IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-11-2009 2:33 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Op 19 november 2009 2:01 schreef Doomy het volgende:
Mayhem, jeuzus die band is toch al een jaar of 20 dood? Wat een nieuws zeg...

Afgelopen vrijdag nog gezien en ze zagen er levend genoeg uit, op de zanger na dan, maar dat kan ook schmink geweest zijn. En De Mysteriis... is ook nog geen twintig jaar geleden.

Edit: en toen had doomy toch haar zin gekregen

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-11-2009 2:43]


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 19-11-2009 2:48 by Doomy Profiel van Doomy

Bitcherig als ze is, krijgt ze altijd haar zin...

Maar ff over Baxter... zou mooi zijn als het waar was toch?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Argh
Usericon van Argh
Posted 19-11-2009 3:07 by Argh Profiel van Argh

HAAR?! ROFL!


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-11-2009 4:09 by Schaep Profiel van Schaep

Doomy is hot.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 19-11-2009 18:48 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

Straf voor ambtenaar met nazi-beltoon op gsm
Uitgegeven: 18 november 2009 18:15
Laatst gewijzigd: 18 november 2009 18:14
BERLIJN - Een ambtenaar van de Duitse deelstaat Berlijn heeft een disciplinaire straf gekregen omdat hij op zijn mobiele telefoon als beltoon het Horst-Wessel-lied gebruikte, het partijlied van Adolf Hitlers NSDAP.

Dit heeft de Senaat (regering) van Berlijn in het deelstaatparlement meegedeeld. De ambtenaar liep tegen de lamp bij een winkeldiefstal. Daarna liep hij nog eens tegen de lamp toen agenten tijdens het politieverhoor hoorden wat voor beltoon hij gebruikte.

Het Horst-Wessel-lied is in Duitsland verboden als symbool van een anticonstitutionele organisatie.

De ambtenaar had de nazistische ringtone op een gsm van zijn werkgever. De regering van Berlijn wil uit privacyoverwegingen niet zeggen wat voor straf de ambtenaar heeft gekregen.
© ANP


Die fahne hoch.. die reihen fest geschlossen.. padadadam! Ai.

[Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 19-11-2009 18:49]


Verrassend triviaal


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2009 18:58 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

"Och was ik maar bij moeder thuis geblehevuhun"

Hehe, mooie cover van dat Worst Hesselslied.


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-11-2009 19:01 by bokaj Profiel van bokaj

De belg wordt europees president, is nu op het nieuws. Van Rompui of zo.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2009 19:02 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 november 2009 19:01 schreef bokaj het volgende:
De belg wordt europees president, is nu op het nieuws. Van Rompui of zo.


Hehe, niet 1 land als 1 land kunnen laten functioneren en dan EU president worden. Waren het alleen Belgen in die toelatingscommissie ofzo?


Boeiender


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 19-11-2009 19:09 by bokaj Profiel van bokaj

Geen idee eigenlijk, ik wist wel dat ze een nobody wouden hebben. Hij is schijnbaar nog meer nobody dan Balkellende. Meer nieuws volgt als de europese leiders hun vlaflip hebben genuttigd.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-11-2009 19:13 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 19 november 2009 19:02 schreef MR. N het volgende:
Hehe, niet 1 land als 1 land kunnen laten functioneren en dan EU president worden. Waren het alleen Belgen in die toelatingscommissie ofzo?


Ach, Europa is net als België hetzelfde laken een pak.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-11-2009 21:53 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 november 2009 19:09 schreef bokaj het volgende:
Geen idee eigenlijk, ik wist wel dat ze een nobody wouden hebben. Hij is schijnbaar nog meer nobody dan Balkellende. Meer nieuws volgt als de europese leiders hun vlaflip hebben genuttigd.

Ik denk inderdaad niet dat ze op iemand met een mening zitten te wachten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 19-11-2009 22:02 by Onweerwolf Profiel van Onweerwolf

Blabbermouth:

quote:
Bassist Jørn "Necrobutcher" Stubberud of Norwegian black metallers MAYHEM spoke to Norway's Dagbladet.no about the incident this past weekend in Tilburg, Holland when members of the group and their crew were arrested for allegedly causing several thousand dollars in damage to a hotel room.

On MAYHEM's record label, Season Of Mist, which wrote on its Facebook page following the Tilburg incident, "We're really proud when an established band of 40-year-olds behave like a bunch of inexperienced punks!":

Necrobutcher: "They are so square, they prefer not to have anything to do with guys like us."

On how what led to the hotel trashing:

Necrobutcher: "It was the last night of a three-four day tour, and we were gonna celebrate a little with the guys who had travelled with us. Unfortunately, the hotel room had to pay for this.

"Our rider says that we should get single rooms in three-star hotels. But the local promoter put us in double rooms in a hotel that hadn't been refurbished in sixty or seventy years. When one of us sat down on the bed, it broke. After that, a mirror went, somebody cut themselves a little, there was some blood, and some more stuff got broken.

"We weren't really sober, and we were nine guys: the band, the crew and two Dutch drivers. In the morning, when we finally fell asleep, the police arrived. They saw all the broken rooms, and water was flooding out of some of the pipes. They didn't bother to do any interrogations, they just arrested everybody. Because it was early in the morning, everybody wasn't sober and somebody became a little aggressive. The mood wasn't really great when we were arrested.

"I mentioned to the police that I at some point thought things had gone too far. I think it was when the TV went. For the prosecution, it became a point that I had tried to stop the whole thing. Everybody else was found guilty of complicity."


Sukkels!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2009 23:28 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2009 19:01 schreef bokaj het volgende:
De belg wordt europees president, is nu op het nieuws. Van Rompui of zo.

Herman Van Rompuy om precies te zijn. Als Belg ben ik best tevreden dat het hem is. Ok, hij ziet er totaal niet uit, totaal onlevend en afgeleefd maar ik heb wel een goed gevoel bij de keuze. Hij heeft heel veel ervaring, is totaal niet mediageil ofzo. Hij is een eerder kalme politicus die mooi de kerk in het midden kan houden en zich uiterst zelden opwindt.
Go Herman

Nog een geluk dat het geen bakellende is


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-11-2009 23:30 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 november 2009 23:28 schreef Beli Mawr het volgende:
Herman Van Rompuy om precies te zijn. Als Belg ben ik best tevreden dat het hem is. Ok, hij ziet er totaal niet uit, totaal onlevend en afgeleefd maar ik heb wel een goed gevoel bij de keuze. Hij heeft heel veel ervaring, is totaal niet mediageil ofzo. Hij is een eerder kalme politicus die mooi de kerk in het midden kan houden en zich uiterst zelden opwindt.
Go Herman

Nog een geluk dat het geen bakellende is

"Ok, hij ziet er totaal niet uit, totaal onlevend en afgeleefd" klinkt al Bakellende hoor.

Maar zo'n annomieme speelbal van de grotere machten in Europa, moet je vooral blij mee zijn.


Boeiender


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 19-11-2009 23:37 by Beli Mawr (Moderator) Profiel van Beli Mawrhttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 19 november 2009 23:30 schreef MR. N het volgende:
Maar zo'n annomieme speelbal van de grotere machten in Europa, moet je vooral blij mee zijn.

anoniem zijn in Europa bij internationale journalisten en burgers buiten België kan een erg goed teken zijn! Bij ons komen bv. Berlusconi en legio andere buitenlandse politici meestal in het nieuws met één of ander schandaal dat er weer eens gebeurd is, met Herman zie ik dat niet gebeuren. Andere politici van hier zijn wsl al vaker gepasseerd in de internationale pers wegens schandalen (Agusta indertijd bv)

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-11-2009 23:39]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 20-11-2009 1:29 by cataclysm child Profiel van cataclysm child

Het probleem is dat wij nu waarschijnlijk weer Leterme als premier krijgen


Faustian Spirit of the Earth


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-11-2009 12:53 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Honderden gered na overstromingen Engeland
print


Hulpverleners hebben circa tweehonderd mensen gered uit de na zware regenval ondergelopen stad Cockermouth in het noordwesten van Engeland. Ook delen van Wales en Schotland kampen met wateroverlast.

De BBC meldde vandaag op gezag van de politie dat het water in sommige delen van het centrum van Cockermouth 2,5 meter hoog staat. De Britse luchtmacht RAF zette helikopters in om inwoners uit Cockermouth te halen.

Cockermouth ligt in het graafschap Cumbria. Ook andere delen van het graafschap zijn ondergelopen. In Workington wordt een politiagent vermist nadat een brug het door de kracht van het wassende water had begeven.

In 24 uur tijd viel op sommige plaatsen 17 centimeter water. Hoofdwegen zijn ondergelopen en scholen zijn gesloten. 'Ik woon hier nu vijftien jaar en heb nog nooit zoiets gezien', aldus hoteleigenaar John Carlin uit Cockermouth.

In Cumbria en in delen van Schotland en Wales zijn tientallen wegen gesloten. Bovendien is het treinverkeer ernstig ontregeld.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-11-2009 13:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 november 2009 12:53 schreef ElitE het volgende:


Cockermouth ligt in het graafschap Cumbria.



Dat verbaast me dan weer niet.. Huhhuh..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-11-2009 14:00 by Mark Profiel van Mark

*Blub blub*

[edit]Het is wel elk jaar weer hetzelfde gezeur hier in Engeland, zeg. Bij de eerste de beste weersomslag is het weer raak. Beetje regen en het water loopt hier letterlijk als rivieren over de straat (Sheffield is nogal heuvelachtig en de riolering kan die hoogteverschillen niet aan), beetje sneeuwval en je zit al snel weer drie dagen thuis omdat al het vervoer meteen plat ligt. Inmiddels lach ik hartelijk als ik hoor over ophef naar aanleiding van een NS vertraginkje hier en daar, vergeleken met Engeland is nederland een toonbeeld van punctualiteit en verzorgde infrastructuur.

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2009 14:07]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 20-11-2009 15:03 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Behalve als er bladeren op de rails liggen.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-11-2009 15:24 by Mark Profiel van Mark

Nee hoor, die liggen er hier in Engeland om de haverklap, ligt ook hier meteen de hele zooi plat. alleen hebben ze hier naast bladeren ook met regelmaat seinstoringen, ondergelopen stukken traject en, mijn persoonlijke favoriet, jongeren die seinkabels en dergelijke jatten. Krijg je weer een berichtje op BBC Look North dat er geen treinen rijden tussen Leeds en Manchester omdat "thieves stole signaling cables that control one of England's busiest rail routes". Is aan de orde van de dag (blijkbaar zitten er metalen in die kabels die een leuk bedrag opbrengen).

[Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2009 15:24]


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 15:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 november 2009 14:00 schreef Mark het volgende:
*Blub blub*

[edit]Het is wel elk jaar weer hetzelfde gezeur hier in Engeland, zeg. Bij de eerste de beste weersomslag is het weer raak. Beetje regen en het water loopt hier letterlijk als rivieren over de straat (Sheffield is nogal heuvelachtig en de riolering kan die hoogteverschillen niet aan), beetje sneeuwval en je zit al snel weer drie dagen thuis omdat al het vervoer meteen plat ligt. Inmiddels lach ik hartelijk als ik hoor over ophef naar aanleiding van een NS vertraginkje hier en daar, vergeleken met Engeland is nederland een toonbeeld van punctualiteit en verzorgde infrastructuur.


Ben jaren geleden in november / december een paar weken in Noord - Engeland geweest toen er ook overstromingen waren. Viel allemaal reuze mee, behalve in de dalletjes, stonden compleet blank. En raad eens waar men de huizen gebouwd had?


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-11-2009 15:34 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Als je beetje weet hoe dorpen/steden ontstaan is dat niet vreemd scheet


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 20-11-2009 15:35 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

Het probleem van Nederlanders is ook dat ze zo slecht denken over hun eigen land / regering / openbaar vervoer. "Oh, in het buitenland is het allemaal veel beter geregeld, daar valt het land niet stil als <insert incident X>." Ja, er zijn dingen mis die beter kunnen, maar over het algemeen staat het er stukken beter voor dan in veel andere landen.

In Duitsland beginnen ze ook nu pas een beetje de overstromingen binnen de perken te houden, terwijl zij in principe veel meer ruimte hebben om op veilige afstand van de wateren te wonen en voor waterkering te zorgen. Tsja...


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 20-11-2009 15:36 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 20 november 2009 15:34 schreef Jenje het volgende:
Als je beetje weet hoe dorpen/steden ontstaan is dat niet vreemd scheet


Niet vreemd? Wel onhandig. En het waren vooral losse huizen in van die kleine dalletjes.


Boeiender


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen