![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Typisch. ![]() |
|
quote:Waarom? Hoe leuk zou het zijn als Duitsland verliest tegen Portugal nu. ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
Metalist stadion las ik net, erg ZM waardig! ![]() Boeiender ![]() |
|
Wat een zooitje op dat veld door het publiek. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
"Hij heeft natuurlijk een enorme pegel in huis." ![]() Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: die staat erin, puntje 4. Al zouden Robben en Van Bommel er inderdaad ook bij genoemd kunnen worden. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
LOL: ![]() Boeiender ![]() |
|
Gedoe allemaal: op zich was het veldspel gewoon goed, en hebben de Denen ons een lesje in efficiëncy gegeven. Wellicht zou Pearle opticiens een goede sponsor zijn zodat de heren voetballers die bal er gewoon inschoppen, zoals ze dat normaal ook doen. Simpel... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... ![]() |
|
Ben er helemaal kapot van you guys. ![]() |
|
Bekijk het van de zonnige kant. Je hebt iig niet je vakantiedagen en vakantiegeld uitgegeven om er bij te kunnen zijn. ![]() Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Jammer dat je een nieuwe signature hebt. ![]() ![]() |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 09-06-2012 21:23] ![]() |
|
Duitsers lachen Oranje uit 09 jun. 2012, 19:44 De redacteuren van het Duitse boulevardblad Bild vermaakten zich prima tijdens het EK-duel Nederland - Denemarken. Oranje keek al sinds de 24ste minuut tegen een achterstand aan en dat viel erg goed bij onze Oosterburen. 'Ha, Ha, Holland! So wird das nichts' kopte Bild in chocoladeletters. 'Ha Ha Nederland, zo wordt het niets'. Ook na de wedstrijd zat de stemming er goed in in Duitsland. 'Heerlijk Holland! Deze afgang maakt ons blij' Duitsland zit bij Oranje en de Denen in de poule. De Mannschaft treedt vanavond om 20:45 uur aan tegen Portugal. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... ![]() |
|
Jammer, enorm veel kansen, maar niet kunnen scoren. De verdeding zag er ook niet altijd goed uit. Ach, volgende wedstrijden winnen we gewoon! ![]() ![]() |
|
Geen drama, jongens. Als je naar Duitsland - Portugal keek... duidelijk dat de 4 teams aan elkaar gewaagd zijn. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Duitsland speelde inderdaad ook niet bepaald sterk dus misschien maakt Nederland een kans om te winnen. Vanwaar herken ik dit nu toch... op zich best aardig spelen, maar toch verliezen. ![]() |
|
quote: Laten we hopen van niet. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik heb niets tegen Nederland, maar zie Duitsland wel liever spelen. Ik ben dus voor de Duitsers, hoewel ik veel liever Nederland zie doorgaan dan Portugal. ![]() |
|
quote:Anders organiseer je even een EK-handtasjes werpen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ga een frituurpan knuffelen joh. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Nog even tot woensdag de helse ellende aanzien en dan kunnen ze na (tijdens ![]() Persoonlijk vind ik voetbal geweldig maar om de paar jaar weten die leeghoofden het toch te verpesten met die massahysterie. Nu helpt het ook dat ik die Van Marwijk helemaal niets gun. ![]() "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." ![]() |
|
quote: Mwoah..van Marwijk heeft van alle bondscoaches na Rinus Michels nog het meeste gepresteerd met het Nederlands elftal dan alle alle blaaskaken met een Ajax verleden bij elkaar met van Gaal en Marco van Basten als trieste dieptepunten.. ![]() Mainstream science says... ![]() |
|
![]() LOL [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 10-06-2012 9:58] Boeiender ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |