|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Nederlanders = klagen. Hoor je dergelijke verhalen ooit van niet-nederlandse voetbalfans tijdens een EK of WK? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:In Polen hoor ik ze ook maar ze zijn iets anders. Onder de fans heb je een hierarchie: Sportowiec - hoolie Ultra - nou ja, die snap je Piknik - ex-Ultra, ex-hoolie of andere die hard fans die lekker naar een wedstrijd komen kijken. Janusz - oftewel 'Jan', de wannabe fans die alleen fan zijn als hun ploeg toevallig goed presteert of tijdens een EK/WK opeens een enorme voetbalfan worden en vragen stellen zoals: Waarom speelt Brazilie niet op dit EK? Die laatste hebben de meeste vlaggetjes en siersmuk en ze zijn niet echt geliefd onder de eerste drie groepen. Maar inderdaad, geklaag in de trant van: 'Is het al afgelopen?' hoor je wat minder. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Enne...mocht iedereen nog denken dat Spanje onterecht een doelpunt maakte gisteren: FIFA reglement pagina's 22-26 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hahah aanval volgens het boekje dus heeft nederland die boekjes wel ? bij portugal was optie C trouwens niet eens nodig [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 19-06-2012 11:35] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ja, terugspelen is nooit buitenspel als het daarvoor allemaal goed ging, ik snapte het probleem niet zo. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Hulde, als niet-voetbalfan (heb ik het idee) heb je er kijk op. Techniek gecombineerd met creativiteit en precisie. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote:Dan zie ik iemand als hem echt 666 keer liever "ster van het EK" worden dan iemand als Ronaldo. Hoorde de commentator tijdens de wedstrijd tegen portugal zeggen dat dit een wens was van Ronaldo. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:Enigszins onterecht. Ronaldo is natuurlijk een jankerd...maar...hij is echt een speler die oog heeft voor zijn medespeler, het is geen Robben zeg maar. Ja, hij is aanwezig en wil het mannetje zijn (wat overigens een goede eigenschap is) maar weet wanneer hij moet afgeven, kan een actie voor een medespeler creeren en bovendien heeft hij voldoende individuele klasse om zelfstandig een verdediging belachelijk te maken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hij zal zeker techniek hebben, en alles wat jij zegt, maar dat gejank en de rest van het randgebeuren zoals z'n haar en weet ik veel wat nog meer zetten hem voor mij gewoon niet neer als "een toffe speler". Ik weet niet wat de vereisten zijn om ster van een EK te worden, maar voor mij tellen de genoemde dingen in ieder geval tegen. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Plus dat hij de Nederlandse verdediging eruit liet zien als de plaatselijke E4'tjes hier. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik kan (voor het eerst) uit ervaring putten: Het maakt best veel lawaai bij een beetje wind, die vlaggetjes. Boeiender |
|
Jemig. You have time. You are doing fine. |
|
quote: Ja, erg toch! Boeiender |
|
Niet normaal. You have time. You are doing fine. |
|
Buitenproportioneel, tevens. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Dat dan weer wel, als je ze 2 weken voor aanvang neerhangt. Boeiender |
|
Ernstig ja, daar zou de PVV eens wat aan moeten doen |
|
quote: www.meldpuntoranjeoverlast.nl Ik zeg: Doen! Boeiender |
|
I am mine own redeemer...! |
|
Zlatan Ibrahimovich! Wat een goal! Zieke spinkick. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
In-Ger-Land! In-Ger-Land! Tja, je moet toch iets met Oranje eruit he She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Hosanna in Engeland, Mark? Vervelend team, hebben ook geen enkele wedstrijd het spel hoeven maken. |
|
Kick and rush, toch? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Net zoals SCHLAAAAAAAAAAND! Succes daar! Bruce Banner |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |