|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Was al geplaatst, Bart She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Rumer Willis: |
|
Theezakjes... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: nou nou wat een statistiek. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Vrije jongens is zo 1980, die bestaan niet meer. Vroegah, toen wel. En dat was al satire, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
In Arnhem hangt dat pamflet aan een lantaarnpaal. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: signature |
|
quote: Ow? Gaaf! Ik heb er hier twee liggen, gekocht op het mediapark toen daar een tentoonstelling over van kooten en de bie was. Mooi was die tijd! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Brrrrrr.... etcekelereta enzo. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Ik bedoelde zijn dochter in de film Armageddon, waarin hij de wereld gaat redden door in die planeet te boren die de aarde gaat raken. Deze dochter dus: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Liv Tyler, zij heeft haar mond gelukkig niet van haar vader. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-01-2010 0:02] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Juist. Best aardige dame om een keer op de bank te hebben, lijkt me. Kan Bruce ondertussen ongehinderd met Ben Affleck de shit oplossen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ook Liv Tyler is helaas teloorgegaan aan de plastische chirurgie , jammer jongens! OT: WERE ALL GONNA DIE! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
http://www.awfulplasticsurgery.com/ en nog velen zullen helaas volgen! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zo!!!!!!!!!!! De straf die Cohen wil opleggen zal de boeven wel doen nadenken voordat ze weer kattekwaad gaan uithalen. De straf in kwestie: "We pakken, desnoods, hun gympen af!!!!" (ik weet het niet: of ) AMSTERDAM - „We moeten desnoods hun gympen afpakken. Criminelen laten zien en voelen dat we het niet langer pikken en het signaal afgeven dat misdaad niet loont.” Dat zegt de Amsterdamse burgemeester Job Cohen in reactie op de overvalgolf die de hoofdstad de afgelopen maanden teistert. „De stijgende tendens baart ook mij zorgen en het is duidelijk dat we naar nieuwe methoden moeten zoeken om het tij te keren. Het afpakken van mooie schoenen klinkt wellicht wat gek, maar kan een effectieve maatregel zijn. Het moet de daders duidelijk worden dat ze alles wordt afgenomen als ze er niet op eerlijke wijze aangekomen zijn. En als er geen dure spullen zijn om in beslag te nemen, dan maar de Nikes waar ze mee pronken.” Impact „We moeten echt alles uit de kast halen om het aantal overvallen in te perken. Als je het slachtoffer van zo’n misdrijf wordt, heeft dat een gigantische impact en zo’n ervaring raak je je leven niet meer kwijt”, stelt Cohen, die zich grote zorgen maakt over de interesse van overvallers voor woningen nu banken, winkels en tankstations zich beter wapenen tegen criminelen. „Ik kan de mensen alleen maar aanraden heel voorzichtig te zijn als er iemand aanbelt. Behalve goede sloten is het aan te bevelen een haakje op de deur te doen, waardoor ongenode gasten niet zomaar binnen kunnen stappen. Het is triest dat dit moet, maar het is een manier om erger te voorkomen”, meent Cohen. „We ondernemen veel en als we zien dat in bepaalde buurten overvallers ineens de kop opsteken, dan zullen we onmiddellijk actie ondernemen”, aldus de burgemeester. |
|
Kern van het verhaal: "Volgens hem moet het de daders duidelijk worden gemaakt dat ze alles wordt afgenomen waar ze niet eerlijk zijn aangekomen." Het voorbeeld van (gestolen) gympies wordt weer lekker uit z'n verband gerukt. |
|
quote: maar dat is toch niet nieuw mag ik hopen, dat datgene wat dieven pikken weer wordt teruggevorderd (of iets van gelijke waarde indien het verkocht is) |
|
Wilders wil Terweijde bezoeken Culemborg - Geert Wilders heeft op zijn twitter-pagina laten weten dat hij de roerige wijk Terweijde wil bezoeken. „Eens kijken of ik naar Culemborg kan gaan binnenkort om de Molukse gemeenschap een hart onder de riem te steken als men dat op prijs stelt”, zo citeert het AD de PVV-leider. De PVV eiste woensdag opheldering van de ministers Ernst Hirsch Ballin (Justitie) en Guusje ter Horst (Binnenlandse Zaken) over de aanpak van de onrust in Culemborg. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Als je goed/verder had gelezen dan zie je dat ik het nut van het redden van systeembedrijven (banken) onderschrijf. Echter niet het redden van kleine prijsvechters. quote:Ow, wanneer dan? Kijk, de vrije markt reguleert zichzelf. Dat betekent dat bubbels knappen; En terecht. In een zuivere vrije markt horen laagconjunctuur en 'crisissen' erbij. Dat heb ik al eerder gepost. Als echter de overheid ingrijpt en bedrijven te hulp schiet dan blijven bedrijven die volgens de vrije marktdoctrine failliet moeten gaan bestaan. Niet de schuld van de vrije markt. Keynes is, iig in dit geval, ook geen oplossing. Slechts symptoonbesstreiding. quote:Ons systeem, de Nederlandse rechtstaat, beschermd die/een bepaalde doelgroep dan ook tegen 'ongebreideld kapitalisme'; Die wordt handelingsonbekwaam verklaard. Wellicht dat die lat wat omhoog mag. Maar als je dat stelt ligt de fout bij de wetgever (wederom de staat) en niet bij 'het kapitalisme', 'de vrije markt' of bedrijven. Mensen dienen bewuster te worden va hun eigen beperkingen, hun eigen verantwoordelijkheden en dat lukt niet door de staat iedere keer de rotzooi op te laten dweilen als de burger naast de pot pist of de vrije markt te beteugelen. Het probleem ligt bij het individu dat zichzelf niet in de hand heeft. Ik klink als een CDAer. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Man rukt ballen partner af AMSTERDAM - Een 45-jarige Duitser raakte zo gefrustreerd dat zijn vriend niet opgewonden werd dat hij zijn balzak van zijn lichaam trok en uit het raam wierp. © anp De 120 kilo zware dader van de vreselijke seksmarteling, Hans O., moet zich verantwoorden voor de rechtbank in Düsseldorf voor seksueel misbruik en het toebrengen van zware verwondingen. Het incident vond afgelopen september plaats in de plaats Neuss, nabij Düsseldorf, na een avond stappen. Zowel dader als slachtoffer, Alexander J., waren dronken. Toen Hans O. merkte dat zijn pogingen om Alexander te verleiden mislukten werd hij woest. Na meerdere keren de teelbalzak rond te hebben gedraaid scheidde deze zich af van het lijf van het slachtoffer. Zwaargewond begaf Alexander zich naar zijn huis, twee kilometer verderop. Daar werd een ambulance ingeschakeld. Zijn ballen werden later teruggevonden in de dakgoot bij het huis van O.. Justitie eist dat de dader wordt opgenomen in psychiatrische behandeling. © NU.nl Da's bal(l)en! [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 07-01-2010 13:22] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
do 07 jan 2010, 10:35 Justitie België vervolgt Blood & Honour BRUSSEL Justitie in België vervolgt drie personen die in 2008 concerten van de extreemrechtse organisatie Blood & Honour hebben georganiseerd. Dat heeft de Vlaamse krant De Tijd donderdag gemeld. Voorheen werden de activiteiten van Blood & Honour in België jarenlang gedoogd. De drie verdachten moeten zich op 2 februari voor het eerst voor de rechtbank verantwoorden. Ze worden vervolgd op basis van een wet die racistische of xenofobische daden bestraft. Ze riskeren een straf van maximaal één jaar cel. Bij een van de concerten, dat stiekem werd gefilmd door een Duitse undercoverjournalist, werd opgeroepen tot een voortzetting van de Jodenvervolging en de Hitlergroet gebracht. Het andere concert was een eerbetoon aan Ian Stuart Donaldson, de in 1993 overleden stichter van de internationale organisatie Blood and Honour. an evil incarnation of DEATH! |
|
quote:au [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 07-01-2010 13:39] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |