![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: ![]() "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
Gloeilampje kopen? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: ![]() |
|
Okéé... ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
In voor en tegenspoed... Mooi... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Wat romantisch! ![]() :') ![]() |
|
Hoor op het nieuws net dat Nederland verantwoordelijk zal zijn voor vele AIDS doden die zullen vallen. Volgens Stop Aids Now zullen die doden vallen omdat minister Koenders minder miljoenen in het voorkomen en genezen van de ziekte in arme landen steekt vanwege de recessie. ![]() De manier waarom het gebracht werd alleen al. Alsof ik me schuldig moet voelen nu. Ga toch weg. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
Ja! We sturen gewoon te weinig geld! Ik stel voor de uitkeringen stop te zetten zodat we deze mensen in nood keihard kunnen helpen. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Je zou er haast serieus over gaan denken ja. Pfff. Wat een gezwam. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. ![]() |
|
quote: De groene Sint zorgt er toch al voor dat er meer geld naar de arme landen gaat? Mag dat misschien op één of andere manier gecompenseerd worden? Het leven is hier al duur genoeg. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
net zoals "één smsja is een weeksalaris" tja 3 kratjes bier is daar zowat een huis... ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
![]() Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Kom op, dit debiele plan van mij is toch niet debieler dan het "feit" dat wij hier verantwoordelijk zijn voor andermans sexuele handelingen. Hallooooooooo Koenders, koffie? [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-12-2009 9:06] What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Och, is het weer 1 december? Gewoon stoppen met neuken moeten ze in die landen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Goh, wat een geweldig idee ... *Opent volgende deur voor Ralph om in te trappen* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-12-2009 9:10] ![]() |
|
quote: Was natuurlijk ook maar een scherts. Alleen word ik altijd zo moe van dat gelul er over zodra het Aidsdag is. De rest van het jaar hoor je ze niet en op 1 december hebben ze ineens 38 onderzoekjes klaar en de nodige opmerkingen en oplossingen. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote:Kerst he, saamhorigheid. Mara goed, van saamhorigheid krijg je ook weer kindjes. Oftewel: afschaffen dat suffe kerst. Stomme gristenhondefeest. ![]() |
|
Het is geen kerst, het is 1 december en nog niet eens Sinterklaas. Kutfeestperiode duurt veel te lang in dit kloteland. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: Het was vandaag inderdaad een behoorlijke aidsdag ja. Je moeder. ![]() |
|
Minister Koenders, leest u even mee? quote: (SN) ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Helaas klopt de kop (wederom) niet met de inhoud van het stuk of de bevindingen van Janssen. Niet ontwikkelingshulp an sich houdt Afrika arm, maar de manier waarop die nu wordt verstrekt. Maar ja, Spitsnieuws. Nuff said. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |