IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Auteur:
Topic : EK 2012 Polen/Oekraïne (Europees kampioenschap) Vorige pagina | Volgende pagina
Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 12:45 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 12:37 schreef SQT het volgende:
Wat ben je lomp en ongenuanceerd de laatste dagen. Is er iets?

Nee hoor Gewoon zin om een beetje te prikken

edit: trouwens, als ik dingen onderbouw wil jij het niet meer lezen
quote:
En dat mensen uitten hoe zij hopen dat het beter kan dan de afgelopen dagen is alleen maar goed. Dat betekent dat men er bij betrokken is, en dat is natuurlijk het einddoel van een volkssport als voetbal: het gepeupel vermaken.

Men moet ook vooral zeggen wat ze vinden, ik betwijfel alleen of het voor de psyche van de voetballers zo goed is Sowieso heb ik het idee dat er tegenwoordig veel te moeilijk/dramatisch wordt gedaan over het hele gebeuren; een keer verliezen en we kunnen beter meteen naar huis gaan, pfft... Dat motiveert toch niet?
quote:
Wat betreft de voetballers: daar heb ik alle vertrouwen in (buiten dan Van Persie). Ik vind bijvoorbeeld dat lui als Sneijder (waar ik echt geen hoge pet van op heb) en Van der Vaart altijd ontzettend goed reageren naar de media toe, ook nu weer. En die media hoort er gewoon bij, want het is een volkssport, en het volk moet ermee vermaakt worden.

Qua naar de media reageren valt het wel mee, inderdaad
quote:
Op 13 juni 2012 12:40 schreef M. het volgende:
Ik vond die wedstrijd tegen de Denen helemaal niet verkeerd anders. Zeker niet het eerste half uur. Echt superveel kansen, goed positiespel, etc. Qua voetbal erg goed, alleen qua scoren niet.

Superveel matige kansen toch? Hoeveel waren er echt op doel?
quote:
Ik zie ook liever een dominerend Duitsland in het mes lopen van een smerige polder-counter. Voetballen kunnen ze wel, dat weten we allang. Nu nog winnen.

Prima, ja Als men er maar voor vecht!




Ondanks dat ik al dat geanalyseer niet vind kunnen, vond ik deze uitgebreide analyse over wie elkaar zoal aanspeelde tijdens Nederland - Denemarken razend interessant: http://www.catenaccio.nl/2012/internationaal/nederlands-elftal/waar-was-mark-van-bommel/

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 13-06-2012 12:51]


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-06-2012 12:51 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 13 juni 2012 12:42 schreef varanus het volgende:
Met een beetje mazzel kan ik het laatste kwartiertje nog meepakken vanavond...
Dat is het belangrijkste kwartiertje, daarin maken we namelijk de 3-2.
quote:
Op 13 juni 2012 12:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Men moet ook vooral zeggen wat ze vinden, ik betwijfel alleen of het voor de psyche van de voetballers zo goed is Sowieso heb ik het idee dat er tegenwoordig veel te moeilijk/dramatisch wordt gedaan over het hele gebeuren; een keer verliezen en we kunnen beter meteen naar huis gaan, pfft... Dat motiveert toch niet?
De psyche van de voetballers? Alsof zij het internet afstruinen naar reacties, of 's avonds die nerds van VI serieus gaan nemen. Kom nou, die lui zijn dagelijks bezig met de media, die zijn wel wat gewend.
En zeggen dat er 'tegenwoordig' veel te moeilijk over gedaan wordt is je eerste grijze haar waard. Alsof er dertig jaar geleden niet 14 miljoen bondscoaches waren.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 12:53 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 12:51 schreef SQT het volgende:
De psyche van de voetballers? Alsof zij het internet afstruinen naar reacties, of 's avonds die nerds van VI serieus gaan nemen. Kom nou, die lui zijn dagelijks bezig met de media, die zijn wel wat gewend.

Ik hoop het
quote:
En zeggen dat er 'tegenwoordig' veel te moeilijk over gedaan wordt is je eerste grijze haar waard. Alsof er dertig jaar geleden niet 14 miljoen bondscoaches waren.

Oh, dat is niet veranderd inderdaad. Ik bedoel meer de dingen waar we het tegenwoordig over hebben. Met als absoluut dieptepunt analyses in de trant van die de Speld hier belachelijk maakt: http://www.speld.nl/2012/06/12/nooit-eerder-won-oranje-op-een-woensdag-in-het-jaar-van-de-draak-na-een-priemgetal-aan-kwalificatiedoelpunten/


I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-06-2012 13:01 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Dat klopt, en dat is ook allemaal behoorlijk treurig. Ik zag net nog een kop op Nu.nl: "Duitsland presteert slecht in tweede groepswedstrijden." Daarop klikken is natuurlijk sowieso al bijna nekschot waardig. Maar je er druk om gaan maken gaat je ook weinig opleveren.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 13:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 13:01 schreef SQT het volgende:
Maar je er druk om gaan maken gaat je ook weinig opleveren.

Klopt ook Hou er al weer mee op

Ga dit soort dingen wel weer bekijken:
quote:
Op 13 juni 2012 12:45 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ondanks dat ik al dat geanalyseer niet vind kunnen, vond ik deze uitgebreide analyse over wie elkaar zoal aanspeelde tijdens Nederland - Denemarken razend interessant: http://www.catenaccio.nl/2012/internationaal/nederlands-elftal/waar-was-mark-van-bommel/



I wish I was a butterfly


SQT
Usericon van SQT
Posted 13-06-2012 13:06 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

Lijkt me verstandig!


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 13-06-2012 13:40 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht



Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 13-06-2012 13:59 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Gaaf.


You have time. You are doing fine.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-06-2012 14:08 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 12:40 schreef M. het volgende:
Ik vond die wedstrijd tegen de Denen helemaal niet verkeerd anders. Zeker niet het eerste half uur. Echt superveel kansen, goed positiespel, etc. Qua voetbal erg goed, alleen qua scoren niet.



+Eins.

Daarnaast dacht ik eigentlich dat de Duitsers viel besser zouden sein gegen de Lusitaniers. Ze speelden ziemlich gut aber nicht so gut wie ich gedacht habe.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-06-2012 14:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Wetenswaardigheidje: de rus die de steward in Wroclaw kapot sloeg is een 'ex' spetsnaz soldaat...... Echt heeel toevallig. :DD


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-06-2012 14:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-06-2012 14:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht



Wat valt op aan deze groepsfoto van de eilanders?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 14:25 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 14:16 schreef Chelman het volgende:


Wat valt op aan deze groepsfoto van de eilanders?

10 man.


I wish I was a butterfly


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-06-2012 14:27 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Stimmt! Johnson zegt: Jullie kunnen ongezien de tyfus krijgen met je foto's! Ik ga me opwarmen.



[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-06-2012 14:28]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 14:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hehehe... Stijlvol Niks over gezegd in 'de media'?


I wish I was a butterfly


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 13-06-2012 14:38 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 juni 2012 14:16 schreef Chelman het volgende:


Wat valt op aan deze groepsfoto van de eilanders?


Behalve, zoals al gezegd, de tien man ipv elf ook erg veel typisch Engelse inteelthoofden


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Northward
Usericon van Northward
Posted 13-06-2012 15:19 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

En dat enorm lelijke keepersshirt. Fuck.


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 13-06-2012 16:57 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 12:27 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Die gasten hebben allemaal een IQ van -30 en trekken dit geanalyseer volgens mij allemaal heel slecht. Prima dat het gebeurt, maar volgens mij moet je ze het allemaal niet vertellen. Afsluiten van de buitenwereld en gewoon een opstelling opleggen en verder moeten ze hun bek houden, hoofd leeg houden en gewoon lekker vrij voetballen.
Dom zijn ze niet. Integendeel.

http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/06/08/langs-de-lijnen/

quote:
Op 12 juni 2012 22:19 schreef mangamusicfan het volgende:
als wij morgen zo hard knokken als die polen dan komen wij er ook wel!
wat staan die hard te werken zeg mooi om te zien!
Bedoel je knokken voor, tijdens of na de wedstrijd?

[Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 13-06-2012 17:00]


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 18:00 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 16:57 schreef bokkie666 het volgende:
Dom zijn ze niet. Integendeel.

http://www.nrcnext.nl/columnisten/2012/06/08/langs-de-lijnen/

Ik zei IQ, niet Design Fluency Wel interessant!


I wish I was a butterfly


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 13-06-2012 18:29 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

Boeiend, ASScendant Grotesque.

IQ heeft niets met voetbalkwaliteiten te maken, de meeste voetballers lijken dom omdat ze van kinds af aan niets anders doen dan tegen een balletje trappen.


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 18:34 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 18:29 schreef Teneighty het volgende:
Boeiend, ASScendant Grotesque.

IQ heeft niets met voetbalkwaliteiten te maken, de meeste voetballers lijken dom omdat ze van kinds af aan niets anders doen dan tegen een balletje trappen.

Waar suggereer ik dat je IQ nodig hebt om goed te kunnen voetballen?


I wish I was a butterfly


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 13-06-2012 18:35 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Zijn jullie ook zo zenuwachtig?


Subtiel kamerolifantje


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 18:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Beetje wel!


I wish I was a butterfly


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 13-06-2012 18:37 by Teneighty Wijzig reactieProfiel van TeneightyQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 18:34 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waar suggereer ik dat je IQ nodig hebt om goed te kunnen voetballen?

Voetballers hebben een laag IQ volgens jou toch, of heb ik dat verkeerd geinterpreteerd?


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 13-06-2012 18:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 13 juni 2012 18:37 schreef Teneighty het volgende:
Voetballers hebben een laag IQ volgens jou toch, of heb ik dat verkeerd geinterpreteerd?

Ja. Maar ik heb niet gezegd dat je van een laag IQ goed of slecht gaat voetballen (of andersom, hehehe).


I wish I was a butterfly


Dit topic is 35 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen