|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
De datum staat vast! - Zaterdag 25 Juli Stonehenge Festival De Buze - Steenwijk Stemmen op BLACK METAL kan hier: http://www.stonehengefestival.nl/ Tot dusver bekend: Erebus, Houwitser, Kouwe Makkers, Victimizer, Expulsion, Laethora [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-06-2009 18:52] Bla |
|
.. je kunt ook op doom stemmen .. |
|
Jaha, vast. Grindcore uiteraard, deathmetal mag ook. [Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 29-01-2009 18:03] ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Ah mooi, standvast de laatste zaterdag van juli Gelukkig geen verschuiving ivm Zwarte Cross. |
|
Bleck...BAH! |
|
quote:Je wete wat je met je suggestie kunt |
|
Namen willen we ......... ach, maakt ook niets uit ben er toch wel www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:+666 Lijsjtje: - Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ik ken wel een gave doomband... genaamd NOTHING... |
|
Dat is leuk voor jou. Wil je muilperen? |
|
Lijsjtje: - Greycloak - MMayo |
|
Victimizer speelt in ieder geval www.myspace.com/victimizernl |
|
Lijsjtje: - Greycloak - MMayo - w817tjes |
|
Lijstje: - Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
witte lijst? - Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni |
|
Hangt wat mij betreft van de bands af. Bruce Banner |
|
quote:Dus je komt weer eens niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Denk het niet, tenzij de Elexo-trein in Steenwijk stopt. Bruce Banner |
|
quote:Je hebt een cd uit, al mee bezig? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
Houwitser speelt ook (www.houwitser.nl) Dit jaar afwezig! (krijg als alles goed gaat in juli een kleine metalhead) see you at occultfest! |
|
quote: Ok dan, goed bezig. Dus voorlopig even rustig aan doen met de "belly-fights" haha. Maar succes hopelijk verloopt alles op rolletjes. |
|
In elk geval even een stem uitgebracht op Battle Metal. Moeten meer mensen doen, dan komt Lain ook een keer! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - MMayo - w817tjes - Dentz - FRNK en Oni - BlackWizard altijd gezellig dat Stonehenge, neem nog een bunch toffe Australiers mee. Die gasten vonden het vorig jaar helemaal te gek en zaten op het eind van de dag allemaal passed out tegen dat bakstenen muurtje aan de achterkant |
|
quote:Meenemen naar de camping, wordt vet gaaf! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Concerten | Volgende pagina |