![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() Btw, ik mag dan geen voetballiefhebbert zijn. Het eerste wat vanmorgen de ene voetballiefhebbende collega van me zei tegen de andere voetballiefhebbende collega: "Italie speelde eens een keer geen italiaans voetbal." :') Het zal dus echt wel aan mij liggen Mark. :') ![]() |
|
Tja, een voetballiefhebber is natuurlijk iets anders dan een voetbalkenner, he. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Volgens mij denkt deze collega nog in termen van Italië uit de jaren 80. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Forza Italia! No more Tiki Taka! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Idd ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Donderdag speelde Italië naar mijn idee juist weer wat defensiever dan daarvoor, dus ja, het ligt hoe dan ook aan jou en aan je collega ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
[/mening] ![]() |
|
quote:Over een feit kan je geen mening hebben. Een feit is waar of onwaar. Tertium non datur. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Het zit je wel hoog he? :') ![]() |
|
quote: Dus jij hebt ook nooit een mening over het weer, hmmm? ![]() Black seeds of bunny! ![]() |
|
Er is regen of niet, of dat kudt is, is een tweede. ![]() |
|
Maar stel het regent. Kun je zeggen dat dat het geval is; feit. Vervolgens kun je over dat feit een mening vormen, dus wat Chel zegt klopt niet helemaal ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Nyghtslave op 01-07-2012 19:59] Black seeds of bunny! ![]() |
|
Jawel, de regen is dan niet meer de discussie, enkel het gevolg. ![]() |
|
Nou, ben benieuwd. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Forza Italia!!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Wat een lekker begin en goal van Spanje! ![]() ![]() |
|
Grom. ![]() |
|
Jaa, echt zo goed La Roja, niet te doen. Hopen dat Italië er nog iets tegen kan beginnen, maarre, pffff... Lastig tegen zo'n geweldig team. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Spanje is vandaag eindelijk op he toernooi verschenen. Ze hebben het echt bewaard voor de finale, zeg ![]() Italie speelt niet slecht, maar elke keer als Spanje aanzet dan vallen er simpelweg overal gaten. Wat geven ze die Spanjaarden te eten joh? Dat gaat daar maar door, ongelooflijk wat een energie. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Het is echt smullen! Spanje verdedigt ook zeer sterk en slagen er bijzonder goed in om Pirlo amper aan de bal te laten komen. ![]() |
|
quote: Ja, dat is jouw mening... ![]() ![]() |
|
De tering. Kut Spanjolen PS. Seedorf naar Botafogo KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
4 CL's zijn genoeg schijnbaar. ![]() |
|
Dat Spanje het EK zou winnen hadden de meesten wel kunnen voorspellen vooraf, maar dat Torres (mede)topschutter zou worden? ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |