![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
||||
Auteur: |
|
|
...is dat ek nu nog niet afgelopen, merk ik net...? ![]() I am mine own redeemer...! ![]() |
|
quote:Niet alleen hier hoor. Subtiel kamerolifantje ![]() |
|
quote: Enige juiste beslissing. ![]() Dit waren de geruchten die gisteren nog gingen: http://www.ad.nl/ad/nl/1049/Oranje/article/detail/3277156/2012/06/26/Van-Marwijk-wil-niet-verder-met-Van-der-Vaart-Huntelaar-en-Heitinga.dhtml Lastig te zeggen wat daar waar van was, maar dat hij de greep op de selectie kwijt was, is mijns inziens slechts een understatement. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: de wat? I am mine own redeemer...! ![]() |
|
Woahh, enorme Ronaldo-faal!! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Ik ben er nog altijd niet achter of hij (?) uberhaupt wel metal luistert. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote:Hij heeft het vizier nog/weer niet op scherp staan. Het wordt toch wat onvriendelijker nu. ![]() |
|
De belgen hebben een compilatie gemaakt van de hoogtepunten van het nederlands elftal op euro 2012. http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_EK_voetbal_2012/MG_EK_opvallend/1.1347383 [Dit bericht is gewijzigd door jeroen83 op 27-06-2012 22:44] Never have so many sacrificed so much for so few ![]() |
|
quote: De wat? ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: 2008 was het nog overwegend defensief, misschien. Maar zeker niet overdreven defensief zoals het daarvoor was (en waar ze overigens erg succesvol mee waren, dus tsja...). 2010 was het niet meer, en nu al helemaal niet. Italië, samen met Duitsland, zijn denk ik het meest veranderd in positieve zin de afgelopen jaren. Stiekem hoop ik dan ergens dat Italië Duitsland klop gaat geven (Italië iets meer underdog, dus dat is mooi), maar zal wel worden dat Duitsland de baas is ![]() quote: Hehehe, mooie term! quote: hahahahaha, goede grapp!!! Vooral origineel! Nog he-le-maal niet gezien, zo'n soort filmpje, poe hé! Maar goed, wel terecht... Ik was/ben wel voor Portugal. Al zijn sommige Portugezen nog steeds naaiballen, en is Ronaldo naast fenomenale voetballer ontzettend gay en een ontzettende jankerd, de Spanjaarden zijn té arrogant en Portugal speelt gewoon leuker. Ook de uitslag van 2010 speelt voor mij niet echt mee, omdat we dat vooral aan onszelf te danken hadden... Echter, zoals de wedstrijd vanaf de tweede helft loopt: bah. Al het geren en gerace van de eerste helft heeft ze opgebroken, of ze waren té bang voor uitschakeling. Hoe dan ook, saai op wat vlagen na. Hopelijk nu wat vuur weer! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 27-06-2012 22:53] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Tweede helft is inderdaad volledig ingekakt, verlenging zal niet veel beter worden. De Portugezen hebben met krachten gesmeten en de Spanjaarden geven de hele avond al niet thuis. Alle grote jongens (Ronaldo, Nani, Iniesta, Xavi, Alonso) vallen ook bitter tegen en maken het verschil niet. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Heb het nog niet gezegd of er is ineens een super-aanval van de Spanjaarden ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Ja, duurt wel lang he. Zo langzamerhand. Iemand nog sjips? *iniesta edit* [Dit bericht is gewijzigd door M. op 27-06-2012 22:57] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Nee, tot nu toe is het niet echt wat... Jammer! quote: Yup. Wel fascinerend dat naar mijn *idee* Portugal over de hele linie beter was, maar dat Spanje qua balbezit en controle veel meer domineerde. Betekent toch dat Spanje weinig efficiënt is. Al wisten ze in de eerdere wedstrijden wel precies efficiënt genoeg te zijn ![]() quote: Klopt. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Ja, die momenten blijven wel komen, ook op het einde van de 2e helft. Heb ik toch liever penalties dan dat er uit zo'n moment gescoord wordt en dat dat het dan is qua actie. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Mwoah, ben zelf geen fan van penalties. Met penalties hadden de Engelsen kunnen doorkomen ten koste van de Italianen. Dan doe je het toernooi toch ook geen plezier, lijkt me. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: An sich geen fan, maar een bloedeloos einde met één goal-uit-het-niets vind ik nog minder ![]() En tsja, met een penaltyreeks nog een kans op een ballenvanstaalactie als van Pirlo, dat vond ik wel weer mooi ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Vind het wel gezellig zo! Lekker samen penalties kijken. Biertje erbij, en ook het domme wijf wat d'r bek niet kan houden is van de partij. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Ultraspannend, dat sowieso. Onder andere door het risico dat de ploeg die het niet verdient doorgaat, zoals Mark zei ![]() Wie kan haar bek niet houden? Heb je ome mörke langs? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
Nee joh, ik kijk toch met jullie en FA mag af en toe ook posten. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Bedankt M.. ![]() De andere M wekte al aardig de suggestie dat dit topic enkel toegankelijk is voor hooligans. ![]() |
|
quote: Volgens bedoelen jullie het allebei niet zo erg, maar het botst in ieder geval wel lekker ![]() quote: ![]() ![]() Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: We delen gewoon een andere mening verder niks. ![]() ![]() |
|
quote: M. en ik delen meningen, jij deelt onbenulligheid. Als je vier pagina's geleden nog loopt te beweren dat je voetbal een gruwel vindt en niet kunt wachten tot de dag dat die zooi voorbij is, om vervolgens bij voortduring je neus toch in dit topic te steken en de meest ongeinformeerde rommel te spuien, dan kun je reacties verwachten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 35 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |