IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-12-2009 15:39 by Forever After Profiel van Forever After

Misschien is een 'pretpark' voor suicidaaltjes iets.
Met attracties als Life shredder, Crushtower, Gallows pole etc...



 


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 30-12-2009 15:54 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 30 december 2009 15:27 schreef Phelan het volgende:
Ik heb een schijthekel aan mensen die voor de trein springen. 't Klinkt misschien hard, maar ik heb geen zin om elke maand weer 2 uur te staan wachten omdat ze vinden dat voor de trein springen een goed idee is!


Ik vind dat dat verboden moet worden en dat er een flinke straf op moet staan voor mensen die het wel doen.



Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-12-2009 15:58 by Forever After Profiel van Forever After

Om elke maand 2 uur gaan staan te wachten?
Dat is inderdaad schandalig, een beetje de treinen die achter je aan komen op te gaan staan houden.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 30-12-2009 15:58]


 


Phelan
Usericon van Phelan
Posted 30-12-2009 16:27 by Phelan Profiel van Phelan

quote:
Op 30 december 2009 15:54 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Ik vind dat dat verboden moet worden en dat er een flinke straf op moet staan voor mensen die het wel doen.



Hihi, ik wilde iets zeggen over de doodstraf invoeren voor mensen die voor de trein springen, maar dat is wel erg smakeloos...


Vlekkie
Hallo!
Usericon van Vlekkie
Posted 30-12-2009 17:22 by Vlekkie Profiel van Vlekkie

Hoewel er bij sommige mensen een poging mislukt.
Zo reed mijn trein een keer stapvoeds langs een plek waar een vrouw stond, men dacht dat zij ook een springer zou zijn.


euu?


Silence
Usericon van Silence
Posted 30-12-2009 17:25 by Silence Profiel van Silence

Dat heb ik ook eens gehad, verdwaald na een bezoekje aan de dierentuin, en we moesten terug naar het station. Wij dachten "lopen we langs het spoor" dan komen we er vanzelf. Vonden de treinen niet leuk.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-12-2009 20:32 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 30 december 2009 15:27 schreef Phelan het volgende:
Ik heb een schijthekel aan mensen die voor de trein springen. 't Klinkt misschien hard, maar ik heb geen zin om elke maand weer 2 uur te staan wachten omdat ze vinden dat voor de trein springen een goed idee is!


ik zou ze vermoorden


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-12-2009 20:53 by Forever After Profiel van Forever After

Kijk, bij Elite flikken ze zoiets geen 2e keer...


 


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-12-2009 0:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

misschien nog bij de modeltreintjes in mn kelder


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Waldtyr
Usericon van Waldtyr
Posted 31-12-2009 2:48 by Waldtyr Profiel van Waldtyrhttp://www.myspace.com/moonofblood

quote:
Op 31 december 2009 0:31 schreef ElitE het volgende:
misschien nog bij de modeltreintjes in mn kelder


die staan bij mij op de kast. Ervoor springen is dan wel erg van toepassing ja

Overigns is het best klote om zoiets, of een bijna geval mee te maken. Vooral als je in de trein zit en dan net niet op de banken die in de tegegestelde richting staan. Dat was best pijnlijk... alleen maar door eens tom wicht dat nog net ff met dr fiets moest oversteken terwijl de slagbomen al dicht gingen. Ze kan blij zijn dat ze het er zonder schrammetje heeft afgebracht.

[Dit bericht is gewijzigd door Waldtyr op 31-12-2009 2:49]


neoplasma malignum


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2009 8:28 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Eerwraak op verkrachte dochter

Een rechtbank in Jordanië heeft een 61-jarige man tien jaar celstraf opgelegd voor het doodschieten van zijn dochter. Het zeventienjarige meisje was vorig jaar slachtoffer geworden van een groepsverkrachting, maar haar vader dacht dat ze met een van de daders een relatie had.

Door zijn dochter te vermoorden wilde de Jordaniër zijn eer redden, aldus een rechtbankfunctionaris. De rechter legde de man aanvankelijk een gevangenisstraf van vijftien jaar op, maar op verzoek van de familie van dader en slachtoffer werd de straf verlaagd.

(SN)

Kan Jordanië niet ook bij de EU?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 31-12-2009 9:50 by Count Steel Profiel van Count Steel

Verkeerde dode gecremeerd

AMSTERDAM - De nabestaanden van de op 95-jarige leeftijd overleden Aurelie Tuccillo stonden wel even vreemd te kijken toen zij in de opbaarkamer van de begrafenisondernemer nog een laatste blik op de bejaarde wilden werpen om voorgoed afscheid van haar te nemen.
© ANP

In de kist lag niet hun geliefde oma en overgrootmoeder, maar een volkomen vreemde. Navraag leerde dat Aurelie per ongeluk al gecremeerd was.

De begrafenisondernemer heeft zijn excuses aangeboden. Hij sprak van 'een zeer ongelukkig incident'.

De familie heeft aangifte gedaan. Het 'incident' voltrok zich in Prospect, in de Amerikaanse staat Connecticut.
© Novum

:')


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 31-12-2009 11:02 by NecRobert (Hoofdredacteur) Profiel van NecRobert

HELSINKI - In een winkelcentrum in de Finse plaats Espoo heeft donderdagochtend een schietpartij plaatsgevonden. De politie deelde aan de radiozender YLE mee dat er mogelijk veel slachtoffers zijn. Er zouden minstens vier mensen neergeschoten zijn.

De schietpartij zou om 10:20 lokale tijd begonnen zijn. Het winkelcentrum is ontruimd en bij het lokale treinstation stoppen geen treinen meer.


Espoo ligt niet ver van de hoofdstad Helsinki in het zuiden van Finland.

In de afgelopen twee jaar zijn er in Finland twee schietpartijen geweest op scholen, waarbij twintig doden zijn gevallen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 31-12-2009 11:10 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 31 december 2009 9:50 schreef Count Steel het volgende:
Verkeerde dode gecremeerd

AMSTERDAM - De nabestaanden van de op 95-jarige leeftijd overleden Aurelie Tuccillo stonden wel even vreemd te kijken toen zij in de opbaarkamer van de begrafenisondernemer nog een laatste blik op de bejaarde wilden werpen om voorgoed afscheid van haar te nemen.
© ANP

In de kist lag niet hun geliefde oma en overgrootmoeder, maar een volkomen vreemde. Navraag leerde dat Aurelie per ongeluk al gecremeerd was.

De begrafenisondernemer heeft zijn excuses aangeboden. Hij sprak van 'een zeer ongelukkig incident'.

De familie heeft aangifte gedaan. Het 'incident' voltrok zich in Prospect, in de Amerikaanse staat Connecticut.
© Novum

:')

Doet denken aan een scene uit Death at a Funeral


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-12-2009 11:51 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 31 december 2009 8:28 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Kan Jordanië niet ook bij de EU?


op verzoek van het slachtoffer


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-12-2009 11:53 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 december 2009 2:48 schreef Waldtyr het volgende:
Overigns is het best klote om zoiets, of een bijna geval mee te maken.


Ja? Lijkt mij echt supertof man!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-12-2009 11:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

anatomie lessen en mechanica in 1


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-12-2009 11:57 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 december 2009 8:28 schreef Greycloak het volgende:
(SN)

Kan Jordanië niet ook bij de EU?


Ikke nie snap!
Jij uitleg.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-12-2009 11:58 by MMayo Profiel van MMayo

Kat redt familie en sterft

ALTSHAUSEN - Een kat heeft in de nacht van woensdag op donderdag een gezin in de Zuid-Duitse plaats Altshausen van een wisse dood gered, maar is zelf om het leven gekomen. kat sprong volgens de politie op het bed van een echtpaar, nadat op de eerste verdieping van het huis een brand was uitgebroken.

Hij maakte daardoor de man en vrouw wakker, waarop die zich met hun kind uit het huis spoedden.

De kat lukte het niet meer de brandende woning te verlaten en kwam in de vuurzee om.



Tssssk, neem die kat dan ook mee! Ondankbare lui!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-12-2009 12:10 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

wie zegt dat die kat het niet heeft aangestoken en wilde dat de mensen de inferno bewust mee wilde laten maken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 31-12-2009 12:16 by MMayo Profiel van MMayo

quote:
Op 31 december 2009 12:10 schreef ElitE het volgende:
wie zegt dat die kat het niet heeft aangestoken en wilde dat de mensen de inferno bewust mee wilde laten maken.



Dan had ie ze wel later wakker gemaakt. Wat een lieve kat trouwens, hebbe!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-12-2009 12:21 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

zn horloge liep voor, de brandwerende deuren werkten te goed...

nee maar het is een gespiegelde foto waardoor die zo lijkt, wel tof effect maar zielig als het beestje echt zo zou zijn.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2009 12:30 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 31 december 2009 11:51 schreef ElitE het volgende:
op verzoek van het slachtoffer
quote:
Op 31 december 2009 11:57 schreef MMayo het volgende:
Ikke nie snap!
Jij uitleg.


Nee, omdat het, net als Turkije, enkele vreemde tradities heeft en als kers op de slagroom (ook net als Turkije) niet in Europa ligt.
Dus als we béide landen nu lid laten worden voelen de Turkse ministers in die raad zich wat minder eenzaam.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 31-12-2009 12:34 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik reageerde op het verzoek tot straf vermindering gedaan door familie én het overleden slachtoffer.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2009 12:41 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 31 december 2009 12:34 schreef ElitE het volgende:
ik reageerde op het verzoek tot straf vermindering gedaan door familie én het overleden slachtoffer.
Ja, ook zo belachelijk.

"Nee hoor, het was maar een vrouw, die straf kan best lager en bovendien heeft de man in kwestie correct gehandeld."



Te debiel voor woorden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen