IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-11-2009 17:09 by XXL Profiel van XXL

Arrestant die zich neerschoot zat al in cel
Uitgegeven: 22 november 2009 13:19

AMSTERDAM - De man die zichzelf zaterdagavond in het hoofd schoot in een politiebureau in Amsterdam, zat al opgesloten in de cel. Hij was erin geslaagd om zijn eigen vuurwapen mee naar binnen te smokkelen.


Dat heeft het Openbaar Ministerie zondag bekendgemaakt. De man ligt in zeer kritieke toestand in het ziekenhuis. Het is nog onduidelijk wie hij is, mogelijk komt hij uit het buitenland.

Agenten hadden de man opgepakt na een vechtpartij op straat en hem naar het politiebureau in de Beursstraat op de Wallen gebracht.

Eenmaal in de cel schoot hij zichzelf neer. Hij was op dat moment alleen. Verder raakte niemand gewond. De rijksrecherche onderzoekt hoe het incident heeft kunnen gebeuren.
© ANP



Klassieke truc. Ik zeg dat zijn moeder een taart voor hem heeft gebakken waar het wapen in verstopt zat.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 22-11-2009 17:14 by MMayo Profiel van MMayo

Op een politiebureau..
Waarschijnlijk hebben de agentjes hem niet goed genoeg betast, voor ze hem de cel in smeten. Of hem een wapen gegeven.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 22-11-2009 17:14]


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-11-2009 17:25 by Forever After Profiel van Forever After

Als ze zichzelf al op gaan ruimen gaat het de goede kant op.


 


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-11-2009 17:51 by Schaep Profiel van Schaep

quote:
Op 22 november 2009 17:07 schreef Lionheart het volgende:
Pak hem met je crew, Schaep.




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 23-11-2009 23:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

Matthew Roberts.
Een man die op zoek ging naar zijn biologische vader schrok zich een hoedje, toen hij hem ook vond. Papa bleek immers de gestoorde en beruchte seriemoordenaar Charles Manson te zijn.

Matthew Roberts is een 41-jarige DJ uit Los Angeles. Hij zonk weg in een depressie na de ontdekking. "Ik wou het niet geloven. Ik was bang en boos. Het is alsof je te weten komt dat Hitler je vader is", zei hij aan The Sun. "Ik ben een vredelievend persoon, gevangen door het gezicht van een monster."

Mailen met vader
Ondanks zijn afkeer van zijn eigen vader, heeft Roberts toch een correspondentie met hem opgezet. Manson (75) mailt hem vanuit een staatsgevangenis in Californië, waar hij levenslang vastzit voor negen moorden, begaan door zijn 'Familie' of volgelingen in 1969. "Hij schrijft me vreemde dingen en ondertekent steeds met de swastika", zegt Roberts.

Roberts vernam pas op zijn tiende van zijn zus dat hij geadopteerd was. Zijn stiefvader waarschuwde hem dat er "niks goeds" van zou komen als Roberts zijn biologische ouders zou opzoeken. Maar hij deed het toch. Eerst vond hij zijn moeder, Terry. Die zei hem dat zijn echte geboortenaam Lawrence Alexander was, maar weigerde hem de familienaam te geven.

Verkrachting
Uiteindelijk ging de moeder toch overstag. Ze vertelde haar zoon dat Manson haar in 1967 had verkracht, nadat ze voor zijn charisma was gevallen. "Je lijkt helemaal op hem", kreeg Roberts nog mee. Charles Manson geeft toe dat hij mogelijks de vader van Roberts is. Hij herinnert zich Terry nog.

Roberts worstelt nu met zijn gevoelens voor zijn vader. "Ik heb nu eenmaal een emotionele band met hem. Ik wil niet van hem houden maar ik kan hem ook niet haten. Dat is het moeilijkste: liefde voelen voor een monster dat mijn moeder verkrachtte."

Angstaanjagende ogen
Matthew Roberts lijkt inderdaad ook werkelijk op Charles Manson. "Ik ben niet gek, maar ik heb wel wat van hem. Als ik overwerkt ben, heb ik van die enorme ogen, die mensen angst aanjagen. Dat wil ik natuurlijk niet. Ik ben extreem tegen geweld. Mijn held is Ghandi."

Roberts mag zijn vader in de gevangenis bellen, als hij wil, maar hij wil niet. "Als ik hem aan de lijn zou hebben, zou ik hem zeggen dat ik echt begrijp hoe het is om hém te zijn, meer dan wie ook




signature


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 24-11-2009 0:27 by Dentz Profiel van Dentz

Op zich.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2009 10:48 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 21 november 2009 12:20 schreef MMayo het volgende:
In welk opzicht is seksuele geaardheid een afwijking?

Laat ik voorop stellen dat ik de eerste gast die één van mijn kinderen misbruikt met alle plezier af zou maken. Maar de pedoseksueel Sytse van der V. kan huisvesting geweigerd worden uit vrees voor recidive, waarschijnlijk omdat mensen uit de buurt grote bezwaren tegen vestiging maken. Daar kan ik me iets bij voorstellen hoor.
Toch heb ik het idee dat alle ophef over de homo in kwestie een beetje overtrokken is. Niet toevallig zijn er bij de pesters ook enige Marokkaanse jongeren betrokken blijkbaar, dat scoort ook altijd wel goed in de media tegenwoordig. Maar een bevriend homostel van me dat zich een jaar of tien terug in Brummen vestigde werd ook getreiterd door snotjongens uit de buurt. Lijkt me typisch iets dat wel vaker voorkomt, zo blijkt ook uit verhalen van kennissen die de Griekse liefde toegedaan zijn.
Een homoseksuele geaardheid is bepaald nog niet iets gemiddelds of normaals, hoe graag we dit allemaal zouden willen. En alles wat afwijkt is eerder object van treiterijen en soortgelijk gedrag. Mij lijkt de manier waarop je hier mee omgaat eerder bepalend voor het verdere verloop. De manier van de media opzoeken in dit verhaal en het circus er omheen vind ik een beetje overdreven, ook alle verontwaardiging bij de PvdA in dit geval en bij Henk Krol. Voor getreiter ontwikkel je een schild, en voor alles wat verder gaat schakel je de politie in.
Overigens vind ik niet dat homoseksualiteit of een anderszins afwijkende geaardheid "minder" of "slechter" is. Maar het gekoketteer en slachtoffergedrag er omheen vind ik vaak wel tamelijk ergerlijk.
Een pedoseksuele geaardheid lijkt me helemaal knap lastig trouwens, omdat je dan nooit een gelijkwaardige relatie aan kunt gaan. Kinderen zijn hier nog niet aan toe. Maar als je vindt dat zulke mensen na ontucht terug mogen komen in de maatschappij, zul je ze ook huisvesting moeten geven. Blijkbaar heeft de justitiële inrichting waar de pedo in kwestie vandaan komt beslist dat de persoon voldoende gestraft is. Het is dan niet aan de omgeving of de burgemeester om anders te oordelen en anderszins maatregelen te nemen, hoe voorstelbaar en confronterend voor de omgeving ook. Maar als ik wist dat er een pedo met een misbruikverleden in mijn omgeving kwam wonen zou ik proberen mijn kinderen weerbaar te maken en te beschermen i.p.v. een heksenjacht te ontketenen.
Overigens gebeurt kindermisbruik in de meeste gevallen door een familielid of een goede bekende. De kinderlokker of pedo in de bosjes is een huiveringwekkend en daardoor aansprekend fenomeen, maar ook uiterst zeldzaam. Het lijkt me nuttiger om in die zin op de hoede te zijn dan om een heksenjacht tegen een eerder veroordeelde te ontketenen, hoe irritant of slachtofferig die ook doet.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ohneschwanz
Usericon van Ohneschwanz
Posted 24-11-2009 11:21 by Ohneschwanz Profiel van Ohneschwanz

@ bericht Hypnos: Kom je erachter dat Charles Manson je pa is en dan ben je ook nog zijn evenbeeld. Hoe fucked up!



LAREN/HUIZEN - Een inwoner van Laren heeft een 41-jarige plaatsgenote in de kofferbak van een auto afgeleverd bij het politiebureau in Huizen. Hij kwam tot deze bizarre actie, nadat zijn 50-jarige vrouw tijdens een ruzie door de andere vrouw met een hondenriem zou zijn geslagen.

De man ging naar het huis van de 41-jarige, sleurde haar naar buiten, stopte haar in de kofferbak en reed, vergezeld van zijn eigen vrouw, naar het politiebureau.

De agenten pakten echter niet de vrouw op, maar hielden de man aan wegens ontvoering. De politie onderzoekt wat er precies tussen de twee vrouwen is gebeurd, zei een woordvoerster van de politie maandagavond. Alle hoofdrolspelers hebben een proces-verbaal gekregen.
© ANP

Geteisem.


Verrassend triviaal


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2009 11:45 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2009 11:21 schreef Ohneschwanz het volgende:
@ bericht Hypnos: Kom je erachter dat Charles Manson je pa is en dan ben je ook nog zijn evenbeeld. Hoe fucked up!





Lijkt me dat je dan wel iemand bent die goed kan entertainen op feestjes en partijen. Die sketches op youtube met Charlie zijn geweldig!


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-11-2009 12:49 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 24 november 2009 10:48 schreef bastianus het volgende:
....nog niet iets gemiddelds of normaals..


wat dan niet automatisch wil zeggen dat het dan geen natuurlijke achtergrond kan hebben. (wat ik een beetje proef in jou betoog)

Als voorbeeld: albino's. die zijn ook niet "gemiddeld" of "normaal" maar de oorzaak achter albinisme is toch natuurlijk..

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 24-11-2009 12:51]


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2009 12:56 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ius alles wat voorkomt niet natuurlijk dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 24-11-2009 13:44 by Jelle Profiel van Jelle

Nee, dat wat voorkomt uit menselijk interactie en bewustzijn wordt --per definitie-- als onnatuurlijk bestempeld. Hetzelfde geldt voor het bovennatuurlijke en artificiële.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-11-2009 13:49 by Mark Profiel van Mark

Homosexualiteit komt ook in de dierenwereld voor.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2009 13:52 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 november 2009 13:44 schreef Jelle het volgende:
Nee, dat wat voorkomt uit menselijk interactie en bewustzijn wordt --per definitie-- als onnatuurlijk bestempeld. Hetzelfde geldt voor het bovennatuurlijke en artificiële.


Dan zou ook niets va menselijk gedrag niet natuurlijk zijn. En zou hetero sexualiteit en een appeltje eten ook gewoon onnatuurlijk zijn.

Daarnaast hoe wil je bovennatuurlijk aanduiden, zodra iets bestaat dan is het toch gewoon natuurlijk.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2009 13:54 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 24 november 2009 13:49 schreef Mark het volgende:
Homosexualiteit komt ook in de dierenwereld voor.


Pedosexualiteit ook wel hoor, maar vrijwel alle dieren geven aan wanneer ze in de vruchtbare periode zitten, en reageren mannetjes dus wat beter op signalen van vruchtbaarheid.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 24-11-2009 13:58]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2009 13:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2009 13:49 schreef Mark het volgende:
Homosexualiteit komt ook in de dierenwereld voor.

Yep, onze vrouwtjeshond vroeger viel ook op teefjes. Maar gemiddeld gezien lijkt het me wel iets dat afwijkt, heteroseksualiteit komt volgens mij meer voor.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 24-11-2009 13:58 by Jelle Profiel van Jelle

Dieren wachten ook echt niet lang met hun eerste vrijpartij als ze een keer vruchtbaar zijn, maar in onze menselijke cultuur rust er het grootst mogelijke taboe op. Maar goed, mensen natuurlijk zijn op 16e of 18e-jarige leeftijd opeens volwassen dus bent is het opeens allemaal prima.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-11-2009 13:58 by Mark Profiel van Mark

Ricky Gervais heeft in zijn eerste stand-up show Animals nog een geweldig stuk gedaan over homosexualiteit onder dieren

Ah, deze:



She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 24-11-2009 14:00 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

Als we het over "natuurlijke" relaties gaan hebben is het soms al gerechtvaardigs om meisjes van 10 te doen, en 13 is meestal gewoon bingo, maargoed daar krijg je weer pygmeetjes van.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 24-11-2009 14:08 by Jelle Profiel van Jelle

Ja, volgens mij zou iemand als Midas Dekkers dat taboe stiekum dan ook graaag doorbreken, maar goed, het (taboe) is zo sterk dat je de vraag niet eens mag stellen.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-11-2009 14:08 by Mark Profiel van Mark

Vandaar dat Britten gemiddeld ook een stukje korter zijn dan europeanen van het continent.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2009 14:13 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2009 13:58 schreef Mark het volgende:
Ricky Gervais heeft in zijn eerste stand-up show Animals nog een geweldig stuk gedaan over homosexualiteit onder dieren

Ah, deze:




Onze hond vroeger, een teef, piste zelf staand met de poot omhoog. Verder ging ze altijd op andere honden rijden, soms als domineergedrag, maar soms ook om zichzelf op te geilen. En als ik pech had en vergeten was mijn kisten op te ruimen, waren ze hulpobject voor de hond geweest en zaten de neuzen onder het vaginale hondenvocht.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-11-2009 14:23 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

En dat bewijst dat je hond homosexueel is?

Jammer dat je dan zo weinig van je huisdier afweet.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 24-11-2009 14:25 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 24 november 2009 13:52 schreef ElitE het volgende:
Dan zou ook niets va menselijk gedrag niet natuurlijk zijn. En zou hetero sexualiteit en een appeltje eten ook gewoon onnatuurlijk zijn.
Om het maar even algemeen te houden; behalve de definitie van 'natuurlijk' hangt dit van minor premissen af, die jij hier impliciet als 'waar' beschouwd.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 24-11-2009 14:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 24 november 2009 14:23 schreef Jenje het volgende:
En dat bewijst dat je hond homosexueel is?

Jammer dat je dan zo weinig van je huisdier afweet.

Het is een veronderstelling, wat denk jij dan? Vooral het feit dat mijn hond vroeger in de loopse tijd niet benaderd wilde worden door mannetjeshonden en zelf vrouwtjeshonden wilde berijden bevestigt het voor mij. Maar wat denk jij dan dat het wil zeggen?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen