IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-12-2009 9:21 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

'Intermediair troeft internetverzekeraar af'
Uit onderzoek van Voogd & Voogd blijkt dat bemiddelaars in de meeste gevallen voor autoverzekeringen goedkoper zijn dan internetverzekeraars. "In tegenstelling tot het beeld dat deze aanbieders bij consumenten proberen te creëren. Wij baseren deze conclusie op een steekproef van 150.000 unieke berekeningen die in november door bemiddelaars en consumenten zijn uitgevoerd in Klik & Sluit." Bij 83% van het aantal berekeningen bieden bemiddelaars de scherpste premie, stelt Voogd & Voogd. "Onder de internetverzekeraars scoort Zelf.nl (SNS Reaal) relatief het beste. De meest luidruchtige internetverzekeraars, AllSecur (Allianz) en Ditzo (ASR), presteren in de premievergelijking matig tot slecht. De autopremie van Ditzo is gemiddeld 28% duurder dan de meest voordelige autopremie bij de bemiddelaar." Eerder dit jaar bleek uit onderzoek van GfK (E-insurance intermediair GfK 2009) dat consumenten voor een premievergelijking vaak een beroep doen op hun bemiddelaar. Voor het sluiten van een verzekering wijken zij eventueel uit naar de (website van) de verzekeraar. Directeur Bas de Voogd van het volmachtbedrijf in Middelharnis wijst erop dat alle personenautoverzekeringen beschikbaar via Klik & Sluit betrokken zijn in de analyse. "Dus ook de producten van verzekeraars waarvoor wij niet optreden als gevolmachtigde


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 9:25 by bastianus Profiel van bastianus

Maar Ditzo heeft wel irritatiefactor no. 1 in de reclame, de geweldige Robbie Muntz. En dat soort bedrijven profiteren van de mensen die overal over klagen en spelen op dat gevoel in, net als Geert. Dat ze dan uiteindelijk belazerd worden is voor hun eigen rekening, letterlijk en figuurlijk.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-12-2009 11:11 by XXL Profiel van XXL

Voogd en Voogd is een onafhankelijk onderzoeksbureau ofzo?

Of is dat het zoveelste bedrijfje wat als assurantie tussenpersoon werkt?



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 11:17 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2009 11:11 schreef XXL het volgende:
Voogd en Voogd is een onafhankelijk onderzoeksbureau ofzo?

Of is dat het zoveelste bedrijfje wat als assurantie tussenpersoon werkt?



Scherp. Even googelen leverde op dat het hier om een assurantiebedrijf gaat dat pakketverzekeringen aanbiedt.
Edit/Stond trouwens ook al in het artikel, dat ze intermediair zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-12-2009 11:20]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 11:27 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vraag me ook sterk af of ze alle provisies, assurantiekosten en "administratiekosten" die dergelijke bemiddelaars altijd vragen ook in de berekeningen hebben meegenomen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 03-12-2009 11:31 by XXL Profiel van XXL

Vast wel want zoals hij zelf al aangeeft zijn ze toch echt goedkoper.

Als er reclame voor wasmiddel of maandverband op tv is twijfelen we er toch ook niet aan dat die bedrijven allemaal het beste en voordeligste product leveren?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 11:33 by bastianus Profiel van bastianus

Die zeggen ook altijd "Niets wast beter" en "Niets is voordeliger"! M.a.w. je kunt maar beter niets gebruiken.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-12-2009 12:06 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

Voogd&Voogd is inderdaad een volmacht intermediar. Maar zoals in het artikel staat is er ook onderzoek gedaan naar verzekeringen die ze zelf niet sluiten. Maar al met al is de boodschap wel duidelijk: degene met de grootste bek heeft niet het beste aanbod in de verzekeringsmarkt


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 03-12-2009 12:09 by Dypfrys Profiel van Dypfrys

quote:
Op 3 december 2009 11:27 schreef bastianus het volgende:
Ik vraag me ook sterk af of ze alle provisies, assurantiekosten en "administratiekosten" die dergelijke bemiddelaars altijd vragen ook in de berekeningen hebben meegenomen.


yup zit er bij in.


"The riffs are great but this album would be a whole lot better if it were racist."


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 04-12-2009 18:30 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Hehehe, mooie stunt, zal mij benieuwen of het nog een staartje krijgt:
quote:
Verpakte flitspalen blijken pr-stunt
vrijdag 04 december 2009

RIJSWIJK (ANP) – De flitspalen die in de nacht van donderdag op vrijdag als sinterklaascadeau zijn ingepakt, zijn ten prooi gevallen aan een ludieke actie van het energiedrankje Go-Fast. Dat heeft een woordvoerder van het bedrijf vrijdag gemeld.

In totaal heeft het bedrijf in de nacht 250 flitspalen ingepakt. Het bedrijf wil met de actie duidelijk maken ‘dat ‘go fast’ niet meer gaat in deze tijden van files’. De ingepakte palen bevonden zich in Amsterdam, Alkmaar, Utrecht, Den Haag, Rotterdam, Den Bosch, Tilburg, Eindhoven, Zwolle, Groningen en Almere.

Het inpakken van de flitspalen vond ’s nachts plaats tussen vier uur en half zeven. In totaal deden zo‘n zeventig medewerkers van Go-Fast mee aan de actie.



Boeiender


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 05-12-2009 6:12 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

quote:
Voeg dit bericht toe aan eKudos Voeg dit bericht toe aan MSN Reporter Voeg dit bericht toe aan NUjij

05:26 05 December 2009
Vuurwerkramp bij feest in Rusland

Bij een explosie van vuurwerk in een nachtclub in de Russische plaats Perm zijn ten minste 100 mensen om het leven gekomen en 140 anderen gewond geraakt. De meeste slachtoffers stierven door rookinhalatie.

In de bar vierden honderden mensen een jubileum van de nachtclub. Daarbij zou vuurwerk worden afgestoken. Het lijkt erop dat er een vuurpijl is afgestoken waardoor het andere vuurwerk ontplofte en het plastic plafond vlamvatte. De Russische autoriteiten sluiten een terroristische aanslag uit.

Perm ligt in het Oeralgebergte, zo'n 1400 kilometer ten oosten van Moskou.


Woei/woesj


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 05-12-2009 10:18 by XXL Profiel van XXL

Pfff, niet eens een hele woonwijk plat?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2009 12:32 by XXL Profiel van XXL

Man injecteert slapende partner met hiv
Uitgegeven: 6 december 2009 07:05

WELLINGTON - Een 35-jarige man uit Nieuw-Zeeland heeft toegegeven dat hij zijn vrouw met hiv heeft besmet. Hij wilde zijn vrouw met het virus besmetten opdat zij weer seks met hem zou hebben, zo meldde de Nieuw-Zeelandse krant de Sunday Star-Times zondag.


De man wist sinds 2004 dat hij hiv had. Zijn vrouw en kinderen werden getest en bleken niet besmet. In het belang van de kinderen bleef het stel bij elkaar, met als voorwaarde dat de liefde niet meer bedreven zou worden.

Later bleek tijdens een routinecontrole dat de vrouw toch besmet was met hiv, het virus dat aids kan veroorzaken. Toen ze haar man met de uitslag confronteerde, bekende hij de vrouw tot twee keer toe in haar slaap te hebben geprikt met een naald waar zijn eigen bloed aan zat.

Sorry

''Alles wat hij kon zeggen was sorry'', aldus het slachtoffer in de krant. ''Ik heb je geprikt omdat ik wilde dat je hetzelfde als mij zou zijn en je nooit bij me weg zou gaan'', zou haar man hebben verklaard.

De man hangt een gevangenisstraf van 14 jaar boven het hoofd. Begin januari doet de rechter uitspraak.
© ANP



'Sorry. Ik heb je geprikt omdat ik wilde dat je hetzelfde als mij zou zijn en je nooit bij me weg zou gaan'

En dan zijn er mensen die beweren dat mannen tegenwoordig niet romantisch meer kunnen zijn.

;')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-12-2009 12:53 by Forever After Profiel van Forever After

Het toont mijn inzines alleen maar aan dat de mensheid in een steeds sneller tempo krankzinnig aan het worden is.

Ik hoop dat de Maya's goed in rekenen waren.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 06-12-2009 12:53]


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-12-2009 13:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Of dat je de "stomheden" van vroeger niet kent.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-12-2009 13:03 by Forever After Profiel van Forever After

De Maya's konden niet rekenen?


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-12-2009 13:05 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat wel, maar maya's hadden ook wel hun vreemde gebruiken hehe. En incidenten zoals deze zullen ze ook wel gehad hebben. Al hadden ze nog geen HIV enzo.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-12-2009 13:09 by Forever After Profiel van Forever After

Ik kijk niet naar wat de Maya's voor rariteiten in hun tijd hadden, maar naar de toenemende hoeveelheid krankzinnigheden die tegenwoordig het nieuws halen.

Als dat een aankondiging moet zijn van waar deze samenleving heen gaat dan mogen de Maya's van mij goed gerekend hebben.


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-12-2009 13:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

dat je meer krankzinnigheid hoort is toch simpelweg te verklaren aan de toenemende hoeveelheid mensen, en vooral de toenemende hoeveelheid rare mensen in de media, die in ons leven explosief is gestegen. Dat maakt voor mij mensen nog niet dommer, we weten alleen meer domme dingen.

Of denk je dat er een soort devolutie plaats vind?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 06-12-2009 13:23 by Forever After Profiel van Forever After


Ik zeg ook niet dat mensen dommer worden.
Dom is bij mij iets anders dan krankzinnig/raar.
Of je het daarom een devolutie mag noemen vind ik lastig te beantwoorden.

En de media zullen naar zeer grote waarschijnlijkheid hun steentje aan het "opvallen" van dergelijke zaken bijdragen. Zulke dingen trekken aandacht en voor hun is aandacht kassa.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 06-12-2009 13:24]


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-12-2009 14:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 december 2009 13:23 schreef Forever After het volgende:
Ik zeg ook niet dat mensen dommer worden.
Dom is bij mij iets anders dan krankzinnig/raar.
Of je het daarom een devolutie mag noemen vind ik lastig te beantwoorden.

En de media zullen naar zeer grote waarschijnlijkheid hun steentje aan het "opvallen" van dergelijke zaken bijdragen. Zulke dingen trekken aandacht en voor hun is aandacht kassa.




ah jammer, geen leuke discussie mogelijk
devolutie bestaat eigenlijk ook niet, het blijft evolutie, evolutie staat niet gelijk aan vooruitgang gewoon aan geleidelijke veranderingen. En in praktijk is het heel vaak dat eigenschappen komen en weer verdwijnen en weer komen.

Maar dan nog denkik dat mensen altijd al krankzinnig zijn geweest. Experimenteren in gedrag is net zo belangrijk als genetische variatie. Veel van het gedrag is nadelig, maar er zit ook positieve dingen tussen en die blijven wel hangen. Diversiteit is ook op sociaal gebied belangrijk voor een veerkrachtige samenleving.

Niet alleen de media zijn er de "schuld" van, mensen houden van domme verhalen van anderen. misschien om zichzelf goed te voelen. Maar vooral ook om te leren wat wel en wat niet slim is in bepaalde situaties.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2009 17:32 by XXL Profiel van XXL

Hulk Hogan vecht om toiletbril
Uitgegeven: 6 december 2009 12:55

AMSTERDAM - Hulk Hogan hecht kennelijk veel waarde aan zijn toiletbril. De worstelaar eist zijn antieke houten wc-bril terug van zijn voormalige echtgenoot.


Dat blijkt uit rechtbankdocumenten waar de Amerikaanse entertainmentwebsite TMZ hand op heeft weten te leggen.

De worstelaar beweert dat zijn ex meer spullen uit het huis heeft meegenomen waaronder kandelaren, een bed en een wijnrek.

Hogan stelt dat Linda zijn stulpje in zo'n slechte staat heeft achtergelaten dat hij weigert het huis te verkopen.

Scheiding

In november 2007 werd bekend dat Linda na een huwelijk van 24 jaar de scheiding had aangevraagd van de Amerikaanse worstelaar.

Hogan moest het nieuws destijds vernemen via een verslaggever van een krant. Het voormalige echtpaar heeft twee kinderen samen: de 21-jarige Brooke en de 19-jarige Nick.
© Novum



;')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-12-2009 21:00 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-12-2009 21:03 by XXL Profiel van XXL

Deventer, ja?
Zo doen we dat hier met zwarte pieten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-12-2009 22:46 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 3 december 2009 12:06 schreef Dypfrys het volgende:
Voogd&Voogd is inderdaad een volmacht intermediar. Maar zoals in het artikel staat is er ook onderzoek gedaan naar verzekeringen die ze zelf niet sluiten. Maar al met al is de boodschap wel duidelijk: degene met de grootste bek heeft niet het beste aanbod in de verzekeringsmarkt


Dat geldt bij alle producten dus ook de assurantiemarkt. Vergelijk voor de gein eens de voorwaarden van Ditzo met bijvoorbeeld die van een Nationale Nederlanden en je lacht je deaud.


Je moeder.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen