen genieten van het weer, maar helaas ben ik genootzaakt om op mijn vrije dagen ook met school bezig te zijn (dus eigenlijk nooit vrij grrrrrrrrr ) |
|
Goede instelling! Ambitieuze mensen zoals jij vormen de toekomst van onze maatschappij! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Inderdaad... Jongen stop met school en ga werken. Dan kom je huilend terug. F*ck hippies |
|
+1 @ reacties |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |