|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
@F.A. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-12-2009 17:14] Bareuh... |
|
Het zal van velen hier niet de dagelijkse bezigheid zijn... |
|
quote: Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Nee joh, zeilboot [/flauw] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Bij de vriendjes van Joran in de boot? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Iets zegt me dat het een verwend kutblaag is trouwens .. |
|
quote:Wat doet jou dat zeggen dan? |
|
Intuïtie |
|
Wijf. Edit: dikke kans dat je gelijk hebt trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 21-12-2009 8:38] |
|
quote: Joh. Boeiender |
|
.. merkt niemand die licht cynische toon nu niet? |
|
quote: Jawel joh, vandaar de Boeiender |
|
Arbeit Macht Frei is teruggevonden. In drie delen ergens in het noorden van Polen. Ik kon me niet voorstellen dat je zoiets zou willen hebben (er vanuit gaande dat het neonazi`s waren geweest) maar het bleek een `ordinaire` diefstal te zijn geweest van een paar gasten die geen link met extreem-rechts hebben. [Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 21-12-2009 11:46] Here kitty kitty kitty! |
|
quote: Wat een volk, heb eens op wikipedia gezocht: Laura Dekker werd geboren op een boot in de haven van Wangarei, Nieuw-Zeeland tijdens een zevenjarige reis rond de wereld die haar ouders op dat moment aan het maken waren.[1] Haar vader heeft de Nederlandse nationaliteit, haar moeder de Duitse. Hierdoor heeft ze zelf drie nationaliteiten, namelijk de Nederlandse, de Duitse, en de Nieuw-Zeelandse.[2] Haar eerste vier levensjaren verbleef zij met haar ouders op een schip op zee, waar zij het zeilen heeft geleerd.[3] Zij staat ingeschreven bij de Wereldschool, een internationaal erkende onderwijsinstelling. Daar zit dus wel geld |
|
quote: Hehe, blijft een mooie actie. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 21-12-2009 18:07] Boeiender |
|
Nog een mooie aktie: Twee miljoen Fransen zonder stroom Uitgegeven: 21 december 2009 16:07 Laatst gewijzigd: 21 december 2009 16:07 PARIJS - Circa twee miljoen Fransen zitten zonder stroom. Het elektriciteitsbedrijf RTE heeft hen tijdelijk afgesloten van het netwerk om problemen voor nog veel meer inwoners te voorkomen. © Inertia Stock Een aantal districten van de havenstad Marseille, waaronder het centrum, beschikken voorlopig niet over elektriciteit. Datzelfde gold maandagmiddag voor buitenwijken van de badplaats Nice. In het zuidoosten van Frankrijk bereikte de vraag naar energie de afgelopen dagen recordhoogten, als gevolg van het barre winterweer. Het land moest eerder dan normaal energie importeren, ook doordat een aantal kerncentrales minder energie leveren in verband met onderhoudswerkzaamheden. © ANP Net overbelast? Sluit maar 2.000.000 mensen af. Gefixt Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Kan iemand dat "zeilmeisje" niet wegjorannen? Boeiender |
|
quote: Nou nou. Krijgt een keer de zin niet, begint meteen allerlei wanhoopsacties uit te halen. Een flink pak billenkoek, dat zal het verwende nest leren. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Daar hebben ze kelders in België voor, het verwende kreng |
|
quote: Sja, waar gaat het nu eigenlijk om? Nergens om! Dus hupsa, verhuren aan Joran, die weet er wel raad me. Boeiender |
|
Laat 'r toch lekker gaan. Gaat het mis is het "probleem" ook opgelost. |
|
quote: Chique ook dat het geld wat overblijft nadat de dealer afbetaald is naar een goed doel gaat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hoeft niet per sé, ik ken meerdere lui die verglijkbare dingen hebben gedaan na jarenlang onder-modaal te hebben verdiend. |
|
quote: Ik ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat een meisje van veertien haar eigen boot bij elkaar heeft verdiend. Er staat me ook bij dat ze toen ze een jaar of zeven was al een eigen zeilboot van de ouwelui kreeg. Overigens hoeven rijkeluiskinderen niet altijd verwende blagen te zijn. Een vriend van me op de middelbare school kreeg dan wel zijn eigen Alfa op zijn achttiende, maar daar stond wel tegenover dat hij de tuin, tennisbaan en golfbaan moest bijhouden, het zwembad schoon moest maken en correcte cijfers bij de Boer diende te halen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |