|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vermoed dat de skinheadbeweging of de British National Party daar achter zit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: hehehe Die tweede is trouwens bijna correct, pas op Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jaja, gewoon aanvaarden dat je te slecht bent voor een functie mag ook hoor. Boeiender |
|
Jan Peter keek gister alsof hij z'n laatste oortje had versnoept. |
|
quote: Boeiender |
|
Zo kijkt ie toch altijd? Bareuh... |
|
quote: Ja toch? Boeiender |
|
quote: Bron: nos.nl |
|
Hehe, Fightclub is er niets bij. Boeiender |
|
quote: Wow, damn... dat is nog eens heftig Vraag me nu wel af of dat nou goed werkt voor je huid? [Dit bericht is gewijzigd door Zinquin op 20-11-2009 19:22] If you notice this notice you will notice this notice wasn't worth noticing.... |
|
quote:Binnenkort mijn eerste freefight les, tering hard! |
|
quote: Best wel knap eigenlijk... ze zochten voor die functie iemand die weinig te zeggen had, geen eigen mening heeft (want stel je voor dat die 'president' iets zegt wat ingaat tegen de mening van Frankrijk of Duitsland), m.a.w.: ze zochten een kleurloos en onopvallend iemand. En zelfs daarvoor is Bakellende te slecht bevonden. |
|
nieuws van eergisteren maar ach quote: Misschien komt ie nu wel weer wat meer les geven |
|
quote: Dat moeten haast wel moslims geweest zijn |
|
Een 15-jarig meisje dat op YouTube als hobby 'mensen vermoorden' opgaf, heeft ook echt iemand gedood. Alyssa Bustamante zit in de cel voor de moord op de negenjarige Elizabeth Olten in de Amerikaanse staat Missouri. Het tienermeisje wurgde haar weerloze slachtoffer, sneed haar keel over en stak ze nog meermaals. Bustamante zal als een volwassene berecht worden. Zelfverminking De advocaat van Alyssa Bustamante wil haar echter onmiddellijk laten opnemen in een psychiatrische kliniek. Dat ze mentaal ziek is, blijkt ook uit het onderzoek. In 2007 probeerde ze al zelfmoord te plegen. Ze werd behandeld voor een depressie en zelfverminking met een mes. Ook op internet draaide ze door. Vorig jaar postte ze een bizar fimpje op YouTube. Daarin is te zien hoe ze zichzelf opzettelijk tegen een elektrisch geladen hek gooit, waarna ze haar twee jongere broertjes dwingt hetzelfde te doen. In haar (ondertussen verwijderd) profiel op YouTube vulde Bustamante in bij hobby's: "Mensen vermoorden en snijwonden toebrengen". Het leek op een overdrijving van een tiener, maar helaas voegde ze de daad bij het woord. Putten gegraven Aan een agent bekende ze dat ze vijf dagen voor de moord al twee putten gegraven had die als graf moesten dienen. Daarna vermoordde ze Elizabeth "omdat ze wilde weten hoe dat voelde". Eind oktober bracht Bustamante de speurders naar de plaats waar ze haar slachtoffer begraven had na de gruwelijke moord. ......nice signature |
|
quote: Tjah. Wellicht ziek, maar ergens zou ik ook wel willen weten hoe dat voelt. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Fascinerend I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
quote: Beginnen met baby's. |
|
quote: Wel raar dat de ene persoon in Eindhoven geweerd kan worden, terwijl de andere volop gesteund wordt vanwege een seksuele afwijking. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 21-11-2009 11:36] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: In welk opzicht is seksuele geaardheid een afwijking? |
|
quote: Misschien wel 20 jaar --> niet jong --> Mannen? Ik krijg dan toch weer zo'n beeld met iets met voorkeur voor kleine jongetjes ofzo. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dan zou je je eigen gedachtengang eens manieren moeten leren, want dat slaat nergens op. Iemand van 20 is geen klein jongetje. Spijtig dat dit soort zaken nog steeds voorkomen. Kan me voorstellen dat je verhuist in zo'n situatie. Hopelijk komt de beste man op een wat tolerantere plek terecht in Eindhoven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ach ja, reacties van figuren als XXL laten nog maar eens zien dat het met die zogenaamde tolerantie in Nederlnad droevig is gesteld. |
|
Huil toch niet zo. Ik vind "jongeren versus 'oudere mannen van wel 20' gewoon een rare tegenstelling. Dat wekt bij mij de indruk dat 20 jaar veel te oud is voor de homo in kwestie. Ik denk namelijk bij +/- 20 nog voornamelijk aan puistenkopjes op lawaaierige scooters. Sorry dat jouw beeld van deze groep anders is dan mijn beeld. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |