|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja jammer ik maakte er regelmatig gebruik van. |
|
Stelletje nazi's bij Brein. |
|
Video-opname vrijgegeven van het Duitse bombardement in Afghanistan op de twee tankwagens, waarbij volgens (on?)officiele bronnen om en rond de 140 doden vielen. En dat valt te snappen http://www.liveleak.com/view?i=340_1259232729 ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Wow, flinke klap idd! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
|
|
Vet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bombenhagel!! Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: Daar zal manke Nelis blij mee zijn! (Vanaf 2 min. 03) Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Waarom noou weer geld pompen in de haven bij Amsterdam? Is het niet veel handiger om die in Rotterdam nog wat groter te maken? Die plannen waren er toch sowieso al? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ZOG Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: ik zei nog zo: GÉÉN BOMMETJE!! |
|
Tja, oorlog... daar vallen nou eenmaal slachtoffers. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Het scheelt ook asielaanvragen. |
|
Precies... win / win situatie dus. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Tjah, ook mijn eerste ingeving maar omdat ik geen zin had in weer een les door de raad der wijzen alhier over hoe kortzichtig ik wel niet ben heb ik maar besloten dat niet te posten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tja, dan plemp ik het toch lekker neer... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ach, als we het hier alleen van berichten van de raad der wijzen moesten hebben had dit forum waarschijnlijk al lang geen bestaansrecht meer gehad. |
|
Loonsverlaging voor half miljoen Belgen Uitgegeven: 28 november 2009 12:32 BRUSSEL - Een half tot driekwart miljoen Belgen gaan volgend jaar minder verdienen. Ze krijgen een loonsverlaging als gevolg van de aanhoudende deflatie. De deflatie zorgt ervoor dat de prijzen bij de zuiderburen al zeven maanden gemiddeld lager liggen dan een jaar geleden, zodat de inflatiecorrectie in cao's er in 2010 negatief uitvalt. Het gaat om een daling van bijna 0,5 procent, meldden Belgische vakbonden zaterdag. Voedingssector De loonsverlaging treft werknemers in de voedingssector, horeca en een grote groep die de cao voor bepaald kantoorpersoneel volgt. De bonden stellen wel dat bedrijven kunnen beslissen om de loonsverlaging niet door te voeren. © ANP Begrijp ik dat nou goed? Dat als in je CAO een inflatiecorrectie staat je bij een inflatie < 0 een loonsverlaging krijgt? Geldt die correctie niet alleen als er ook daadwerkelijk sprake van inflatie is? ;') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
David Hasselhoff met spoed naar ziekenhuis Acteur David Hasselhoff is spoed afgevoerd naar het ziekenhuis, nadat hij gisteravond bewusteloos in zijn werd aangetroffen. Volgens onbevestigde bronnen heeft hij een beroerte gehad. Zijn dochter Hayley heeft het alarmnummer gebeld.]Of er alcohol in het spel is, is niet bekend. De acteur heeft al jaren last van een drankprobleem. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Vrouw rukt testikels man af Een Schotse vrouw heeft haar vriend gecastreerd omdat ze hem ervan verdacht vreemd te gaan. Helen Hodge (34) rukte met haar blote handen zijn ballen af. Dat meldt de krant Scottish Sun vandaag. Billy Duncan (49) werd hysterisch toen hij naar beneden keek: zijn scrotum lag helemaal open en zijn losgerukte teelballen bengelden tegen zijn benen. Hij werd in shock naar een ziekenhuis gebracht, waar doktoren zijn zaakje op het nippertje wisten te repareren. De man was thuisgekomen van een voetbalwedstrijd toen Hodge hem plotseling van vreemdgaan beschuldigde. Toen hij wilde gaan slapen deelde ze eerst wat rake klappen uit. Vervolgens trok Hodge zijn onderbroek naar beneden om zo hard als zij kon aan zijn testikels te trekken. Toch wel grappig, dat Spitsnieuws. :') Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:In zijn tijgerslip? In zijn dochter? In zijn wijnkelder? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
alle 3 [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 29-11-2009 0:44] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |