IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-12-2009 12:04 by Argus Profiel van Argus

Ontwikkelingshulp is verkapt imperialisme. Maar dat is geen nieuws.

quote:

Moslims zamelen 3400 kilo vlees in

AMSTERDAM - Moslims hebben tijdens het Offerfeest bijna 3400 kilo vlees gedoneerd aan de Voedselbank. Dat maakte Cordaid woensdag bekend. De katholieke organisatie zamelde het vlees de afgelopen week met de Samenwerkende Moslim Hulporganisaties (SMH) in.

Ads door Google
Wat doet Cordaid ?
Storten in een bodemloze put? Stel uw eigen vraag aan Cordaid!
www.deontwikkelingssamenwerker.nl
Cholesterol verlagen?
Ik verlaagde mijn cholesterol zonder medicijnen of bijwerkingen.
www.verlaaguwcholesterol.com
Biologisch eten?
Hoe verantwoord is jouw vlees? Check je vlees op
www.vleeswijzer.nl
Volgens de geloofsregels van de islam geven moslims tijdens het Offerfeest een deel van het dier dat zij laten slachten, aan de armen. „Onze actie is een van de manieren om met de armen te delen”, zei een voorlichter van Cordaid. Veel moslims kiezen er bijvoorbeeld voor om tijdens het Offerfeest een geldbedrag aan een goed doel te doneren. Vorig jaar haalde werd ruim 3000 kilo vlees opgehaald.
Het ingezamelde vlees wordt de komende dagen verwerkt tot houdbare worsten en vervolgens door de Voedselbank uitgedeeld. Een klein deel van het vlees komt terecht in maaltijden van de sociale restaurants Resto VanHarte.
In twintig steden konden moslims hun slager vragen een deel van hun vlees apart te leggen. In Den Haag werd het meeste vlees ingezameld, namelijk 950 kilo.


Zelfs onze Moslims zijn beter


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 02-12-2009 12:20 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Whehe, wie noemt zn koter nou Wiet?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Vampire John
alias Lord Neithan
Usericon van Vampire John
Posted 02-12-2009 12:36 by Vampire John Profiel van Vampire Johnhttp://www.lordsofmetal.nl; http://www.myspace.com/neithan_666; www.dynamo666.nl

quote:
Op 1 december 2009 22:04 schreef karnivoor het volgende:
Het was vandaag inderdaad een behoorlijke aidsdag ja.


+1


Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-12-2009 14:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Rouvoet kritiseert SGP en PVV

AMSTERDAM - Vice-premier Andre Rouvoet vindt dat zowel de SGP als PVV met twee maten meet in het debat over de bouw van minaretten en moskeeën. Dat laat hij weten in het tweewekelijkse gesprek met NU.nl.

Nadat een meerderheid van de Zwitserse kiezers zich afgelopen weekend uitsprak tegen de bouw van meer minaretten in het land, riep PVV-leider Geert Wilders het kabinet op om in Nederland eveneens een bindend referendum over het onderwerp te houden.

"We kunnen dat niet gaan doen, omdat we geen bindend referendum kennen. Bovendien vind ik de oproep van Wilders moeilijk te plaatsen vanuit het liberale karakter van de partij. Ze noemen zich Partij voor de Vrijheid, maar wil een grote groep mensen de vrijheid op godsdienst ontzeggen", aldus Rouvoet.




Motie afgewezen

Ook de SGP is van mening dat er terughoudend moet worden omgegaan met de bouw van minaretten, grote moskeeën en het laten horen van islamitische gebedsoproepen. Een motie van SGP-Kamerlid Staaij over dit onderwerp werd gisteren door de Tweede Kamer afgewezen.

"Het tekent vooral dat beide partijen zich ongemakkelijk voelen met de vrijheid van godsdienst. De SGP komt heel vaak op voor het recht van christenen om bijvoorbeeld in Turkije en Indonesië kerken op te richten en te bouwen.''

''Het in Nederland moeilijker maken van de bouw van moskeen kan ik daar als christenpoliticus en als minister moeilijk mee rijmen."

Minaret

Rouvoet vindt dat het debat over de bouw van een minaret of moskee op lokaal niveau moet worden gevoerd, waarbij de gemeenteraad moet beslissen of de bouwplannen voldoen aan een bestemmingsplan.

"Ook kan ik me voorstellen dat in een grote stad Rotterdam meer mogelijk is dan in Ermelo of ergens anders op de Veluwe. Op het moment dat de landelijke politiek daar uitspraken over gaat doen, heeft het meer te maken met de islam als geloof dan met de vormgeving van moskeeën. Dat vind ik bedenkelijk."

Ook het argument paal en perk te stellen aan minaretten en moskeeën om zo de groei van het aantal moslims te remmen, verwerpt Rouvoet.

Legitiem

"Als gelovige maak ik me natuurlijk best wel zorgen over de ontwikkelingen binnen het christendom en dat is legitiem. Maar wij leven in een democratische rechtsstaat en dat betekent zelfs principieel dat de godsdienstvrijheid en andere fundamentele rechten er met name voor minderheden zijn.''

''Als de meerderheid de grenzen gaat bepalen voor minderheden, beweeg je je over de grenzen van de democratische rechtsstaat en spreek je van een dictatuur. En daar zou ik heel ver bij weg willen blijven."


Zegt ie toch zinnige dingen. NU is het wachten op bericht op SN dat Wilders boos is op Rouvoet.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2009 15:12 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 december 2009 12:03 schreef WMP het volgende:
Helaas klopt de kop (wederom) niet met de inhoud van het stuk of de bevindingen van Janssen. Niet ontwikkelingshulp an sich houdt Afrika arm, maar de manier waarop die nu wordt verstrekt.

Maar ja, Spitsnieuws. Nuff said.


Mwa dan zou er "huidige ontwikkelingshulp" moeten staan.

Hehe nu schuw ik er nog minder om om discussie aan te gaan met wervers, Altijd leuk zo'n discussie, 20 minuten praten en toch geen donateur.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Nimbus
Usericon van Nimbus
Posted 02-12-2009 15:45 by Nimbus Profiel van Nimbus

quote:
Op 2 december 2009 14:29 schreef Jenje het volgende:
"Als de meerderheid de grenzen gaat bepalen voor minderheden, beweeg je je over de grenzen van de democratische rechtsstaat en spreek je van een dictatuur. En daar zou ik heel ver bij weg willen blijven."



In een democratie is het toch het idee dat de meerderheid bepaald?


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-12-2009 15:47 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 2 december 2009 15:45 schreef Nimbus het volgende:
In een democratie is het toch het idee dat de meerderheid bepaald?

Ja, in principe wel Maar wat wij onder democratie verstaan is complexer dan dat. Daar hoort -gelukkig- ook bescherming van minderheden* bij.

*niet alleen qua ras/geloof dus.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2009 16:01 by Mark Profiel van Mark

quote:
Op 2 december 2009 15:45 schreef Nimbus het volgende:
In een democratie is het toch het idee dat de meerderheid bepaald?


In een democratie is het het idee dat iedereen inspraak heeft, niet alleen de zittende elite. Dus niet simpelweg dat de meerderheid bepaalt, maar juist dat ook het standpunt van minderheden wordt meegenomen in de besluitvorming. Meederheid bepaalt is een beetje simplistisch.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 02-12-2009 16:02]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 16:07 by bastianus Profiel van bastianus

In een echte democratie hebben alleen de mannen voor het zeggen, en dan ook alleen nog maar de mannen van een bepaalde status. Verder hebben al die mannen recht op een schandknaapje naast de vrouw, een dagelijkse dosis olijfolie om bepaalde praktijken met schandknaapje of vrouw te vergemakkelijken, etc. etc.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2009 16:07 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ Mark: maar als ik sta is dat natuurlijk uit den bozen.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-12-2009 16:07]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-12-2009 16:11 by Mark Profiel van Mark

Uiteraard


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 02-12-2009 21:19 by Burzum Profiel van Burzumhttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Supportersrellen in centrum Enschede
Uitgegeven: 2 december 2009 16:43
Laatst gewijzigd: 2 december 2009 18:04
ENSCHEDE - Op de Oude Markt in Enschede is het woensdagmiddag tot een confrontatie gekomen tussen supporters van FC Twente en het Turkse Fenerbahce.
onderden aanhangers van beide clubs belaagden elkaar rond vier uur met fietsen, hekken, glazen en vuurwerkbommen.

Tientallen agenten en de ME voorkwamen dat de confrontatie echt uit de hand liep door de twee partijen uit elkaar te halen. FC Twente en Fenerbahce spelen woensdagavond tegen elkaar in de Grolsch Veste in Enschede.

De politie stelde rond half vijf dat de rust in het centrum was weergekeerd. De meeste supporters trokken rond een uur of vijf in de richting van het stadion.

Meerdere aanhoudingen

In het centrum vonden volgens een zegsvrouw ''meerdere aanhoudingen'' plaats. Eén persoon raakte gewond en moest naar het ziekenhuis. Of het om een supporter of een agent ging, kon de politie niet melden.

De politie liet eerder al weten de Europa-Leaguewedstrijd te beschouwen als een risicowedstrijd. Agenten fouilleren onder meer preventief in het centrum van Enschede en bij het stadion.

Ook deelt de politie de hele dag flyers uit die in het Turks en het Nederlands toelichten dat er voor raddraaiers snelrecht zal worden toegepast.



De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 02-12-2009 22:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

VVN wil nullijn alcohol in verkeer

(Novum) - Veilig Verkeer Nederland wil dat de limiet voor alcohol in het verkeer drastisch wordt verlaagd. De verkeersorganisatie pleit in het AD voor een nullijn voor drank, drugs en medicijnen in het verkeer. In de praktijk betekent het dat de lagere limiet die nu voor beginnende automobilisten geldt, ook voor alle andere bestuurder moet gaan gelden.

Mensen die korter dan vijf jaar hun rijbewijs hebben mogen niet meer dan 0,2 promille alcohol in hun bloed hebben tijdens het rijden. Voor het overige verkeer is die limiet nu 0,5 promille. De lagere limiet betekent dat één biertje al te veel kan zijn.

Het liefst wil de verkeersorganisatie een algeheel alcoholverbod in het verkeer, maar dat is volgens een woordvoerder onhaalbaar. Iemand die een appel of banaan eet kan ook alcohol in zijn bloed krijgen. Fruit kan na het eten gaan gisten en daarbij ontstaat alcohol. "Maar aangezien een promillage van 0,2 eigenlijk betekent dat één glas al te veel is, zouden we die grens graag voor iedereen zien."

Alcohol in het verkeer kost jaarlijks aan zo'n 185 mensen het leven. Veilig Verkeer Nederland hoopt dat verkeersminister Camiel Eurlings (CDA) het voorstel overneemt.

De Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV) is tegen de nullijn. Een lagere limiet zou de politie meer tijd kosten en dat gaat ten koste van de aanpak van zware drinkers.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2929461.ece/VVN_wil_nullijn_alcohol_in_verkeer.html

Ik zou het prima vinden. Tis toch altijd twijfelen. Nog ééntje nemen? Of toch niet? Ben je daar van af.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 02-12-2009 23:06 by karnivoor Profiel van karnivoorhttp://www.kanker.nl/

+1


Je moeder.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-12-2009 23:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 december 2009 22:27 schreef De Tegenpartij het volgende:
VVN wil nullijn alcohol in verkeer

(Novum) - Veilig Verkeer Nederland wil dat de limiet voor alcohol in het verkeer drastisch wordt verlaagd. De verkeersorganisatie pleit in het AD voor een nullijn voor drank, drugs en medicijnen in het verkeer. In de praktijk betekent het dat de lagere limiet die nu voor beginnende automobilisten geldt, ook voor alle andere bestuurder moet gaan gelden.

Mensen die korter dan vijf jaar hun rijbewijs hebben mogen niet meer dan 0,2 promille alcohol in hun bloed hebben tijdens het rijden. Voor het overige verkeer is die limiet nu 0,5 promille. De lagere limiet betekent dat één biertje al te veel kan zijn.

Het liefst wil de verkeersorganisatie een algeheel alcoholverbod in het verkeer, maar dat is volgens een woordvoerder onhaalbaar. Iemand die een appel of banaan eet kan ook alcohol in zijn bloed krijgen. Fruit kan na het eten gaan gisten en daarbij ontstaat alcohol. "Maar aangezien een promillage van 0,2 eigenlijk betekent dat één glas al te veel is, zouden we die grens graag voor iedereen zien."

Alcohol in het verkeer kost jaarlijks aan zo'n 185 mensen het leven. Veilig Verkeer Nederland hoopt dat verkeersminister Camiel Eurlings (CDA) het voorstel overneemt.

De Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Verkeersveiligheid (SWOV) is tegen de nullijn. Een lagere limiet zou de politie meer tijd kosten en dat gaat ten koste van de aanpak van zware drinkers.

http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2929461.ece/VVN_wil_nullijn_alcohol_in_verkeer.html

Ik zou het prima vinden. Tis toch altijd twijfelen. Nog ééntje nemen? Of toch niet? Ben je daar van af.



Ik heb er ook niet veel last van, maar soms is het wel handig als je gedronken hebt en opeens ontstaat een situatie waardoor je opeens wel met de auto moet. Dan is dat wel kut natuurlijk. In dat soort situaties ben je toch wel fris in je hoofd. Maar 0,2 voor iedereen is wel een goede lijn ik heb er geen problemen mee.
Bij drugs is het lastiger, er zijn nog geen goede testen of je op het moment zelf onder invloed bent meestal of je binnen 48(soms zelfs langer) iets hebt gebruikt.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 02-12-2009 23:38]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 23:42 by bastianus Profiel van bastianus

De die-hard alcoholisten blijven toch wel rijden.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-12-2009 23:57 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Raad van State: AOW sneller omhoog

DEN HAAG - De AOW-leeftijd moet sneller en in meer tussenstapjes naar 67 jaar stijgen. Dat bepleit de Raad van State in een advies over het wetsvoorstel over de AOW. Volgens het onafhankelijke adviesorgaan van de regering doen de kabinetsplannen ‘geen recht aan de urgentie’. Maar het kabinet past de plannen niet aan.

•Enkel fysiek werk telt als zwaar beroep bij AOW
CDA-minister Piet Hein Donner en PvdA-staatssecretaris Jetta Klijnsma (beiden Sociale Zaken) dienden hun wetsvoorstel voor verhoging van de AOW-leeftijd vorige week woensdag bij de Tweede Kamer in. De AOW-leeftijd gaat in 2020 van 65 naar 66 jaar, en in 2025 verder naar 67 jaar.

Deze ‘wachttijd van negen jaar’ is volgens de de Raad van State te lang. Daardoor levert het wetsvoorstel pas vanaf 2020 besparingen op, terwijl het ook bedoeld is om de financiële gevolgen van de huidige financiële crisis op te vangen. Uiteindelijk moet de verhoging van de AOW-leeftijd structureel een besparing van 4 miljard euro per jaar opleveren.

De verhoging van de AOW-leeftijd moet ook verwachte tekorten op de arbeidsmarkt inperken. Maar ook dat effect laat volgens de Raad van State met het huidige voorstel tot 2020 op zich wachten. Verder vindt de Raad dat onvoldoende duidelijk wordt gemaakt waarom 55-plussers worden ontzien.

‘De AOW-leeftijd in meer dan twee stappen verhogen is een nachtmerrie voor de Belastingdienst’, reageert minister Donner. ‘Dan moeten de premies steeds opnieuw worden berekend. Bovendien levert het financieel nauwelijks meer op, indien we vanaf 2011 de AOW met een maand per jaar zouden verhogen. Dan duurt het uiteindelijk langer.’

D66-leider Alexander Pechtold vindt echter dat het kabinet ‘de solidariteit tussen de generaties op het spel zet’ door alleen de 55-minners tot langer doorwerken te verplichten. ‘Waarom schuift het kabinet alle problemen door naar de volgende generaties?’

Staatssecretaris Klijnsma erkent dat ‘verschillende generaties verschillend worden bejegend’ en dat de ‘55-plussers volgens veel mensen nu spekkoper zijn’. Maar het kabinet heeft volgens haar tijd nodig voor de praktische uitwerking en wil dat ook werkgevers en werknemers voldoende tijd hebben om zich voor te bereiden. ‘Dertigers en veertigers vinden het trouwens al heel vanzelfsprekend dat ze tot 67 jaar moeten doorwerken. Maar het is in ons land een cultuurshock om na te denken over je levensloop.’

FNV, CNV en MHP reageerden dinsdag ‘zeer teleurgesteld’ op het AOW-voorstel. Ze vinden dat de ‘menselijke kant van het verhaal’ ontbreekt en zijn van mening dat de sociale partners de problemen moeten oplossen zonder daar geld voor te krijgen.

PvdA-Kamerlid Roos Vermeij heeft er ‘alle vertrouwen in dat de ambitie om de arbeidsmarkt voor ouderen te verbeteren’ wordt waargemaakt.


Sterk punt van Pechtold. De babyboomers, die in de hippietijd voor meer solidariteit, democratie etc. hebben gevochten timmeren nu hun eigen rechten dicht en schuiven de rekening door naar de toekomstige generaties. Zwaktebod.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 0:02 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



Volgend jaar precies 65 jaar na WO2 logisch dat het debat nu aanwakkerd volgend jaar iets van 10-20% meer 65plussers. Toch een beetje laat voor dit soort discussies.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 0:04 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 3 december 2009 0:02 schreef ElitE het volgende:


Volgend jaar precies 65 jaar na WO2 logisch dat het debat nu aanwakkerd volgend jaar iets van 10-20% meer 65plussers. Toch een beetje laat voor dit soort discussies.

Ook dat. Maar ook de presentatie ervan. Deze generatie barst van het geld, heeft altijd goed voor zichzelf gezorgd. Lijkt me economisch alleen maar een stimulans, als ze die duiten uit gaan geven. En tijd dat ze eens uit het arbeidsproces opstappen en plaats maken voor de volgende generaties, m.n. in de top.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-12-2009 1:27 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Dit verzin je ook niet:

Man verkracht verkrachter zoon

Een man uit Azerbeidzjan heeft wraak genomen op een 17-jarige jongen die zijn zoontje (8) heeft verkracht. De man spoorde de jongen op en verkrachtte hem terug. Hij filmde de hele verkrachting en verspreidde de beelden op internet.

De 17-jarige tiener wordt ervan beschuldigd de 8-jarige jongen te hebben meegenomen in een busje voordat hij hem aanviel en verkrachtte.

Toen het zoontje zijn vader vertelde wat er gebeurd was werd hij zo woest dat hij samen met zijn familieleden op zoek ging naar de dader. Nadat hij hem had opgespoord verkrachtte hij de jongen en zette de opnamen op internet.

Beide mannen zijn aangehouden.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-12-2009 1:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

oog om oog, anus om anus


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 03-12-2009 8:43 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 2 december 2009 23:42 schreef bastianus het volgende:
De die-hard alcoholisten blijven toch wel rijden.
Zelfde als 60-zones; eerlijke mensen worden kapot gefrustreerd en de jonkies in hun GTI's blijven toch wel tegen bomen aanrijden met 114.

Oftewel, leuk op papier.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-12-2009 9:04 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 3 december 2009 8:43 schreef Greycloak het volgende:
Zelfde als 60-zones; eerlijke mensen worden kapot gefrustreerd en de jonkies in hun GTI's blijven toch wel tegen bomen aanrijden met 114.

Oftewel, leuk op papier.

Zelfde als kraken verbieden; de goede mensen houden ermee op en de slechten blijven het toch wel doen.

Oftewel, leuk op papier.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 03-12-2009 9:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. of moslims ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-12-2009 9:16 by bastianus Profiel van bastianus

Moslims verbieden vind ik toch niet zo leuk, zelfs niet op papier.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen