|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Bitcherig als ze is, krijgt ze altijd haar zin... Maar ff over Baxter... zou mooi zijn als het waar was toch? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
HAAR?! ROFL! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Doomy is hot. |
|
Straf voor ambtenaar met nazi-beltoon op gsm Uitgegeven: 18 november 2009 18:15 Laatst gewijzigd: 18 november 2009 18:14 BERLIJN - Een ambtenaar van de Duitse deelstaat Berlijn heeft een disciplinaire straf gekregen omdat hij op zijn mobiele telefoon als beltoon het Horst-Wessel-lied gebruikte, het partijlied van Adolf Hitlers NSDAP. Dit heeft de Senaat (regering) van Berlijn in het deelstaatparlement meegedeeld. De ambtenaar liep tegen de lamp bij een winkeldiefstal. Daarna liep hij nog eens tegen de lamp toen agenten tijdens het politieverhoor hoorden wat voor beltoon hij gebruikte. Het Horst-Wessel-lied is in Duitsland verboden als symbool van een anticonstitutionele organisatie. De ambtenaar had de nazistische ringtone op een gsm van zijn werkgever. De regering van Berlijn wil uit privacyoverwegingen niet zeggen wat voor straf de ambtenaar heeft gekregen. © ANP Die fahne hoch.. die reihen fest geschlossen.. padadadam! Ai. [Dit bericht is gewijzigd door Ohneschwanz op 19-11-2009 18:49] Verrassend triviaal |
|
"Och was ik maar bij moeder thuis geblehevuhun" Hehe, mooie cover van dat Worst Hesselslied. Boeiender |
|
De belg wordt europees president, is nu op het nieuws. Van Rompui of zo. |
|
quote: Hehe, niet 1 land als 1 land kunnen laten functioneren en dan EU president worden. Waren het alleen Belgen in die toelatingscommissie ofzo? Boeiender |
|
Geen idee eigenlijk, ik wist wel dat ze een nobody wouden hebben. Hij is schijnbaar nog meer nobody dan Balkellende. Meer nieuws volgt als de europese leiders hun vlaflip hebben genuttigd. |
|
quote: Ach, Europa is net als België hetzelfde laken een pak. |
|
quote: Ik denk inderdaad niet dat ze op iemand met een mening zitten te wachten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Blabbermouth: quote: Sukkels! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Herman Van Rompuy om precies te zijn. Als Belg ben ik best tevreden dat het hem is. Ok, hij ziet er totaal niet uit, totaal onlevend en afgeleefd maar ik heb wel een goed gevoel bij de keuze. Hij heeft heel veel ervaring, is totaal niet mediageil ofzo. Hij is een eerder kalme politicus die mooi de kerk in het midden kan houden en zich uiterst zelden opwindt. Go Herman Nog een geluk dat het geen bakellende is Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: "Ok, hij ziet er totaal niet uit, totaal onlevend en afgeleefd" klinkt al Bakellende hoor. Maar zo'n annomieme speelbal van de grotere machten in Europa, moet je vooral blij mee zijn. Boeiender |
|
quote: anoniem zijn in Europa bij internationale journalisten en burgers buiten België kan een erg goed teken zijn! Bij ons komen bv. Berlusconi en legio andere buitenlandse politici meestal in het nieuws met één of ander schandaal dat er weer eens gebeurd is, met Herman zie ik dat niet gebeuren. Andere politici van hier zijn wsl al vaker gepasseerd in de internationale pers wegens schandalen (Agusta indertijd bv) [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 19-11-2009 23:39] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Het probleem is dat wij nu waarschijnlijk weer Leterme als premier krijgen Faustian Spirit of the Earth |
|
Honderden gered na overstromingen Engeland Hulpverleners hebben circa tweehonderd mensen gered uit de na zware regenval ondergelopen stad Cockermouth in het noordwesten van Engeland. Ook delen van Wales en Schotland kampen met wateroverlast. De BBC meldde vandaag op gezag van de politie dat het water in sommige delen van het centrum van Cockermouth 2,5 meter hoog staat. De Britse luchtmacht RAF zette helikopters in om inwoners uit Cockermouth te halen. Cockermouth ligt in het graafschap Cumbria. Ook andere delen van het graafschap zijn ondergelopen. In Workington wordt een politiagent vermist nadat een brug het door de kracht van het wassende water had begeven. In 24 uur tijd viel op sommige plaatsen 17 centimeter water. Hoofdwegen zijn ondergelopen en scholen zijn gesloten. 'Ik woon hier nu vijftien jaar en heb nog nooit zoiets gezien', aldus hoteleigenaar John Carlin uit Cockermouth. In Cumbria en in delen van Schotland en Wales zijn tientallen wegen gesloten. Bovendien is het treinverkeer ernstig ontregeld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat verbaast me dan weer niet.. Huhhuh.. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
*Blub blub* [edit]Het is wel elk jaar weer hetzelfde gezeur hier in Engeland, zeg. Bij de eerste de beste weersomslag is het weer raak. Beetje regen en het water loopt hier letterlijk als rivieren over de straat (Sheffield is nogal heuvelachtig en de riolering kan die hoogteverschillen niet aan), beetje sneeuwval en je zit al snel weer drie dagen thuis omdat al het vervoer meteen plat ligt. Inmiddels lach ik hartelijk als ik hoor over ophef naar aanleiding van een NS vertraginkje hier en daar, vergeleken met Engeland is nederland een toonbeeld van punctualiteit en verzorgde infrastructuur. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2009 14:07] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Behalve als er bladeren op de rails liggen. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nee hoor, die liggen er hier in Engeland om de haverklap, ligt ook hier meteen de hele zooi plat. alleen hebben ze hier naast bladeren ook met regelmaat seinstoringen, ondergelopen stukken traject en, mijn persoonlijke favoriet, jongeren die seinkabels en dergelijke jatten. Krijg je weer een berichtje op BBC Look North dat er geen treinen rijden tussen Leeds en Manchester omdat "thieves stole signaling cables that control one of England's busiest rail routes". Is aan de orde van de dag (blijkbaar zitten er metalen in die kabels die een leuk bedrag opbrengen). [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 20-11-2009 15:24] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ben jaren geleden in november / december een paar weken in Noord - Engeland geweest toen er ook overstromingen waren. Viel allemaal reuze mee, behalve in de dalletjes, stonden compleet blank. En raad eens waar men de huizen gebouwd had? Boeiender |
|
Als je beetje weet hoe dorpen/steden ontstaan is dat niet vreemd scheet |
|
Het probleem van Nederlanders is ook dat ze zo slecht denken over hun eigen land / regering / openbaar vervoer. "Oh, in het buitenland is het allemaal veel beter geregeld, daar valt het land niet stil als <insert incident X>." Ja, er zijn dingen mis die beter kunnen, maar over het algemeen staat het er stukken beter voor dan in veel andere landen. In Duitsland beginnen ze ook nu pas een beetje de overstromingen binnen de perken te houden, terwijl zij in principe veel meer ruimte hebben om op veilige afstand van de wateren te wonen en voor waterkering te zorgen. Tsja... Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Niet vreemd? Wel onhandig. En het waren vooral losse huizen in van die kleine dalletjes. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |