IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 23:24 by Dentz Profiel van Dentz

Ergens is Kim Jong best wel een held.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 23:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

in noord korea?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 23:27 by Dentz Profiel van Dentz

En in de film Team America.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 23:29 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ergens in imaginationland


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 23:30 by Dentz Profiel van Dentz

Geen Unicorn?
Wat een kut plaatje.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 17-12-2009 23:36 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 17-12-2009 23:38 by Dentz Profiel van Dentz



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 18-12-2009 12:36 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
'Arbeit Macht Frei' gestolen

De beruchte spreuk boven de poort van vernietigingskamp Auschwitz is gestolen. Het gietijzeren 'Arbeit Macht Frei' is vanochtend vroeg door onbekenden weggehaald.

Volgens een politiewoordvoerder hebben de dieven eerst geprobeerd om de letters los te schroeven, maar is de spreuk vervolgens met grof geweld losgerukt. De politie is opnames van bewakingscamera's aan het bekijken, om te zien of deze aanwijzingen bevatten. Een suppoost van het kamp is ontdaan door de diefstal: "De dieven wisten niet waar ze waren of, wat nog erger is, ze wisten het wel maar dat weerhield ze niet van hun diefstal."

Inmiddels is er een kopie van de spreuk boven de poort bevestigd.

(SN)

Oei.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 18-12-2009 12:36]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-12-2009 12:49 by XXL Profiel van XXL

quote:
Op 17 december 2009 15:34 schreef MR. N het volgende:
Mkay, je kan nu dus veel meer voor je toko krijgen dan toen je hem kocht?


Ik sta er nu financieel anders voor dat toen ik de toko kocht en ik verwacht niet dat die 50% overwaarde in 1 jaar opeens verdwenen is.

Bovendien wil ik naar een grotere en dus duurdere woning en die zal meer in waarde zakken dan mijn huis.

Ik kijk niet wat ik aan 'inruil' krijg maar wat ik er bij moet doen en of me dat bedrag waard is.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 18-12-2009 13:25 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

`Arbeit Macht Frei` gestolen.

Jammer weer... Ik ben er 2 keer geweest en heb er hele mooie foto`s van (mooi in Auschwitz?) en vraag me echt af of dat wel zo mooi staat boven je oprijlaan.....


Here kitty kitty kitty!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 18-12-2009 13:26 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

mwa als je de bei eruit sloopt wel


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 18-12-2009 13:26 by XXL Profiel van XXL

Staat wel mooi boven de deur van je eigen bedrijf.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 18-12-2009 13:27 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Arbeit Macht Fleisch


Here kitty kitty kitty!


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 18-12-2009 13:50 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 18 december 2009 12:36 schreef Greycloak het volgende:
'Arbeit Macht Frei' gestolen

Ik verdenk de PvdA ervan. Die willen ook altijd iedereen aan het werk hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 19-12-2009 10:46 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Fietser gedood door trein
Uitgegeven: 18 december 2009 22:33
Laatst gewijzigd: 18 december 2009 22:33

TEGELEN - Een fietser is vrijdagavond om het leven gekomen toen hij op een overweg in Tegelen (Limburg) werd geschept door een trein. Dat heeft de politie laten weten.

Het ongeval gebeurde vlak voor tien uur op de Mauritsstraat. De man was op slag dood. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.


Nu.nl


Tssskk, de treinen worden ook steeds asocialer.


 


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-12-2009 17:21 by XXL Profiel van XXL

Rendieren op snelweg Groningen
Uitgegeven: 19 december 2009 17:07
Laatst gewijzigd: 19 december 2009 17:07
GRONINGEN - Op de snelweg A7 in de provincie Groningen is een aantal rendieren aangetroffen. Volgens de politie zijn ze ontsnapt van een boerderij in de omgeving van Boerakker.


Het is nog niet bekend om hoeveel dieren het gaat. Agenten proberen de dieren te vangen.




Ah. De Kerstman is in het land.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Bierrrrr
Usericon van Bierrrrr
Posted 19-12-2009 21:56 by Bierrrrr Profiel van Bierrrrr

quote:
Op 17 december 2009 23:24 schreef Dentz het volgende:
Ergens is Kim Jong best wel een held.


Aziaten hebben gemiddeld een hoger IQ dan Europeanen.

Vond het wel verbazend toen ik het las. Vraag me ook af hoe het komt. Het verschil met ons is dat ze o.a. hondevlees eten.

Lijkt op zich wat gek om hondenvlees te eten; maar is het niet. Ze fokken er Sint Bernardhonden en nog een ras; en als je er logisch over nadenkt. Honden zijn intelligente beesten. Intelligenter dan koeien of geiten.

Kim Jong gaat me trouwens toch wat te ver.






Terwijl je je aan mij denkt; wordt ik agressief


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-12-2009 21:58 by FireFox Profiel van FireFox

quote:
Op 19 december 2009 21:56 schreef Bierrrrr het volgende:
Aziaten hebben gemiddeld een hoger IQ dan Europeanen.

Vond het wel verbazend toen ik het las. Vraag me ook af hoe het komt. Het verschil met ons is dat ze o.a. hondevlees eten.

Lijkt op zich wat gek om hondenvlees te eten; maar is het niet. Ze fokken er Sint Bernardhonden en nog een ras; en als je er logisch over nadenkt. Honden zijn intelligente beesten. Intelligenter dan koeien of geiten.

Kim Jong gaat me trouwens toch wat te ver.






Als wij die Aziaten dan weer gaan eten komt het misschien toch nog goed met ons.


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-12-2009 22:58 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 18 december 2009 12:49 schreef XXL het volgende:
Ik sta er nu financieel anders voor dat toen ik de toko kocht en ik verwacht niet dat die 50% overwaarde in 1 jaar opeens verdwenen is.

Bovendien wil ik naar een grotere en dus duurdere woning en die zal meer in waarde zakken dan mijn huis.

Ik kijk niet wat ik aan 'inruil' krijg maar wat ik er bij moet doen en of me dat bedrag waard is.




Tsja.. blijft een bizarre markt, die woningmarkt.. In Utrecht zou het nu een 'kopersmarkt' moeten zijn, prijzen zijn gedaald of gelijk gebleven waar ze normaal hard stegen, maar wanneer de bodem bereikt is kan niemand met zekerheid zeggen.

Tot die tijd is het wel absurd om soms de cijfers te zien, zo stonden er in september 2008 ongeveer 1400 huizen te koop in Utrecht, een jaar later 2000. Toch bleef de prijs per m2 exact gelijk. Ofwel, mensen raken hun huis lastiger kwijt maar zijn hier zelden bereid om hem te verkopen met verlies.

Al met al betekend het voor mensen die hun eerste huis gaan kopen dat voor een dubbeltje op de eerste rang zitten er zeker (nog) niet bij is, maar er is wel een stuk meer keuze dan een paar jaar geleden, en dat is ook wel weer wat waard.

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 19-12-2009 22:59]


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-12-2009 23:41 by XXL Profiel van XXL

Zoals ik het zie zit je als starter nooit voor een dubbeltje op de eerste rang.

Dat zat ik destijds ook niet. En dan een scheiding en amper je ex uit kunnen kopen en een torenhoge hypotheeklast (de rente zat destijds nog boven de 10%)

Ik ben echter wel blij dat ik destijds de stap gemaakt heb. Persoonlijk zie ik het kopen van een huis meer als investering in de toekomst.

Ik heb even zitten rekenen maar als ik mijn huidige woning nu zou moeten kopen met de hypothecaire omstandigheden van toen zou ik nu ook rond de 1000 euro netto woonlast hebben.

Met de huidige rentestand zou ik voor een spaarhypotheek een netto woonlast hebben van 670 euro.

Ik betaal nu netto 180 euro.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-12-2009 23:43]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-12-2009 23:46 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 19 december 2009 23:41 schreef XXL het volgende:
Zoals ik het zie zit je als starter nooit voor een dubbeltje op de eerste rang.



Alles is relatief natuurlijk he. Uiteraard is het als starter nog steeds erg lastig, zeker als je in je eentje bent, om iets leuks te vinden (en dan zeker in een dure stad). Maar t.o.v. twee jaar geleden heb je het als koper nu iets makkelijker.

quote:

Ik heb even zitten rekenen maar als ik mijn huidige woning nu zou moeten kopen met de hypothecaire omstandigheden van toen zou ik nu ook rond de 1000 euro netto woonlast hebben.


Dat is best bizar ja.. wat dat betreft is huren soms ook zo gek nog niet, zeker als je via woningbouw huurt, geeft in ieder geval grote zekerheid over je lasten en een enorme flexibiliteit.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2009 17:06 by Forever After Profiel van Forever After

Zeilmeisje Laura Dekker vermist
Uitgegeven: 20 december 2009 13:38
Laatst gewijzigd: 20 december 2009 16:08

UTRECHT - Laura Dekker, die eerder een solozeiltocht rond de wereld wilde maken, wordt vermist. Dat meldde de politie Utrecht zondag.

© ANP Volgens een woordvoerder meldde een familielid van Laura de vermissing vrijdag. Het 14-jarige meisje staat internationaal geregistreerd.

De Volkskrant meldde dat Laura 3500 euro heeft opgenomen. De politie kon dat niet bevestigen. Een woordvoerster van de familie wilde daar ook geen commentaar op geven.

Ouders

Het enige dat ze kwijt wilde was dat de ouders van Laura niet weten waar hun dochter is. Ze zijn ontzettend bezorgd, zei ze.

''Ze hopen dat Laura snel weer van zich laat horen of dat ze snel terugkomt.'' Na overleg met de politie besloot ze verder geen toelichting meer te geven.

Zorgen

De politie maakt zich grote zorgen over het zeilmeisje. Ze denkt niet dat Laura er met een boot vandoor is gegaan.

''Het is een minderjarig meisje dat gewoon thuis moet komen'', aldus de zegsman. De politie doet er alles aan haar te vinden.

''We denken niet dat er sprake is van een misdrijf. We hebben niet het idee dat ze met welke boot dan ook weg is.''

Ondertoezichtstelling

De rechtbank in Utrecht verlengde eind oktober de tijdelijke ondertoezichtstelling van de jonge zeilster tot 1 juli, het einde van het schooljaar.

De Raad voor de Kinderbescherming had om verlenging van haar ondertoezichtstelling gevraagd omdat de raad een soloreis te gevaarlijk vindt voor Laura.

De rechter deelde eerder al de twijfels over de avontuurlijke plannen van Laura en liet haar in augustus niet vertrekken.

Advocaat Peter de Lange stelde eind oktober dat de aanmerkingen van de rechter van praktische aard waren en dus goed op te lossen zijn in de komende maanden.

EHBO-cursus

''Ze gaat een EHBO-cursus volgen, extra ervaring opdoen met zeiltochten en in haar boot wordt meer apparatuur aangebracht'', aldus De Lange toen. De advocaat was zondag onbereikbaar voor commentaar.

Dekker gaf eerder aan sowieso dit schooljaar af te maken. Pas daarna zou ze aan haar avontuur willen beginnen. Ze wil de jongste zijn die een solozeiltocht rond de wereld volbrengt
Nu.nl



 


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-12-2009 17:10 by De Ulk Profiel van De Ulk

Wauw, ik wou dat ik dat kon!


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2009 17:13 by Forever After Profiel van Forever After

3500 euro opnemen?


 


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-12-2009 17:14 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Zeilen?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen