|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
kokend water? |
|
quote: Wat een PVV-stemvee-retoriek. En het ware gezicht van rechts is met verhulde redenen andere landen binnenvallen? Of artsen doodschieten die ongewenst zwangere vrouwen proberen te helpen? Mensen zonder enige vorm van proces of uitzicht daarop opsluiten? Dan liever het ware gezicht van links Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Psychonaut probeert gewoon wat orde te scheppen in zijn wereldje door alles tot een links-rechts tegenstelling te verheffen. Hij komt er ooit nog wel eens achter dat alles wat minder simpel is, maar nu heeft hij tenminste nog het fijne gevoel alsof hij alles snapt . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
hehehe Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vroeger was anti-links nog stijlvol. Met mooie posters en opzwepende speeches. Nu is het verworden tot verbitterde mannetjes die op fora posten. Droevige ontwikkeling. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Je moet domme trollen niet hun zin geven door te reageren joh. |
|
Ja, te gek! Toen kon men tenminste nog een fatsoenlijk onheilsbeeld scheppen. Geertje probeert het wel, maar komt toch wat fantasie te kort denk ik. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Jawel, dat is de set-up voor een counter-troll-actie Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Maakt niet uit, psychonaut schrijft altijd iets idioots en verdwijnt vervolgens voor een aantal dagen uit het desbetreffende topic . Waarschijnlijk om peinzend zijn ondoordachte reactie te overdenken. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
"Spyker nog enige bieder op Saab" http://www.nu.nl/economie/2144793/spyker-nog-bieder-saab.html Wel een mooie combinatie op zich gezien hun link met de luchtvaart maar toch wazig... |
|
quote: lekkker soepie trekken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
WTf??? Die had ik ff gemist. Ze worden ook steeds creatiever die jongeren..... http://www.nu.nl/algemeen/2145664/zaak-frikadelverkrachting-krijgt-vervolg.html But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Het ging hier om een weddenschap, beetje jammer dat ze dat hier niet bij zetten, zo lijkt het net alsof het ontspoorde jongen zijn. Maar ze komen gewoon hun afspraken goed na. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Gemeente Achtkarspelen he, niet het meest zachtzinnige volk. |
|
quote: Dat zijn het ook... |
|
'Niet alleen lijfstraffen in Haagse moskeeën' DEN HAAG - Het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders zegt uit de eigen achterban signalen te hebben gekregen van mogelijke gevallen van kindermishandeling in moskeeën in Den Haag, maar ook elders. Wij weten uit ons netwerk dat er moskeeën zijn waar wel eens een lijfstraf wordt uitgedeeld." "Dat gebeurt niet alleen in Den Haag, maar bij wijze van spreken ook in Amsterdam en Utrecht'', zei voorzitter Farid Azarkan van de belangenvereniging van Marokkanen in Nederland woensdag. Onderzoek Justitie in Den Haag gaat onderzoek doen naar 49 gevallen van mishandeling van kinderen tijdens koranlessen in Haagse moskeeën, zo werd dinsdag bekendgemaakt. Het SMN noemt het in een woensdag uitgebrachte verklaring ''onverteerbaar dat kinderen lijfelijk worden gestraft''. Azarkan: ''Docenten moeten met hun fikken van kinderen afblijven. Dat hebben wij met elkaar hier in Nederland afgesproken en daar moet iedereen zich aan houden.'' Optreden De belangenclub roept bestuurders van moskeeën op om op te treden tegen docenten die over de schreef gaan en ouders en kinderen serieus te nemen bij klachten over kindermishandeling. Het SMN zal in zijn reguliere overleg met moskeekoepels hiervoor aandacht vragen. Azarkan pleit voor een genuanceerde discussie over de kwestie, waarbij hij erop wijst dat het gaat om ''een gering aantal moskeeën dat zich schuldig maakt aan dergelijke praktijken''. |
|
@ altijd erna: Ik moet toegeven dat eventjes in de magnetron voor gebruik toch een grotere uiting van liefe is. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 17-12-2009 2:26] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
iesch koeltoer Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Dus buiten Nederland is het wel te verdedigen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die ontspoorde jongens? quote: Oh, dus het excuus is dat ze een slechte jeugd hebben gehad... |
|
quote: http://www.telegraaf.nl/binnenland/5589747/__Ontvrienden_woord_2009__.html |
|
(OFFTOPIC) Roermond- Het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders vindt het onterecht dat er zo weinig Marokkaanse mensen op de Nederlandse televisie komen. Daarop werd gereageerd door nu tweemaal per week opsporing verzocht te laten verschijnen op de televisie. [Dit bericht is gewijzigd door Chef op 17-12-2009 8:58] |
|
Woopteedoo. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik denk eerder dat hij specifiek 'Nederland' zegt omdat dit incident toch snel zal worden opgepakt als voorbeeld van gefaalde integratie. Door met zo'n uitleg te komen probeert deze woordvoerder denk ik 'de schade te beperken'. Wel interessant dat de daad wordt veroordeeld door het specifiek gebruik van 'integratietaal'. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |