IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-11-2009 2:56 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Ja jammer ik maakte er regelmatig gebruik van.


Ziona
Staaay brrrbrrrr!
Usericon van Ziona
Posted 27-11-2009 6:02 by Ziona Profiel van Zionahttp://www.myspace.com/kleines_rehlein

Stelletje nazi's bij Brein.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 27-11-2009 6:05 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

What about Demonoid?

Edit:
quote:
Maintenance

Edit: There are some rumors about the site shutting down for good and we starting a new tracker next year. the rumors are of course, lies. There are no plans of shutting down or creating another site.

And there is NO official twitter/facebook/any other web community page for Demonoid. There are a few around that were created by fans and have no link to the site or staff.
The parts of the site code that got deleted are being rewritten and should be ready soon. We are also working to try and minimise the data loss as much as possible.

Thanks for your patience.

--------------------------------------------------------------------------------
The site will return as soon as possible, but there was a problem that caused data loss and the person who can help us get the data back is not able to help at this moment. The site will return when we can get his help

A loss of a some months worth of activity including registered users and torrent submissions is to be expected because the backup we are hoping to get back is not up to date, so please be prepared for it


=/.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 27-11-2009 6:09]


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 27-11-2009 21:02 by Metalhead22 Profiel van Metalhead22http://www.last.fm/user/kledur

Video-opname vrijgegeven van het Duitse bombardement in Afghanistan op de twee tankwagens, waarbij volgens (on?)officiele bronnen om en rond de 140 doden vielen.

En dat valt te snappen
http://www.liveleak.com/view?i=340_1259232729


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 27-11-2009 21:09 by Count Steel Profiel van Count Steel

Wow, flinke klap idd!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Silence
Usericon van Silence
Posted 27-11-2009 22:14 by Silence Profiel van Silence



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-11-2009 22:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Vet.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


jeroen83
Usericon van jeroen83
Posted 27-11-2009 22:42 by jeroen83 Profiel van jeroen83

Bombenhagel!!


Never have so many sacrificed so much for so few


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2009 14:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
IJmuiden krijgt nieuwe zeesluis

Amsterdam, 28 nov. IJmuiden krijgt een nieuwe zeesluis die de Amsterdamse havenregio toegankelijk moet maken voor grotere schepen.


Na jarenlang onderhandelen is door minister Camiel Eurlings (Verkeer), de Amsterdamse havenwethouder Freek Ossel en gedeputeerde Elisabeth Post van de provincie Noord-Holland een convenant over de financiering ondertekend. Dat gebeurde vanavond bij het jaarlijkse Havengilde-diner in Amsterdam.

Met de werkzaamheden wordt in 2013 begonnen. „Uiterlijk in 2016 varen de eerste schepen door de sluis”, kondigde Eurlings aan.

De nieuwe sluis is begroot op meer dan 700 miljoen euro, waarbij is uitgegaan van een lengte van 500 meter, een breedte van 65 meter en diepte van 18 meter. Het is daarmee een van de grootste sluiscomplexen in de wereld. Het Rijk betaalt het leeuwendeel van de kosten. De bestaande Noordersluis is aangelegd in 1929 en is op een termijn van vijftien à twintig jaar aan vervanging toe.

„De nieuwe sluis was een van de voorwaarden om de toekomst van de Amsterdamse haven gezond te houden”, zegt wethouder Ossel. De gemeente Amsterdam heeft berekend dat de nieuwe sluis 5.000 extra banen oplevert in de haven.

De nieuwe zeesluis maakt de Amsterdamse haven vooral beter bereikbaar voor grote containerschepen.

De bouw van de nieuwe zeesluis wordt gezien als een investering in de toekomst. De hoop is dat door de betere ontsluiting van de haven deze sterker uit de economische crisis komt. Directeur Dertje Meijer van de Amsterdamse haven zei „enorm verheugd” te zijn dat er een nieuwe sluis komt. „Dit gaat op de langere termijn zeker containerrederijen terughalen naar Amsterdam” die de afgelopen jaren zijn afgehaakt. Havenwethouder Ossel wees erop dat ook de cruiseschepen en olietankers steeds groter worden en belangrijk zijn voor Amsterdam.


Daar zal manke Nelis blij mee zijn!

(Vanaf 2 min. 03)


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 14:19 by XXL Profiel van XXL

Waarom noou weer geld pompen in de haven bij Amsterdam?

Is het niet veel handiger om die in Rotterdam nog wat groter te maken? Die plannen waren er toch sowieso al?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-11-2009 14:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 november 2009 14:19 schreef XXL het volgende:
Waarom noou weer geld pompen in de haven bij Amsterdam?

Is het niet veel handiger om die in Rotterdam nog wat groter te maken? Die plannen waren er toch sowieso al?

ZOG


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 28-11-2009 14:34 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

quote:
Op 27 november 2009 21:02 schreef Metalhead22 het volgende:
Video-opname vrijgegeven van het Duitse bombardement in Afghanistan op de twee tankwagens, waarbij volgens (on?)officiele bronnen om en rond de 140 doden vielen.

En dat valt te snappen
http://www.liveleak.com/view?i=340_1259232729


ik zei nog zo: GÉÉN BOMMETJE!!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2009 15:23 by Staalman Profiel van Staalman

Tja, oorlog... daar vallen nou eenmaal slachtoffers.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-11-2009 15:37 by Forever After Profiel van Forever After

Het scheelt ook asielaanvragen.


 


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2009 15:37 by Staalman Profiel van Staalman

Precies... win / win situatie dus.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 16:05 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 28 november 2009 15:23 schreef Staalman het volgende:
Tja, oorlog... daar vallen nou eenmaal slachtoffers.


Tjah, ook mijn eerste ingeving maar omdat ik geen zin had in weer een les door de raad der wijzen alhier over hoe kortzichtig ik wel niet ben heb ik maar besloten dat niet te posten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 28-11-2009 16:06 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 28 november 2009 16:05 schreef XXL het volgende:
Tjah, ook mijn eerste ingeving maar omdat ik geen zin had in weer een les door de raad der wijzen alhier over hoe kortzichtig ik wel niet ben heb ik maar besloten dat niet te posten.


Tja, dan plemp ik het toch lekker neer...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-11-2009 16:14 by Forever After Profiel van Forever After

Ach, als we het hier alleen van berichten van de raad der wijzen moesten hebben
had dit forum waarschijnlijk al lang geen bestaansrecht meer gehad.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 16:20 by XXL Profiel van XXL

Loonsverlaging voor half miljoen Belgen
Uitgegeven: 28 november 2009 12:32

BRUSSEL - Een half tot driekwart miljoen Belgen gaan volgend jaar minder verdienen. Ze krijgen een loonsverlaging als gevolg van de aanhoudende deflatie.


De deflatie zorgt ervoor dat de prijzen bij de zuiderburen al zeven maanden gemiddeld lager liggen dan een jaar geleden, zodat de inflatiecorrectie in cao's er in 2010 negatief uitvalt.

Het gaat om een daling van bijna 0,5 procent, meldden Belgische vakbonden zaterdag.

Voedingssector

De loonsverlaging treft werknemers in de voedingssector, horeca en een grote groep die de cao voor bepaald kantoorpersoneel volgt.

De bonden stellen wel dat bedrijven kunnen beslissen om de loonsverlaging niet door te voeren.
© ANP



Begrijp ik dat nou goed?

Dat als in je CAO een inflatiecorrectie staat je bij een inflatie < 0 een loonsverlaging krijgt?

Geldt die correctie niet alleen als er ook daadwerkelijk sprake van inflatie is? ;')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-11-2009 17:31 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 november 2009 16:05 schreef XXL het volgende:
Tjah, ook mijn eerste ingeving maar omdat ik geen zin had in weer een les door de raad der wijzen alhier over hoe kortzichtig ik wel niet ben heb ik maar besloten dat niet te posten.




?


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-11-2009 23:56 by XXL Profiel van XXL

David Hasselhoff met spoed naar ziekenhuis

Acteur David Hasselhoff is spoed afgevoerd naar het ziekenhuis, nadat hij gisteravond bewusteloos in zijn werd aangetroffen. Volgens onbevestigde bronnen heeft hij een beroerte gehad.

Zijn dochter Hayley heeft het alarmnummer gebeld.]Of er alcohol in het spel is, is niet bekend. De acteur heeft al jaren last van een drankprobleem.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-11-2009 23:57 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 november 2009 15:23 schreef Staalman het volgende:
Tja, oorlog... daar vallen nou eenmaal slachtoffers.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 0:05 by XXL Profiel van XXL

Vrouw rukt testikels man af

Een Schotse vrouw heeft haar vriend gecastreerd omdat ze hem ervan verdacht vreemd te gaan. Helen Hodge (34) rukte met haar blote handen zijn ballen af. Dat meldt de krant Scottish Sun vandaag.

Billy Duncan (49) werd hysterisch toen hij naar beneden keek: zijn scrotum lag helemaal open en zijn losgerukte teelballen bengelden tegen zijn benen. Hij werd in shock naar een ziekenhuis gebracht, waar doktoren zijn zaakje op het nippertje wisten te repareren.

De man was thuisgekomen van een voetbalwedstrijd toen Hodge hem plotseling van vreemdgaan beschuldigde. Toen hij wilde gaan slapen deelde ze eerst wat rake klappen uit. Vervolgens trok Hodge zijn onderbroek naar beneden om zo hard als zij kon aan zijn testikels te trekken.



Toch wel grappig, dat Spitsnieuws. :')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 29-11-2009 0:39 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 28 november 2009 23:56 schreef XXL het volgende:
David Hasselhoff met spoed naar ziekenhuis

Acteur David Hasselhoff is spoed afgevoerd naar het ziekenhuis, nadat hij gisteravond bewusteloos in zijn werd aangetroffen. Volgens onbevestigde bronnen heeft hij een beroerte gehad.

Zijn dochter Hayley heeft het alarmnummer gebeld.]Of er alcohol in het spel is, is niet bekend. De acteur heeft al jaren last van een drankprobleem.




In zijn tijgerslip?
In zijn dochter?
In zijn wijnkelder?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 29-11-2009 0:44 by XXL Profiel van XXL

alle 3

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-11-2009 0:44]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen