|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bijna naakte man steelt politieauto in Lahti (Fi) (in't Fins: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1830972&ref=tf1 ) Hé Rotzak, als je toch in de buurt bent kom hier dan even langs! |
|
Ben er niet benieuwd naar. Verwend kreng wil zoveel mogelijk in het nieuws komen, LB. Boeiender |
|
Ik ben wel benieuwd. Aan de ene kant vind ik dat er ruimte moet worden gegeven aan uitzonderlijke kinderen, maar dan moeten ze wel echt uitzonderlijk zijn en geen verwende wanna-bees en dat idee krijg ik hier een beetje. Deze alinea uit de brief van haar grootouders vond ik opmerkelijk... de verwcahtingen van de Jeugdzorg liggen blijkbaar wel erg hoog. quote: |
|
Taakstraf voor stiekem filmen buurmeisje Uitgegeven: 22 december 2009 14:11 UTRECHT - Omdat hij een gat in zijn muur boorde om opnames te maken van zijn 16-jarige buurmeisje, heeft de rechtbank in Utrecht dinsdag een 62-jarige Amersfoorter veroordeeld tot honderd uur taakstraf en vier maanden voorwaardelijke celstraf. © ANP Begin dit jaar ontdekte het meisje een vreemd gaatje in het plafond van haar slaapkamer. Erachter bleek een cameraatje verstopt. De draden leidden naar de woning van buurman Wilhelmus van E. Die bekende dat hij stiekem gaten in zijn zoldermuur en het plafond van het meisje had gemaakt om het opnameapparaatje aan te leggen. Op zijn computer werden enkele opnames van het meisje gevonden. Op geen daarvan was zij naakt te zien. De rechtbank vond dat sprake was van een poging tot aanranding. De man, die volgens deskundigen zwakbegaafd is, moet verplicht in behandeling. Ook moet hij ruim 500 euro schadevergoeding betalen aan het meisje. © ANP Wellicht heb ik een verkeerd beeld van zwakbegaafd maar de beste man is dusdanig zwakbegaafd dat hij in staat is om zoveel moeite te doen en een spycam aan kan leggen om zijn buurmeisje te begluren? Hulde @ 'de deskundigen' Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het lijkt er meer op dat jij niet weet zwakbegaafdheid inhoudt. http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwakbegaafdheid |
|
ow. Uuuuuh....... ok. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En de reacties van figuren als XXL kun je uitgebreid lezen op allerlei nieuwssites met commentaarmogelijkheid, maar dan in iets grovere taaluitingen. Wel een mening hebben, maar geen idee waar je het over hebt dus. |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Geweldig, dat internet... Aan de ene kant is er heel eenvoudig te vinden hoe zelfs het stomste puberale gedrocht eenvoudig een spycam kan plaatsen, aan de andere kant kunnen net zo minderbegaafde sjonnies hun ononderbouwde gal spuwen terwijl ze stiekem googlen of de opnames toevallig online staan! Hadden we al gezegd dat als het meisje het geld aanpakt ze eigenlijk een hoer is? Mensen lopen in een kringetje om hun eigen schijnheiligheid heen, druk wijzend naar degene waarvan zijzelf vinden dat hij of zij juist voorop of juist achteraan loopt. ps. nog geen resultaat op google, iemand? |
|
Ze was niet naakt, niet echt boeiend dus. |
|
Ik houd mijn mening in het vervolg wel voor me. Dat scheelt bij veel mensen geloof ik een hoop frustratie. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Gewoon hele dikke schijt aan hebben. |
|
quote: Nu.nl :') |
|
Ik had een Darwin Award 2009 nominatie hem wel gegund. |
|
quote: Als je mening net zo waardeloos is als in het hierboven genoemde geval (want nergens op gebaseerd), dan lijkt me dat nauwelijks een gemis. |
|
Alsof jouw inbreng zoveel toevoegt... |
|
Nee jij. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Lief zijn. Het gaat over nieuws hier. http://www.nu.nl/werk-en-prive/2149404/lerares-neemt-klas-mee-hooters-.html Kijk, da's nog eens opvoeding. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ach, nog zo'n orakel. Als jullie de maatstaf voor dit forum zouden moeten zijn was het hier bijzonder rustig... @GL dus [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 22-12-2009 20:32] |
|
quote: Wat heeft maatstaf met rustig te maken? En wat heeft de erudiete heer Illusione ermee te maken? Boeiender |
|
quote: Als iedereen hier aan de WMP en GL eis, whatever that might be, moet voldoen zou het hier ene 2 persoonsforum zijn. Vraag twee is voor de erudiete heer Illusione. |
|
Tja, dat is een eenvoudig te beantwoorden vraag: Als het gesprek op dit spoor vertoeven blijft, ben ik genoodzaakt het Edit-knopje te gebruiken. Aangezien ik dat erg lastig vind, zou ik het enorm waarderen als we dat konden voorkomen. Nieuws! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Einhovuh de gekste! Boeiender |
|
quote: Gokje: Pfaff. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |