|
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee hoor Gewoon zin om een beetje te prikken edit: trouwens, als ik dingen onderbouw wil jij het niet meer lezen quote: Men moet ook vooral zeggen wat ze vinden, ik betwijfel alleen of het voor de psyche van de voetballers zo goed is Sowieso heb ik het idee dat er tegenwoordig veel te moeilijk/dramatisch wordt gedaan over het hele gebeuren; een keer verliezen en we kunnen beter meteen naar huis gaan, pfft... Dat motiveert toch niet? quote: Qua naar de media reageren valt het wel mee, inderdaad quote: Superveel matige kansen toch? Hoeveel waren er echt op doel? quote: Prima, ja Als men er maar voor vecht! Ondanks dat ik al dat geanalyseer niet vind kunnen, vond ik deze uitgebreide analyse over wie elkaar zoal aanspeelde tijdens Nederland - Denemarken razend interessant: http://www.catenaccio.nl/2012/internationaal/nederlands-elftal/waar-was-mark-van-bommel/ [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-06-2012 12:51] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ik hoop het quote: Oh, dat is niet veranderd inderdaad. Ik bedoel meer de dingen waar we het tegenwoordig over hebben. Met als absoluut dieptepunt analyses in de trant van die de Speld hier belachelijk maakt: http://www.speld.nl/2012/06/12/nooit-eerder-won-oranje-op-een-woensdag-in-het-jaar-van-de-draak-na-een-priemgetal-aan-kwalificatiedoelpunten/ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Dat klopt, en dat is ook allemaal behoorlijk treurig. Ik zag net nog een kop op Nu.nl: "Duitsland presteert slecht in tweede groepswedstrijden." Daarop klikken is natuurlijk sowieso al bijna nekschot waardig. Maar je er druk om gaan maken gaat je ook weinig opleveren. |
|
quote: Klopt ook Hou er al weer mee op Ga dit soort dingen wel weer bekijken: quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Lijkt me verstandig! |
|
http://www.speld.nl/2012/06/12/nooit-eerder-won-oranje-op-een-woensdag-in-het-jaar-van-de-draak-na-een-priemgetal-aan-kwalificatiedoelpunten/ Vooral de infographic is zeer inzichtelijk. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Gaaf. You have time. You are doing fine. |
|
quote: +Eins. Daarnaast dacht ik eigentlich dat de Duitsers viel besser zouden sein gegen de Lusitaniers. Ze speelden ziemlich gut aber nicht so gut wie ich gedacht habe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wetenswaardigheidje: de rus die de steward in Wroclaw kapot sloeg is een 'ex' spetsnaz soldaat...... Echt heeel toevallig. :DD KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat valt op aan deze groepsfoto van de eilanders? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: 10 man. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Stimmt! Johnson zegt: Jullie kunnen ongezien de tyfus krijgen met je foto's! Ik ga me opwarmen. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-06-2012 14:28] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehehe... Stijlvol Niks over gezegd in 'de media'? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Behalve, zoals al gezegd, de tien man ipv elf ook erg veel typisch Engelse inteelthoofden Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
En dat enorm lelijke keepersshirt. Fuck. |
|
quote:Dom zijn ze niet. Integendeel. http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/06/08/langs-de-lijnen/ quote:Bedoel je knokken voor, tijdens of na de wedstrijd? [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-06-2012 17:00] |
|
quote: Ik zei IQ, niet Design Fluency Wel interessant! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Boeiend, ASScendant Grotesque. IQ heeft niets met voetbalkwaliteiten te maken, de meeste voetballers lijken dom omdat ze van kinds af aan niets anders doen dan tegen een balletje trappen. "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Waar suggereer ik dat je IQ nodig hebt om goed te kunnen voetballen? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Zijn jullie ook zo zenuwachtig? Subtiel kamerolifantje |
|
Beetje wel! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Voetballers hebben een laag IQ volgens jou toch, of heb ik dat verkeerd geinterpreteerd? "Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
quote: Ja. Maar ik heb niet gezegd dat je van een laag IQ goed of slecht gaat voetballen (of andersom, hehehe). Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |