IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 29-11-2009 10:48 by Hexegot Profiel van Hexegot

quote:
Op 29 november 2009 0:05 schreef XXL het volgende:

Vrouw rukt testikels man af

Een Schotse vrouw heeft haar vriend gecastreerd omdat ze hem ervan verdacht vreemd te gaan. Helen Hodge (34) rukte met haar blote handen zijn ballen af. Dat meldt de krant Scottish Sun vandaag.

Billy Duncan (49) werd hysterisch toen hij naar beneden keek: zijn scrotum lag helemaal open en zijn losgerukte teelballen bengelden tegen zijn benen. Hij werd in shock naar een ziekenhuis gebracht, waar doktoren zijn zaakje op het nippertje wisten te repareren.

De man was thuisgekomen van een voetbalwedstrijd toen Hodge hem plotseling van vreemdgaan beschuldigde. Toen hij wilde gaan slapen deelde ze eerst wat rake klappen uit. Vervolgens trok Hodge zijn onderbroek naar beneden om zo hard als zij kon aan zijn testikels te trekken.



Toch wel grappig, dat Spitsnieuws. :')

Het leeftijdsverschil is ook niet geheel alledaags trouwens.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 29-11-2009 11:02 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 29 november 2009 10:48 schreef Hexegot het volgende:
Het leeftijdsverschil is ook niet geheel alledaags trouwens.

Het is niet dat je omkomt in de relaties met een leeftijdsverschil van 15 jaar, maar om nou te zeggen dat het schokkend is.

Als zij nou 15 was en hij 30 dan was het "opmerkelijk" te noemen, maar als de leeftijden wat hoger worden is het minder vreemd...


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 11:09 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 29 november 2009 10:48 schreef Hexegot het volgende:
Het leeftijdsverschil is ook niet geheel alledaags trouwens.


Mwah, dat leeftijdsverschil heb ik ook al 2x gehad.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 29-11-2009 11:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zij was 30 jaar ouder?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 11:24 by XXL Profiel van XXL



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-11-2009 11:55 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 november 2009 16:05 schreef XXL het volgende:
Tjah, ook mijn eerste ingeving maar omdat ik geen zin had in weer een les door de raad der wijzen alhier over hoe kortzichtig ik wel niet ben heb ik maar besloten dat niet te posten.


Stel: je dochter sterft in een ernstig auto ongeluk. De veroorzaker hiervan is in paniek weggereden en niet simpelweg te achterhalen. De dader vertelt zichzelf 'ach, verkeersongelukken kunnen gebeuren', heeft hierbij een punt, en geeft zich niet aan, politie is te druk met bonnen schrijven en kan je niet helpen. Zou je dan nie balen dat je onduidelijkheid hebt over de dood van je dochter en dat de verantwoordelijke personen (instanties) geen verantwoording hoeven af te leggen?

Of is het prima, want, verkeersongelukken gebeuren nou eenmaal, net zoals er eenmaal oorlogsslachtoffers vallen. Waarheid als een koe, maar wat wil iedereen er nu precies mee zeggen?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 29-11-2009 12:00 by Psychonaut Profiel van Psychonaut

Zie, daar heb je al weer zo'n wijsneusje van 16.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 29-11-2009 12:01 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Hihi. Ik mocht gister voor het eerst bier drinken!

EDIT: dat jij het niet snapt, oké. Had je niet al die psychologische problemen enzo?

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 29-11-2009 12:03]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 29-11-2009 14:07 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Nieuw album Kane gemaakt met ‘onvoorwaardelijk vuur’

AMSTERDAM - Het nieuwe album No Surrender van de Haagse rockband Kane, dat deze week uitkomt, markeert het tienjarig jubileum van de band.
© Karen Rosetzsky

“Het klinkt misschien gek, maar na tien jaar zijn we er pas achtergekomen dat liedjes samen in één keer spelen de beste manier is,” zo zeggen Dinand Woesthoff en Dennis van Leeuwen in een gesprek met NU.nl.

Waar voorheen de muzikanten de voorgeproduceerde ideeën van Dinand en Dennis ten gehore moesten brengen, maakten ze op deze plaat deel uit van het proces van het creëren.

“Het was heel fijn om dat vertrouwen te hebben. We kwamen samen in een ruimte, we speelden wat voor en daarna begon het gewoon. De drums, de baslijn, het werd ter plekke ingevuld”, zegt Dinand.

Magie

“We hebben gemerkt dat als je op die manier te werk gaat je opeens, tijdens de vierde of vijfde take net...” Dinand knipt met zijn vingers, “dát te pakken krijgt. Dat je elkaar aankijkt en denkt 'yes'! Zo deden de bandjes het vroeger ook, op zoek naar die take. De magie van het moment. Hebben wij nu ook gedaan.”

En vertrouwen was er volop. Ondanks dat Everything You Want, het vorige album, niet zo'n succes werd als gehoopt, was er een 'onvoorwaardelijk vuur'.

“Het commerciële falen van Everything You Want' deed pijn. Je probeert altijd iets goeds te maken en als het dan niet zo ontvangen wordt... Toch hadden Dennis en ik zoiets van 'fuck it', we gaan door en snel ook.”

Geen overgave

No Surrender is dan ook 'geen overgave' aan het doven van dat vuur. “Deze plaat moest het dichtst bij ons zelf staan. Minder bombastisch geproduceerd dan sommige van onze andere albums,” zegt Dennis.

Dinand: “De nummers zijn trouwens niet allemaal persoonlijk. Sommige tracks, zoals Dogma 2.0, zijn fictieve verhalen. Andere thema's komen soms dan wel weer heel dichtbij. Een nummer als High Places is wel mijn meest persoonlijke nummer, omdat het over een zoektocht naar jezelf gaat, het heeft iets spiritueels... maar eigenlijk moet ik het niet zeggen ook. Voor iedereen betekent het iets anders en dat wil ik niet verpesten.”

Downloads

De studio waarin de plaat is opgenomen staat in Brussel. Niet om er helemaal 'tussen uit te gaan', zoals bij het vorige album het geval was (New York en Philadelphia), maar puur om praktische beweegredenen.

“Je merkt dat de Nederlandse muziekindustrie sterk te lijden heeft onder mensen die op een andere manier aan hun muziek komen dan wenselijk is,” zegt Dinand.

“In Nederland staat geen fatsoenlijke, grote studio meer, omdat men het simpelweg niet meer kan betalen. De studio in Brussel is fantastisch.”

Dinand en Dennis hebben nog een boodschap aan de NU.nl-lezer. “Prima dat jullie downloaden, 'enjoy it', weet je. Maar koop daarna de cd, ik bedoel, wij en alle andere artiesten kunnen dit doen bij de gratie van jullie, zij die de cd kopen.”

Frustraties

“En als je dan toch downloadt, neem dan een .wav-bestandje, dat is kwalitatief veel beter,” voegt Dennis daar met een knipoog aan toe.

“Dat is ook het frustrerende, je wijdt alle liefde en tijd aan je muziek, je hebt zo hard gewerkt aan een liedje. Om dat allemaal terug te zien in een bestand van 3,5 MB, dat met een druk op de knop is te downloaden en vervolgens verdwijnt in een afspeellijst op een MP3-speler, is zuur.”

Dinand vult aan: “En natuurlijk is dat ook heel erg ‘2009’. Maar dat de romantiek van het maken en het kopen van een tastbare plaat verdwijnt is best een gemis.”

Dinand lacht. “Maar je praat met de verkeerde mensen. Het liefst gaven we ons album op vinyl uit. Dus laat het album maar illegaal drukken op een vinyltje!”



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 29-11-2009 14:11 by bastianus Profiel van bastianus

Ah, die andere arrogante Hagenezen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 30-11-2009 8:33 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Wat een over het paard getilde, overgewaardeerde kutband is dat toch...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2009 9:59 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 29 november 2009 11:55 schreef Gemene Lepel het volgende:
Stel: je dochter sterft in een ernstig auto ongeluk. De veroorzaker hiervan is in paniek weggereden en niet simpelweg te achterhalen. De dader vertelt zichzelf 'ach, verkeersongelukken kunnen gebeuren', heeft hierbij een punt, en geeft zich niet aan, politie is te druk met bonnen schrijven en kan je niet helpen. Zou je dan nie balen dat je onduidelijkheid hebt over de dood van je dochter en dat de verantwoordelijke personen (instanties) geen verantwoording hoeven af te leggen?

Of is het prima, want, verkeersongelukken gebeuren nou eenmaal, net zoals er eenmaal oorlogsslachtoffers vallen. Waarheid als een koe, maar wat wil iedereen er nu precies mee zeggen?


Godverdomme zeg, maak jij alle wereldproblematiek zo klein zodat jij het op jezelf kunt betrekken. Wat zal jij een zeik bestaan hebben zeg!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-11-2009 10:14 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 november 2009 9:59 schreef Staalman het volgende:
Godverdomme zeg, maak jij alle wereldproblematiek zo klein zodat jij het op jezelf kunt betrekken. Wat zal jij een zeik bestaan hebben zeg!

Nou nou, rustig maar. GL maakt wel een valide punt, waarom is het ene wél OK en het andere niet? Het mooie is dat hij niet eens zegt dat jouw uitspraak onterecht is Hij geeft alleen aan waar het relativistische van die uitspraak ligt en vraagt om verheldering van jullie/jouw kant.

Ik ben het op zich met jullie eens, in elke oorlog zullen zeer waarschijnlijk burgerslachtoffers vallen en in die zin 'hoort het erbij' en zullen we dat moeten accepteren. Maar dat betekent niet dat je dan maar lukraak hele woonwijken moet gaan carpet-bomben omdat er mogelijk 1 of 2 insurgents rondlopen. Zeker niet als je de pretentie hebt dat je dat land binnenvalt om de bevolking aldaar te helpen. Aangezien het bij die video om 140 taliban én burgers gaat en een generaal teruggehaald is geeft wel aan dat het niet in de haak was.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2009 10:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 november 2009 9:59 schreef Staalman het volgende:
Godverdomme zeg, maak jij alle wereldproblematiek zo klein zodat jij het op jezelf kunt betrekken. Wat zal jij een zeik bestaan hebben zeg!


beeetje oppassen met je woorden he, tis vandaag nierstichting dag, niet iedereen kan zeiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2009 10:26 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 30 november 2009 10:14 schreef ElitE het volgende:
beeetje oppassen met je woorden he, tis vandaag nierstichting dag, niet iedereen kan zeiken.


Shit, dat wist ik niet... Mijn welgemeende excuses.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2009 10:27 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

nu doe je het weer, niet iedereen kan poepen he!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2009 10:29 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 30 november 2009 10:14 schreef ZelThoR het volgende:
Ik ben het op zich met jullie eens, in elke oorlog zullen zeer waarschijnlijk burgerslachtoffers vallen en in die zin 'hoort het erbij' en zullen we dat moeten accepteren. Maar dat betekent niet dat je dan maar lukraak hele woonwijken moet gaan carpet-bomben omdat er mogelijk 1 of 2 insurgents rondlopen. Zeker niet als je de pretentie hebt dat je dat land binnenvalt om de bevolking aldaar te helpen. Aangezien het bij die video om 140 taliban én burgers gaat en een generaal teruggehaald is geeft wel aan dat het niet in de haak was.


De slachtoffers die tegenwoordig vallen zijn te "verwaarlozen" door de precisie wapens. Zet dat tegenover de massa bombardementen voorheen waar eigenlijk alleen maar burgerslachtoffers vielen.. Dan liever de huidige manier.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2009 10:30 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 30 november 2009 10:27 schreef ElitE het volgende:
nu doe je het weer, niet iedereen kan poepen he!


Fuck, wat moet ik dan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2009 10:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hee hee, er zijn hier meer mensen die wat moeten he!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2009 10:35 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 30 november 2009 10:34 schreef ElitE het volgende:
hee hee, er zijn hier meer mensen die wat moeten he!


Wat moeten die dan?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2009 10:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dingen enzo. en niet iedereen heeft dingen he!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 30-11-2009 10:38 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 30 november 2009 10:29 schreef Staalman het volgende:
De slachtoffers die tegenwoordig vallen zijn te "verwaarlozen" door de precisie wapens. Zet dat tegenover de massa bombardementen voorheen waar eigenlijk alleen maar burgerslachtoffers vielen.. Dan liever de huidige manier.

Dat klopt!

Maar dat wil niet zeggen dat elke actie die nu uitgevoerd wordt automatisch met alle mogelijke zorgvuldigheid en precisie gebeurt. Het is goed om kritisch te blijven


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2009 10:41 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zonder processen of kritieken tegen het leger waren die precisiewapens er nooit gekomen.en zijn ze nooit zorgvuldiger geworden. soms misschien overdreven om een generaal weg te sturen die er missschien te ver vanaf staat. maar mensen letten wel weer op.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 30-11-2009 10:42 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 30 november 2009 10:35 schreef ElitE het volgende:
dingen enzo. en niet iedereen heeft dingen he!


Op zich een goed punt, maar vergeet jij niet dat niet iedereen iedereen heeft.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-11-2009 10:45 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

hee maar niet iedereen heeft een punt he!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen