![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Dát ben ik volkomen met je eens. In NL had de beste man voor hetzelfde, gelet op zijn cultuur en andere dingen waar je naar mijn mening niet naar mag kijken, 60 uur schoffelen gekregen ofzo. Ik ben niet voor de doodstraf per sé, maar dit... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Die eerwraak heeft dat alleen betrekking op de ouwe lul des huizes of het hele gezin/familie? Indien het laatste zou ik zeggen de hele club is verantwoordelijk dus strafbaar. ![]() |
|
![]() |
|
quote: Onderbouw eens met feiten ![]() |
|
quote: Tweakers.net ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 03-01-2010 18:40] ![]() |
|
Bonohead signature ![]() |
|
quote:Lees eens een krant. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Let op de verlichting als je het huis uit gaat. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Het bord met het opschrift 'Arbeit Macht Frei', dat boven de toegangspoort van het gewezen concentratiekamp van Auschwitz hing, zou in december gestolen zijn in opdracht van een rijke Britse nazisympathisant. Dat schrijft de Sunday Mirror. De verzamelaar, wiens naam niet in het artikel vermeld wordt, zou in neonazikringen laten vallen hebben dat hij bereid was een grote som geld te betalen voor het opschrift, dat hij als een trofee aan zijn collectie wilde toevoegen. Drie stukken Het beruchte bord werd op 18 december gestolen. Twee dagen later werden vijf verdachten gearresteerd, en werd het beschadigde bord teruggevonden in een bos. Het opschrift was in drie stukken gesneden, wellicht om het transport ervan te vereenvoudigen. Volgens de Sunday Mirror was het de bedoeling het bord naar Zweedse neonazi's te vervoeren. Zij zouden het in een kelder in Stockholm bewaren, tot het moment rijp was om het over te brengen naar de Britse verzamelaar. Het geld diende om neonaziprojecten in Zweden te financieren, meldt de tabloid nog. Stieg Larson wordt nu al gemist wat een debielen trouwens ![]() zou het voor Max Mosley geweest zijn? signature ![]() |
|
quote: Zoek eens naar extra verdieping. ![]() |
|
zou wel erg fijn zijn als je opeens nog een zolder zou hebben waar je nog niets van wist. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Sommigen geven de voorkeur aan een kelder. ![]() |
|
is ook wel wat waarschijnlijker dat die je ontglipt is ipv een bovenverdieping. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Dat en: quote: (Televaag) Aan de ene kant wel, aan de andere kant niet. Als deze man onderweg iets naars was overkomen met dit treinstel, zoals iemand die op een overweg blijft steken... Hm. Aan de andere kant denk ik dat er heel wat mensen in die trein zaten die hem wel een toffe peer vinden. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 04-01-2010 10:22] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Mja, ik snap de NS wel, want zo'n actie is natuurlijk niet geheel zonder risico. Maar deze manier van afhandelen is buiten proporties en drukt meteen elke neiging tot initiatief nemen. Als iedereen zich angstvallig aan de regeltjes gaat houden is het einde in zicht. ![]() |
|
quote: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
quote: Naar aanleiding van het gequote nieuwsbericht: argh. ![]() ![]() ![]() |
|
NS heeft wel een punt, natuurlijk. Als er iets gebeurd was en het was naar buiten gekomen dat er een onbevoegde machinist op de trein zat, dan was het hek van de dam geweest. Alle goede bedoelingen ten spijt, het is gewoon onverantwoord. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Deze foto is vannochtend genomen op Helsinki CS. Geen doden en gewonden, overigens. ![]() ![]() |
|
quote:Hmja, zijn functie is dan storingsmonteur, hij is 10 jaar lang machinist geweest én hij doet elk jaar nog braaf een proeve van bekwaamheid... Tsja. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Een onvolprezen gevalletje appels en peren, waar haal je het vandaan Grey? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ja, dus? Machinist van wat? Goederentreinen of passagiersvervoer? Was hij bekend met het traject? Voor hetzelfde geld heeft hij jarenlang alleen maar op rangeertrajecten gewerkt, laden en lossen, dat soort dingen. Die gegevens heb je helemaal niet, je weet alleen dat de man op het moment van handelen niet bevoegd was om een passagierstrein te besturen. Als er dan iets fout gegaan zou zijn dan had het hier vol gestaan met reacties als 'hoe is het mogelijk dat zo iemand uberhaupt toegelaten werd in de bestuurderscabine?' Directe schorsing is inderdaad wat zwaar, NS had op zijn minst een gesprek moeten aangaan met de man, maar treinen zijn geen speelgoed en hoe verantwoord of onverantwoord zijn actie was is uit dit stuk niet op te maken. Typische Telegraaf-stijl sensatie-schrijverij. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 04-01-2010 11:26] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
I love the smell of nuance in the morning. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |