|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ongeveer hetzelfde, weet ik van mijn zwager. Maar daar wordt het wel sneller meer. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hm, dus na pak hem beet 5 jaar loop je dus achter op marktconform. Dus zou een verhoging op z'n plaats zijn ware het niet dat je het bij voorbaat wel kan uitzoeken zulke dingen. Dus ze moeten niet miepen, moeten ze maar ergens anders gaan werken! Je moeder. |
|
Godver. Dan werken wij hier beide 40 uur per week en hebben samen amper een halve Balkenende-norm waarmee we ons moeten behelpen. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik vind het gelul van die ambtenaren. Ze hebben meer baanzekerheid, lopen minder risico qua geldverantwoordelijkheid, dus krijgen ze ook een ander soort betaling. Da's hoe de markt nu eenmaal werkt. Als ambtenaar (ik ben ook semi) heb je weer betere secundaire arbeidsvoorwaarden, meer vastigheid en andere budgetten. 't Is ook een keuze. Ik werk liever wat relaxter en zonder prestatiedwang met bonussen etc. Als me dat wat minder salaris oplevert heb ik daar geen moeite mee. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik ben voor een nieuw poldermodel waarin de looneis van het gepeupel wettelijk gelijk dient te zijn aan die van bijvoorbeeld ambtenaren en ministers. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Jep, merk het bij m'n vriendin ook wel (gemeente ambtenaar), continu geklaag over dat alles mis gaat en niemand verantwoordelijkheid neemt. En dat met allemaal mensen die al 100 jaar op dezelfde afdeling zitten en elke vorm van progressie zo veel mogelijk verhinderen. M'n ma werkt bij de belastingdienst, zelfde verhaal. Ook bonussen uitdelen omdat het kan (en die vervolgens aan een drietal prutsers geven die permanent ziek, zwak en misselijk zijn). Daarnaast móeten ze soms nieuwe mensen aannemen omdat dat volgens de planning is terwijl er tegelijkertijd een halve afdeling collectief zit te patiencen. Iedere week wordt er weer een ambtenarencliché bevestigd. :') Ben ik blij dat ik lekker in het hectische bank- en verzekeringswezen zit, tenminste een uitdaging maar inderdaad minder zekerheid. Arbeidsvoorwaarden zijn daar trouwens doorgaans wel aardig goed geregeld moet ik zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-12-2009 13:29] Je moeder. |
|
quote: Da's wel het nadeel van (semi)ambtenaren vaak, dat gebrek aan verantwoordelijkheid. Tja, als je niet direct verantwoordelijk bent voor wat je binnenhaalt is dat het risico. Wij werken nu met zelfsturende teams, we moeten zelf zorgen voor werving en voor de budgetten enzo. Dan heb je weer wel wat meer de neiging om te zorgen dat het huishoudboekje rond komt. En collega's die er al jaren met de pet naar gooien en progressie verhinderen stoten zo vanzelf de kop. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ja inderdaad, zo'n drive helpt wel. Ik snap ook niet dat m'n ma het al zolang uit houdt daar, die is net zo prestatiegericht in werk als ik. Maar aan de andere kant betekende dat ook veel cariere mogelijkheden voor haar. Dat m'n vriendin het niet lang vol gaat houden was na een paar weken al duidelijk, die zingt nu der halfjaar contract uit en ziet dan wel weer verder hehe. Je moeder. |
|
'Huizenprijs na 2015 op oude niveau' Uitgegeven: 17 december 2009 12:51 Laatst gewijzigd: 17 december 2009 12:51 AMSTERDAM - De huizenprijzen in Nederland zullen volgens de economen van ING niet voor 2015 hun oude piekniveau bereiken. © ANP Tussen de piek, die halverwege 2008 werd bereikt en de bodem zal er naar verwachting 8 procent van de huizenprijs afgaan. ING denkt dat de huizenmarkt de bodem halverwege volgend jaar bereikt. ''De huizenprijzen hebben later gepiekt dan de economie, ook het dal komt later '', aldus hoofdeconoom Charles Kalshoven donderdag. ING heeft de raming voor de economische groei in 2010 verhoogd van 1 naar 1,5 procent. Piekniveau Dat het nu nog zeker vijf jaar duurt voordat de huizenprijs in de buurt komt van het piekniveau van medio 2008, heeft volgens Kalshoven te maken met de verwachting dat de inflatie de komende jaren op een laag niveau zal blijven. ''Er zal weinig loongroei zijn en daarmee blijft de inflatie laag.'' © ANP ----------- Goed nieuws voor mij tenminste want er staat als het allemaal goed gaat heel wat op de planning volgend najaar... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-12-2009 13:37] Je moeder. |
|
Volgens mij hebben zelfs die lui geen flauw idee wat er gaat gebeuren in deze woelige tijden. |
|
Ah, nog een jaartje sparen en volgend jaar eens kijken naar een ander huis dus. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ik zou het niet erg vinden als ze gelijk krijgen. Je moeder. |
|
quote: Beter laat dan nooit, lijkt me. Maar zou het niet verstandiger zijn geweest om niet al die intensieve veehouderij zo te stimuleren en al die bedrijven te subsidiëren? Zolang het nog rendabel blijft om van die grote bedrijven te draaien blijven boeren wel bedrijven runnen met rond de duizend stuks vee. Een grotere besmettingsbron kan je niet hebben lijkt me. En daar helpen al die maatregelen als ruimen, inenten en mest afdekken volgens mij weinig aan. Alhoewel, de Q-koortsbacterie zit wel in de mest geloof ik. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Mkay, je kan nu dus veel meer voor je toko krijgen dan toen je hem kocht? Boeiender |
|
quote: Sja, ik vind het ruimen een erg drastische maatregel, in alle gevallen. Maar die vlieger die jij hier op laat over intensieve veehouderij is volgens mij niet helemaal een juiste veronderstelling van de zaken, men heeft het juist zo gepromoot om zoveel mogelijk boeren te laten stoppen. In plaats van de waarheid (overheid ziet al jaren geen plek meer voor veehouderij en dergelijke) te vertellen worden ze op deze manier aan hun eind gebracht. Boeiender |
|
quote: Het CDA is juist wel voor een sterke veehouderijtak en ongeacht de overheid is de boerenlobby is in Nederland altijd erg sterk geweest. |
|
Ik weet alleen een klein beetje van de praktijk, en de voorstelling die mr. N. geeft lijkt me wel in de buurt van de waarheid te komen. Wat je ziet is dat alle kleine bedrijven door regelgeving, lage prijzen e.d. over de kop gaan terwijl de ene na de andere bio-industrietoestand in die speciaal aangewezen gebieden verrijst. Maar dat is Noord-Brabant, misschien is het elders anders. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: CDA geeft de mensen het idee van... En stemmen als volksvertegenwoordiging net zo hard tegen. Praktijk is wat anders dan men voorsteld. Boeiender |
|
quote: Ik denk dat de grote bedrijven ook wat meer te zeggen hebben en iets beter kunnen lobbyen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Voor 200 euries ziet het er geweldig uit. Boeiender |
|
Inderdaad, een stuk gaver dan de meeste special effects zelfs! Gewoon 'anders', natuurlijker lijkt het wel, ook al heb ik nog nooit een robot een flat zien slopen irl. Je moeder. |
|
quote: Nou, het ligt er wel redelijk dik bovenop dat het nep is qua special effecten, maar ik hollywood films gezien waar het vele malen slechter was. Boeiender |
|
quote: En de echte reden: |
|
hehehe ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |